Усе починається з нами. М. Пономаренко Якщо говорити між нами…», С. Андрійович «Маму потрібно не тільки любити».

Про матеріал
Удосконалюємо навички виразного читання віршів, уміння дотримуватись інтонації, логічних наголосів, пауз відповідно до мовної партитури. Виховуємо в собі любов, повагу до матері. Опрацьовуємо вірші М. Пономаренко «Якщо говорити між нами…», С. Андрійович «Маму потрібно не тільки любити». С.134-135. Додому : С134-135, виразно читати, Підготувати розповідь про те, як ви виконуєте наказ автора С. Андрійовича.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Усе починається з мами. М. Пономаренко «Якщо говорити між нами…». С. Андрійович «Маму потрібно не тільки любити»

Номер слайду 2

Виразне читання вірша О. Сенатович «Поміняймося місцями».

Номер слайду 3

Розгляньте зображення. Чи були у вас такі ситуації? Які спогади навіяли ці малюнки? Розкажіть про це.

Номер слайду 4

- Діти, чи допомагаєте ви мамам? Як ви це робите? Чи дякуєте ви матусі за її любов і ласку до вас? Які слова ви знаходите для цього?

Номер слайду 5

Опрацювання змісту вірша М. Пономаренко «Якщо говорити між нами…»Якщо говорити між нами,То все починається з мами.І казочка перша у світі,І сонячна подорож в літо. Найперші легенькі сніжинкиІ сяюче диво - ялинка. Від мами - і літери,Й слово,І зроблена разом обнова.... Якщо говорити між нами,То все починається з мамиhttps://www.youtube.com/watch?v=c6u0f7b. P_GM

Номер слайду 6

Аналіз первинного сприйняття змісту вірша. Укажіть назву вірша та прізвище авторки. Як ви думаєте, між ким відбувається розмова, описана авторкою?Як ви розумієте вислів: «все починається з мами»?

Номер слайду 7

Робота в групах. Група 1. Які почуття виникають у вас, коли ви читаєте цей вірш? Які рядки вірша вам хочеться перечитати ще раз? Чому? Прочитайте їх. Група 2. Перечитайте вірш ще раз. Спробуйте словесно намалювати ілюстрації до вірша. Група 3. Які почуття висловлює авторка у вірші? Підтвердіть свою відповідь словами із цієї поезії. Продовжіть думку авторки про те, що ще може починатися з мами.

Номер слайду 8

Робота над віршем С. Андрійовича «Маму потрібно не тільки любити».1. Читання вірша вчителем.2. Перевірка первинного сприйняття змісту вірша. Про кого ви прослухали вірш? До чого закликає автор вірша? Як ви думаєте, до кого звертається автор? Це може стосуватися всіх дітей: як маленьких, так і дорослих?3. Читання вірша учнями мовчки. Прочитайте вірш мовчки. Визначте рядки, якими автор підкреслює, чому маму треба не лише любити.

Номер слайду 9

5. Повторне читання вірша у вголос. Складання мовленнєвої партитури читання. Чому маму потрібно не тільки любити? Як ви розумієте слово автора «маму потрібно ще й берегти»?Підготуйтеся розставити смислові, логічні інтонаційні наголоси та паузи. Виразне читання вірша.7. Робота з методичним апаратом до вірша. Робота з малюнком . «Озвучення» його змісту рядками вірша. Відповіді на запитання. Виконання та перевірка різнорівневих завдань.8. Визначення основної думки вірша.

Номер слайду 10

Підсумки уроку.- Який вірш М. Пономаренко ви читали? Що ви сказали б авторці, коли б між вами відбулася розмова? - З яким проханням-наказом звернувся С. Андрійович до всіх дітей? Як би ви запевнили і переконали автора, що виконуєте його прохання?

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Підготувати розповідь про те, як ви виконуєте наказ автора С. Андрійовича. Виразно читати його вірш. С.134.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку