Усі контрольні роботи (7 клас)

Про матеріал

Усі контрольні роботи із зарубіжної літератури для учнів 7 класу. Роботи містять тестові завдання, словникові поняття, розгорнуті відповіді на поставленні питання, а також творче завдання. Завдання відповідають програмі шкільного курсу для учнів 7 класу.

Перегляд файлу

Контрольна робота №1 (7 клас)

Тема: Балади і билини

Варіант І

 

Тести (2,5 б.)

1. Ілля Муромець був:

А) сином хлібороба;   Б) сином купця;   В) сином воєводи

 

2. Робін Гуд походив з:

А) Шервуду;   Б) Ноттінгему;   В) Локслі

 

3. Тема балади А. Міцкевича «Світязь»:

А) показ боротьби польського народу за незалежність;  

Б) розповідь про створення озера Світязь;  

В) розповідь про появу рідкісних рослин

 

4. Король Лір є героєм:

А) англійської народної балади;   Б) шотландської народної балади;  

В) французької народної балади

 

5. Пікти – це племена:

А) давньослов’янські;   Б) давньоанглійські;   В) давньошотландські

 

Установити відповідність (1 б.)

Установіть відповідність між назвою твору та його автором:

 


А) «Рукавичка»

Б) «Балада про вересовий трунок»

В) «Вільшаний король»

 

1. Й. Гете

2. Р. Л. Стівенсон

3. Ф. Шиллер


Словник (1,5 б.)

Дайте визначення поняття «балада», вкажіть її основні ознаки.

 

Розгорнуті відповіді на запитання (3 б.)

1. Назвіть жанрові особливості билини й балади.

2. Охарактеризуйте образ Робіна Гуда з англійської народної балади та Іллі Муромця з давньоруської билини. Знайдіть спільні та відмінні риси персонажів.

 

Творче завдання (4 б.)

Напишіть твір на одну із запропонованих тем:

1. «Роль балади в житті людства»

2. «Мій улюблений герой давньоруських билин»

3. «Основні конфлікти та провідні ідеї балад і билин»

 

Контрольна робота №1 (7 клас)

Тема: Балади і билини

Варіант ІІ

 

Тести (2,5 б.)

1. Стати богатирем Іллі Муромцю допомогли :

А) подорожні;   Б) старики;   В) батьки

 

2. Робін Гуд у перекладі означає:

А) Робін у шляпці;   Б) Робін у каптурі;   В) Робін у капелюсі

 

3. Основна ідея твору «Рукавичка» Ф. Шиллера:

А) прославлення сили духу Делоржа;   Б) критика тогочасного суспільства;

В) прославлення лицарства

 

4. Ілея балади А. Міцкевича «Світязь»

А) заклик до боротьби проти поневолювачів;   Б) уславлення патріотизму простих людей;

В) заклик до вивчення фольклорних творів

 

5. Старий пікт відправив свого сина на смерть, бо:

А) не хотів бачити його мук;   Б) не хотів осоромитися перед сином;

В) не був упевнений у силі дужу сина

 

Установити відповідність (1 б.)

Установіть відповідність між назвою твору та його автором:

 


А) «Пісня про віщого Олега»

Б) «Світязь»

В) «Ілля Муромець та Соловій-Розбійник»

 

1. А. Міцкевич

2. народ

3. О. Пушкін


Словник (1,5 б.)

Дайте визначення поняття «билина», вкажіть її основні ознаки.

 

Розгорнуті відповіді на запитання (3 б.)

1. Поясніть відмінність фольклорної та літературної балади.

2. Охарактеризуйте образ Короля Ліра з англійської народної балади та Іллі Муромця з давньоруської билини. Знайдіть спільні та відмінні риси персонажів.

 

Творче завдання (4 б.)

Напишіть твір на одну із запропонованих тем:

1. «Роль давньоруської билини для формування й розвитку літератури словянських народів»»

2. «Мій улюблений герой балад»

3. «Роль художніх перекладів у встановленні культурного діалогу між народами»

Контрольна робота №2 (7 клас)

Тема: Історичне минуле в літературі

 

Твір-роздум

 

Теми творів:

 

1. Вплив історичних подій на долю людини.

 

2. Якою повинна бути людина, щоб носити горде звання лицаря?

 

3. Відображення трагедії покоління у творах про Другу світову війну.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №3 (7 клас)

Тема: Духовне випробування людини

Варіант І

 

Тести (3 б.)

1. З якою метою Бен, головний герой оповідання «Останній дюйм» Дж. Олдріджа, літав на Червоне море?

А) відпочивати;   Б) робити відео зйомку акул;   В) проводити дослідження

 

2. Бен за професією був:

А) відео оператором;   Б) льотчиком;   В) ученим

 

3. Деві зумів себе та батька врятувати завдяки:

А) щасливому випадку;   Б) своїм знанням;   В) силі духу

 

4. Головна думка «Балади про Схід і Захід»:

А) заклик до боротьби проти поневолення;   Б) людей єднає взаємодопомога;

В) оспівування чеснот народів Сходу і Заходу

 

5. Кіплінг стверджує, що справжню людину «не порадують»:

А) мрії;   Б) гроші;   В) речі

 

6. У 1907 році Р. Кіплінг був нагороджений:

А) премією братів Грімм;   Б) Нобелівською премією;  

В) Літературною премією Великобританії

 

Словник (1 б.)

Дайте визначення поняття «анафора»

 

Розгорнуті відповіді на питання (4 б.)

1. Охарактеризуйте образ Деві, героя твору «Останній дюйм» Дж. Олдріджа.

2. Складіть кодекс справжньої людини за віршем «Якщо» Р. Кіплінга

 

Творче завдання (4 б.)

Напишіть твір на одну з тем:

1. «Як я уявляю себе батьком (матір’ю)?»

2. «Що я думаю про родинні взаємини?»

3. «Кого я можу вважати взірцем і творцем красивих людських взаємин?»

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №3 (7 клас)

Тема: Духовне випробування людини

Варіант ІІ

 

Тести (3 б.)

1. Твір «Останній дюйм» був написани на березі:

А) Чорного моря;   Б) Середземного моря;   В) Червоного моря

 

2.Під час описуваних подій Деві було:

А) 10 років;   Б) 8 років;   В) 9 років

 

3. Під час підводних зйомок Бена поранила:

А) біла акула;   Б) китова акула;   В) піщана акула

 

4. Дух розколу у «Баладі про Схід і Захід»» утілює:

А) сюжет твору;   Б) код «двійки»;   В) образна система твору

 

5. Справжня людина, за Р. Кіплінгом, не повинна втрачати простоти з:

А) королем;   Б) друзями;   В) юрбою

 

6. 1907 року Р. Кіплінг був нагороджений Нобелівською премією за твір:

А) «Якщо…»;   Б) «Балада про Схід і Захід»;   В) «Мауглі»

 

Словник (1 б.)

Дайте визначення поняття «антитеза»

 

Розгорнуті відповіді на питання (4 б.)

1. Охарактеризуйте образ Бена, героя твору «Останній дюйм» Дж. Олдріджа.

2. Складіть кодекс справжньої людини за віршем «Якщо» Р. Кіплінга

 

Творче завдання (4 б.)

Напишіть твір на одну з тем:

1. «Як я уявляю себе батьком (матір’ю)?»

2. «Що я думаю про родинні взаємини?»

3. «Кого я можу вважати взірцем і творцем красивих людських взаємин?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №4 (7 клас)

Тема: Дружба і кохання

 

Теми творів:

1. Як я розумію, що таке кохання.

2. Ассоль і Грей (за твором «Пурпурові вітрила» О. Гріна)

3. Шимек і Бузя (за твором «Пісня над піснями» Шолома-Алейхема)

4. Дива дружби та кохання в житті людини (за вивченими творами світової літератури)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №5 (7 клас)

Тема: Літературний детектив. Світова новела

Варіант І

 

Тести (3 б.)

1. Метод дедукції використовував герой творів:

А) Е. По;   ББ) А. К. Дойля;   В) А. Крісті

 

2. Герой оповідання А. К. Дойля «Спілка рудих» отримав роботу:

А) через колір волосся;   Б) через підготовку злочину;   В) через незвичайні здібності

 

3. Біблійні мотиви простежуються у творі:

А) «Золотий жук»;   Б) «Дари волхвів»;   В) «Павутинка»

 

4. До чарівної крамниці з твору Г. Уеллса могли потрапити лише:

А) слухняні хлопчики;   Б) чемні хлопчики;   В) маленькі хлопчики

 

5. Тема оповідання «Золотий жук» Е. По:

А) подорож на пустельний острів;   Б) розповідь про неіснуючу комету;  

В) пошук скарбів захованих піратами

 

6. Що є символом людських страждань у творі «Павутинка» Р. Акутагави?

А) Шпиляста гора;   Б) ріка Санзунокава;   В) Криваве озеро

 

Установіть відповідність (1 б.)

Установіть відповідність між творами та словами, що асоціюються з ним:

 


А) «Золотий жук»

Б) «Пістрява стрічка»

В) «Спілка рудих»

 

А) Вілсон, Британська енциклопедія, банк

2) Легран, пергамент, Джупітер

3) Ройлотт, змія, цигани


Словник (2 б.)

Дайте визначення поняття «детектив» як жанр літератури. Назвіть його головні ознаки, джерела та різновиди.

 

Характеристика героя (2 б.)

Охарактеризуйте та порівняйте образи Бермана з новели «Останній листок» та Джимма з новели «Дари волхвів» ОГенрі.

 

Творче завдання (4 б.)

Напишіть твір на одну з тем:

1. «Дива у нашому житті»

2. Філософський зміст новели «Павутинка»

 

Контрольна робота №3 (7 клас)

Тема: Духовне випробування людини

Варіант ІІ

 

Тести (3 б.)

1.Засновником жанру інтелектуального детективу став:

А) Е. По;   Б) А. К. Дойль;   В) А. Крісті

 

2. Злочин у творі «Пістрява стрічка» було скоєно через:

А) заздрість;   Б) гроші;   В) помсту

 

3. Гімном людині, яка здатна на саможертву заради іншого є твір:

А) «Спілка рудих»;   Б) «Дари волхвів»;   В) «Павутинка»

 

4. Головна героїня новели «Останній листок» захворіла на:

А) пневмонію;   Б) грип;   В) ангіну

 

5. Що знайшли Легран, слуга і оповідач з твору Е. По після другої спроби?

А) скарб;   Б) нічого;   В) золотого жука

 

6. Кандата, герой оповідання «Павутинка» - це…

А) великий грішник;   Б) великий лиходій;   В) великий праведник

 

Установіть відповідність (1 б.)

Установіть відповідність між творами та словами, що асоціюються з ним:

 


А) «Золотий жук»

Б) «Пістрява стрічка»

В) «Спілка рудих»

 

А) сполдінг, американський мільйонер, захоплення фотографією;

2) пірати, скарб, козеня

3) Хелін, блюдце з молоком, бабуїн


Словник (2 б.)

Дайте визначення поняття «новела», вкажіть її основні ознаки та різновиди.

 

Характеристика героя (2 б.)

Охарактеризуйте та порівняйте образи Леграна Е. По та Шерлока Холмса

А.К. Дойля..

 

Творче завдання (4 б.)

Напишіть твір на одну з тем:

1. «Яка новела справила на мене найбільше враження?»

2. «Причини популярності образу Шерлока Холмса»

 

 

 

Контрольна робота №6 (7 клас)

Тема: Сучасна література. Я і світ

Варіант І

 

Тести (3 б.)

1. Софі, героїня твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», уклала угоду з:

А) Відьмою Пустирищ;   Б) Демоном вогню;   В) Хаулом;   Г)  саліманом

 

2. Із героями твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі та Хаулом відбулися до кінця твору не лише зовнішні, а і внутрішні зміни:

А) обоє стали замкненими та відлюдькуватими, тішилися лише своїми почуттями;

Б) Софі стала впевненішою, а Хаул — уважнішим до прохань;

В) вони почали заздрити тим, хто не зазнав таких випробувань долі, як вони;

Г)  Софі стала веселою та безтурботною, а Хаул — злим і похмурим

 

3. Ім’я головної героїні твору «Мандрівний замок Хаула»:

А) Марі;    Б) Софі;    В) Ежен;   Г) Аліса

 

4. Чарівник Хаул віддає своє серце:

А) матері;   Б) наставниці;   В) Кальциферу;   Г) Алісі

 

5. Ким мріяв бути Джордж Плейтен із твору А. Азімова «Фах»?

А) програмістом;   Б) економістом;   В) машиністом;   Г) космонавтом

 

6. Найбільшим захопленням Меґі, героїні книги К. Функе «Чорнильне серце», було:

А) читання книжок;   Б) вишивання;   В) малювання;   Г)  спів і танці

 

Установіть відповідність (2 б.)

Установіть відповідність між назвою твору, його автором та героями.

 


1) А. Азімов

2) К. Функе

3) Д. Джонс

 

 

І. «Чорнильне серце»

ІІ. «Фах»

ІІІ. «Мандрівний замок Хаула»

 

А. Мегі

Б. Тереза

В. Хейлі Омейлі

Г. Елінор

Д. Софі

Е. Джордж Плейтен

Є. Кальцифер

Ж. відьма Пустирищ


Словник (1 б.)

Дайте визначення поняття «фантастика»

 

 

 

Розгорнуті відповіді на питання (2 б.)

1. Схарактеризуйте образ Мегі із твору «Чорнильне серце» К. Функе.

2. Реальне та фантастичне у творі «Мандрівний замок Хаула»

 

Творче завдання (4 б.)

Напишіть твір на тему «Мій улюблений герой сучасної світової літератури»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №6 (7 клас)

Тема: Сучасна література. Я і світ

Варіант ІІ

 

Тести (3 б.)

1. Твір Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» відрізняється від традицій них народних казок тим, що:

А) закінчується твір нещасливо для головних героїв;

Б) зображуються технічні засоби сучасної доби;

В) мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі;

Г)  немає протистояння добра та зла

 

2. Софі, героїню твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», Відьма Пустирищ перетворила на:

А) царівну-жабу;   Б) дуже некрасиву дівчину;   В) стару бабусю;

Г) кам’яну скульптуру.

 

3. Софі, героїню твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула», 

А) 22 роки;   Б) 18 років;    В) 16 років;   Г) 9 років

 

4. Що зламало прокляття принца Джастіна?

А) наявність боєздатної армії;   Б) присутність вірних друзів;   В) кохання Софі.

 

5. На який місяць припадає День Освіти у творі «Фах» А. Азімова?

А) квітень;   Б) червень;   В) вересень;   Г) листопад

 

6. Мегі, героїня книги К . Функе «Чорнильне серце», мала здатність:

А) «оживляти книги»;  Б) розуміти мову тварин;  В) перетворюватися на невидимку;

Г) перевтілюватися в будь-кого із героїв твору, який вона читає

 

Установіть відповідність (2 б.)

Установіть відповідність між назвою твору, його автором та героями.

 


1) А. Азімов

2) К. Функе

3) Д. Джонс

 

 

І. «Чорнильне серце»

ІІ. «Фах»

ІІІ. «Мандрівний замок Хаула»

 

А. Мортімер

Б. Лотті

В. Фарид

Г. Даріус

Д. Зекері Антонеллі

Е. опудало

Є. Арманд Тревеліян

Ж. відьма Пустирищ


 

Словник (2 б.)

Дайте визначення поняття «фентезі»

 

Розгорнуті відповіді на питання (2 б.)

1. Схарактеризуйте образ Софі із твору «Мандрівний замок Хаула» Д. Джонс.

2. Реальне та фантастичне у творі «Чорнильне серце»

 

Творче завдання (4 б.)

Напишіть твір на тему «Мій улюблений герой сучасної світової літератури»

 

 

doc
Додано
29 квітня 2018
Переглядів
55792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку