Тема «Усі професії потрібні-усі професії важливі»
Підготувала: Бирченко Н.П.
Мета виховної години: забезпечити психологічну, практичну підготовку дітей до вибору професії; виховувати в дітей розуміння ролі праці в житті суспільства й людини, повагу до людей праці; розвивати свідоме ставлення до праці.
Повідомлення теми бесіди: Вихователь: Добрий день діти, шановні гості!
Сідайте діти, у гурті
Зустрілися ми знову.
Про славні руки золоті
Ми поведем розмову.
Вихователь: Діти, ви мабуть здогадалися про, що ми з вами будем говорити.
Дитина: Ми будем говорити про людей різних професій.
Вихователь: Так вірно, кожна професія відіграє важливу роль в житті людини. У нашій країні трудяться мільйони людей різних професій. І тому сьогодні ми дізнаємося про цікавий світ професій, про важливість і значення кожної з них.
Вихователь: Хто мені скаже, а що таке професія?
Дитина: Професія - це улюблена справа, якою займається людина.
Вихователь: В світі дуже багато різних професій. І всі вони важливі.
Усе у світі здобувається людською працею.
Зараз ми з вами перевіримо, чи знаєте ви значення різних професій?
Кухар – готує їжу.
Лікар – лікує людей.
Вчитель – навчає дітей. (А як звати твого вчителя?)
Будівельник – будує будівлі.
Продавець – продає товар.
Поліцейський – слідкує за порядком.
Пожежник – гасить полум’я.
Перукар – робить красиві зачіски.
Вихователь: А що треба зробити, щоб здобути професію?
Дитина: Треба відвідувати школу і наполегливо вчитися.
Вихователь: Діти, а зараз ми послухаємо ким ви хочете стати у майбутньому.
(діти по черзі виходять і розповідають про свою професію)
Повар
Дайте повару продукты:
Мясо птицы, сухофрукты,
Рис, картофель… И тогда
Ждет вас вкусная еда.
Парикмахер
Дайте ножницы, расческу,
Я вам сделаю прическу.
Парикмахер непременно
Подстрижет вас современно.
Вчителька
Говорить друга мама
«Любі мої, діти,
Вам треба букви знати,
Щоб всі книжки на світі
Могли ви прочитати».
Лікар (сценка)
Дитина: - Заболіло в мене горло і приходив лікар вчора. Подивився і сказав:
Лікар: - Ти без шарфика гуляв!
Дитина: - Ну, і як це він вгадав, що без шарфа я гуляв?
Вихователь: Мабуть, треба вчитись добре, щоби вгадувать хвороби?
Будівельник
Рівно цеглу викладаю,
Дах старанно покриваю…
Каменяр і покривельник
Носять назву будівельник.
Пожежник
На виклик пожежна машина летить,
Сміливий пожежник в кабіні сидить.
Його телефон «101» люди знають,
І на пожежу його викликають.
Фікультхвилинка
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись.
На хвилинку зупинились,
Пострибали, пострибали,
Раз- присіли, другий – встали.
Всі за парти посідали.
Вихователь: Трішки відпочили, тож будемо рухатись далі. Подивіться на дошку, хто сміливий виходьте. Треба вірно виправити помилки в реченні.
1 Повар лечит, а врач готовит.
2 Швея строит, а строитель шьет.
3 Продавець стриже, а перукар продає.
4 Льотчик їздить, а водій літає.
Вихователь: Як треба ставитися до представників різних професій?
Дитина: Рукам працьовитим честь і хвала.
Вихователь: Треба завжди пам’ятати, що будь - яка річ – результат праці багатьох людей. А щоб зробити її, треба багато знати і вміти. Тож зараз я перевірю, як ви знаєте кому, яка річ належить.
Игра: «Кому что нужно?»
(на столе лежат инструменты. Дети определяют кому для работы какой инструмент необходим и для чего)
Почтальон – письма, газеты, журналы, посылка.
Врач – градусник, аптечка, таблетки, капли.
Строитель – кирпичи, мастерок, экскаватор.
Художник – краски, кисточки, палитра, мольберт.
Повар – кастрюля, половник, ложки.
Швея – ткань, нитки, метр, швейная машинка.
Підсумок:
Професій різних є чимало
Для нас одна є головна.
Всі називають головною
Одну професію – школяр.
Діти, поки ви школярі, головна ваша праця – це навчання, гарні знання. І для цього ви ходите до школи, а ці знання вам дають ваші вчителя та вихователі. Тож ми їм говорим «Велике спасибі!»