Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка?. Добирання слів, які відповідають реальним ознакам певного предмета.

Про матеріал
Цікаві завдання для дітей другого класу на засвоєння знань, умінь, навичок про темі "іменник + прикметник".
Перегляд файлу

Клас: 2

Тема: Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та   який? яка?. Добирання слів, які відповідають реальним ознакам певного предмета.

Мета: повторити відоме учням про іменники й прикметники. Розвивати образне мислення учнів. Виховувати старанність, пам’ять, увагу.

Обладнання: зошит, індивідуальні роздаткові матеріали.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  • Доброго дня. Перевірте чи все необхідне є у вас на партах.
  1. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок.
  • На минулих уроках ми вивчали частину мови, яка відповідає на питання хто? що?. Яка ж це частина мови? ( іменник)
  • До яких слів ми ставимо питання хто? (до слів, які означають живі придмети). Наведімо приклади таких слів (Оленка, мама, кіт).
  • До яких слів ми ставимо питання що? ( до слів, які означають не живі придмети). Наведімо приклади таких слів (стіл, стілець, асвальт).
  • На які питання відповідає прикметник? (який? яка? Яке? Які?)
  • Добре, наведіть приклади слів, які відповідають на ці питання? ( зелений, скляна, дерев’яний).
  1. Повідомлення теми уроку.
  • Сьогодні, ми продовжимо вивчати прикметними і іменники.
  1. Закріплення знань, умінь, навичок.
  • Вибірковий диктант.

Запишіть слова – назви ознак:

Чудовий ліс, коли весна квітує,

Та інший він, коли прийшла зима:

Ведмідь в барлозі десь зимує,

Птахів співочих вже нема.

Дерева голі задубіли,

Дрімають мовчки у снігу,

Від інею пухнасті, білі…

Мов одежину дорогу

Накинув лісові на плечі

Зимовий добрий чародій.

Тут казка теж живе, до речі,

Ти тільки придивитись вмій.

  • Зачитайте слова – назви ознак, які ви виписали. Добре, тепер з трьома  словами складіть речення.
  • Фізкультхвилинка

Трава низенька-низенька, ( Всі присіли)

Дерева високі-високі.(Піднімають руки вгору)

Вітер дерева колише-гойдає(Обертаються)

То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво)

То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад)

То вниз нагинає. (Нагинаються вперед)

Птахи летять – відлітають, (Махають руками)

А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).

  • Добери прийменник.
  • Тут, у вас я побачила цікаві карточки з різними предметами. Я вам їх роздам, і ви до кожного предмета знайдіть прикметник. Запишімо це в зошиті.
  • Виправ помилки.
  • Візьміть свої ручки, я вам роздала текст. Але автор в тому тексті зробив багато помилок. Вам потрібно виправити ті помилки. Помилки можуть бути в словах, може бути слово написане з маленької букви, а потрібно його писати з великої, або навпаки. Будьте уважні.

Ліс стоїть сумна і мовчазна, здається, що він глібоко замислився. Дуже скоро Деревам доведеться геть роздягнутися, скинути своє важке вбрання, а згодом і підставити гілки хуртовині. Повільно кружляє в у повітрі жовтогарячий листочки. Тонкі осички сумовито риплять на галявині, ще не зазнавши довгого передзимового сну. Навкруги трухлявого пня скупчилися стрункого опеньки. їх дуже багато, і кожен із грибів так і Проситься в кошик. горобина обвисла червоними розкішними гронами. Листя липи з гострими почорнілими зубчиками здається вкритим тендітним оксамитом. 

  1. Підсумок уроку
  • Що ми сьогодні робили на уроці?
  • На які питання відповідає іменник?
  • На які питання відповідає прикметник?
  1. Повідомлення домашнього завдання.

 

 

Завантаження...
docx
Додав(-ла)
Купчишин Ірина
Додано
8 березня 2019
Переглядів
1729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку