Клас: 2
Тема: Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка?. Добирання слів, які відповідають реальним ознакам певного предмета.
Мета: повторити відоме учням про іменники й прикметники. Розвивати образне мислення учнів. Виховувати старанність, пам’ять, увагу.
Обладнання: зошит, індивідуальні роздаткові матеріали.
Хід уроку
Запишіть слова – назви ознак:
Чудовий ліс, коли весна квітує,
Та інший він, коли прийшла зима:
Ведмідь в барлозі десь зимує,
Птахів співочих вже нема.
Дерева голі задубіли,
Дрімають мовчки у снігу,
Від інею пухнасті, білі…
Мов одежину дорогу
Накинув лісові на плечі
Зимовий добрий чародій.
Тут казка теж живе, до речі,
Ти тільки придивитись вмій.
Трава низенька-низенька, ( Всі присіли)
Дерева високі-високі.(Піднімають руки вгору)
Вітер дерева колише-гойдає(Обертаються)
То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво)
То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад)
То вниз нагинає. (Нагинаються вперед)
Птахи летять – відлітають, (Махають руками)
А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).
Ліс стоїть сумна і мовчазна, здається, що він глібоко замислився. Дуже скоро Деревам доведеться геть роздягнутися, скинути своє важке вбрання, а згодом і підставити гілки хуртовині. Повільно кружляє в у повітрі жовтогарячий листочки. Тонкі осички сумовито риплять на галявині, ще не зазнавши довгого передзимового сну. Навкруги трухлявого пня скупчилися стрункого опеньки. їх дуже багато, і кожен із грибів так і Проситься в кошик. горобина обвисла червоними розкішними гронами. Листя липи з гострими почорнілими зубчиками здається вкритим тендітним оксамитом.