Матеріали до уроку "Ігри для розвитку здібностей, запам'ятовування

Про матеріал
За допомогою ігор розвивати уміння запам’ятовувати з допомогою класифікації; вчити уважно вислуховувати завдання, активно запам’ятовувати необхідну інформацію, самостійно пригадувати забуту інформацію; познайомити з результатами дослідження.
Перегляд файлу

   Ігри для розвитку здібностей, запам’ятовування

             Мета: за допомогою ігор розвивати уміння запам’ятовувати з допомогою класифікації; вчити уважно вислуховувати   завдання, активно  запам’ятовувати необхідну інформацію, самостійно  пригадувати  забуту  інформацію;  познайомити  з  результатами  дослідження.

          Гра Пари картинок.

Показують пять (10) основних картинок. Діти уважно їх розглядають. Потім показую ще 5(10)   додатковихкартинок, кожна з них має певний смисловий зв’язок з якою-небудь основною картинкою  

        Прошу дітей підібрати до “основнихкартинокдодатковітак, щоб пара мала зв’язок. Після цього, як пари підібрані, забираю  “додаткові” картинки і прошу пригадати їх, використовуючи “основні “. Пари діти записують в зошит.

       Можливі  такі пари: олівець-альбом: вишня-малина: книга-окуляри; ложка-ніж, машина-потяг, земля-лопата, приймач-музика, сані- сніг, небо- сонце, міст-річка.

         ІЛЮСТРАЦІЇ:

 Картинки по запросу ілюстрації альбом для малювання        Картинки по запросу ілюстрації МАЛИНА Картинки по запросу ілюстрації ОКУЛЯРИ    Картинки по запросу ілюстрації НІЖ       Картинки по запросу ілюстрації ПОТЯГ   

       Картинки по запросу ілюстрації лопата     Картинки по запросу картинки на тему музыка     Картинки по запросу ілюстрації сніг      Картинки по запросу ілюстрації сонце    Картинки по запросу ілюстрації річка    

       Слово і картинка.

       Замість основнихкартинок використовую слова. Сім. (10) слів і стільки  ж “додаткових картинок

       Я називаю слова, діти одразу підбирають додаткові картинки” (які вже вони бачать).  Потім забираю картинки, говорю слово, а дитина пригадує картинку і записує пару слів в зошит. 

 

 

        Можливі такі пари:

Слова- чайник, світло, паличка, цегла, дерево, вогонь, мило, шайба, морква, шпак.

Картинки- кран (з якого капає вода), настільна лампа, книга, будинок, кленовий листок, плита, рушник, клюшка, заєць, шпаківня.  

        Ілюстрації:         

    Картинки по запросу ілюстрації кран зякого капає вода       Картинки по запросу ілюстрації настільна лампа    Картинки по запросу ілюстрації книга Картинки по запросу ілюстрації будинок Картинки по запросу ілюстрації кленовий листок      Картинки по запросу ілюстрації плита 

    Картинки по запросу ілюстрації рушник      Картинки по запросу ілюстрації клюшка    Картинки по запросу ілюстрації заєць     Картинки по запросу ілюстрації шпаківня          

        Гра Картинка  допомагає картинці    

    Розставляю  8-10  основних картинок. Ставлю перед дітьми мету:  Вам треба запам’ятати ці картинки, але, щоб вам було легше їх запам’ятати, можете до кожної  картинки дібрати пару з додаткової  групи.

        Пари підбирають протягом 1-2 хвилин. Після цього забираю всі основнікартинки, а діти пригадують їх, орієнтуючись на додаткові, і записують пари в зошит.                                            

      Можливі такі пари: костюм-тканина, будинок-цегла, велосипед-хлопчик, стільчик-дерево, пшениця-хліб, ковбаса-ніж, око-окуляри, губи-губна помада, вухо-телефон, клубок ниток-вівця.

      Ілюстрації:

Картинки по запросу ілюстрації тканина     Картинки по запросу ілюстрації цегла     Картинки по запросу ілюстрації хлопчик  Картинки по запросу ілюстрації дерево    Картинки по запросу ілюстрації хліб         Картинки по запросу ілюстрації ніж

Картинки по запросу ілюстрації окуляри    Картинки по запросу ілюстрації губна помадаКартинки по запросу ілюстрації телефон   Картинки по запросу ілюстрації вівця

 

 

 

                                  Гра Картинка допомагає слову.

    Можна замістьосновних картинок використовувати слова.

    Читаю послідовно 10 слів, а діти підбирають картинку. Після цього прошу дітей ще раз уважно подивитися на картинки і пригадати слова, зв’язані змістом з цією картинкою (1-2 хвилини). Потім прошу записати слова, які діти  запам’ятали, при цьому користувалися додатковими картинками.

    Можливі такі пари:

   Слова- вікно, телевізор, молоко, цвях, ручка, курчата, кружка, кіт, пилка, шишка. 

   Картинки- будинок, око, корова, молоток, пенал, курка, чайник, миша, колода, ялинка.

                                                       Ілюстрації:

Картинки по запросу ілюстрації будинок        Картинки по запросу ілюстрації око       Картинки по запросу ілюстрації корова          Картинки по запросу ілюстрації молоток            Картинки по запросу ілюстрації пенал

 

Картинки по запросу ілюстрація курка          Картинки по запросу ілюстрація чайник      Картинки по запросу ілюстрація миша      Картинки по запросу ілюстрація колода     Картинки по запросу ілюстрація ялинка

                                            ГраПригадай слова

         Гра  така  сама, як і  попередня, тільки  треба забрати картинки. Дитина пригадує слова без допомоги картинок.

        Можливі такі пари:

        Слова-книжка, цукор, яблуко, бджоли, машина, молоко, яйце, сірники, вудка, пензлик.

        Картинки-портфель, чай, яблуня (дерево), мед, світлофор, морозиво, сковорідка, свічка, риба, фарби.

 

 

     Ілюстрації:

Картинки по запросу ілюстрація портфель  Картинки по запросу ілюстрація чай     Картинки по запросу ілюстрація яблуня дерево   Картинки по запросу ілюстрація мед Картинки по запросу ілюстрація світлофор

Картинки по запросу ілюстрація морозиво       Картинки по запросу ілюстрація сковорідка      Картинки по запросу ілюстрація свічка  Картинки по запросу ілюстрація риба   Картинки по запросу ілюстрація фарби

   Після кожної гри проводиться аналіз. Якщо діти роблять помилки треба вказувати на них і підказувати, як треба їх уникати.

docx
Додав(-ла)
Дідик Віліна
Додано
11 березня 2019
Переглядів
596
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку