Уява.Поняття про уяву. Презентація.

Про матеріал
Уява – особлива форма людської психіки, що стоїть окремо від всіх інших психічних процесів і разом з тим займає проміжне положення між сприйманням, мисленням і пам’яттю.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Внутрiшнiй мультфiльм. Дорослий розповідає початок якої-небудь історії, наприклад: «Літо. Ранок. Ми на дачі. Ми вийшли з дому і пішли до річки. Яскраво світить сонце, повіває приємний легкий вітерець». Потім дитина має вигадати продовження історії. Вона уявляє собі те, що відбувається далі, і розповідає. Потім зупиняється, і продовження придумує дорослий тощо. Домалюй малюнок. Цю гру добре проводити на дитячих святах, коли дитина не сама, а з друзями. Дітям дають аркуші паперу з намальованими на них елементами предметів. Це може бути, наприклад, силует дерева, прості геометричні фігури та інше. Важливо, щоб зображення не було однозначним і давало волю уяві. Дітей просять домалювати кожну фігуру так, щоб вийшло щось осмислене. Потім малюнки всіх дітей розглядають і вручають призи: за найоригінальніший малюнок, за свободу використання різних елементів тощо.

Номер слайду 28

На що це схоже?Ця гра добре йде, коли більше нічого робити, наприклад коли батько і дитина чекають на трамвай, а його досі немає. Потрібно подивитися на щось і сказати, що нагадують побачені образи, на що вони схожі. Наприклад, хмари на небі, гілки дерева, тіні на землі, морозяні візерунки на склі, крапля воску від свічки та ін. Казки. Вигадуйте казки разом з дитиною. Історії про улюблене звірятко, про предмети меблів. Запам’ятовуйте або записуйте ці історії — їх потім завжди можна буде продовжити або просто прочитати опісля багато років вашим онукам. Намалюй настрiй. А цю гру можна використати, якщо в дитини сумний настрій чи, навпаки, дуже веселий, а також якийсь інший. Головне — щоб у неї взагалі був якийсь настрій. Дитину просять намалювати свій настрій, зобразити його на папері у будь-який спосіб. Найдоречнішим для цього є малювання акварельними фарбами.

Номер слайду 29

Таємне інтерв'ю Ця вправа допоможе учням на деякий час стати журналістами, але незвичайними. Потрібно підготувати коробку із назвами предметів (не людей, а саме предметів), у яких необхідно взяти інтерв'ю (іграшковий ведмедик, глобус, піраміда Хеопса, літак, гітара, ноутбук, вікно тощо). Далі двоє учнів сідають навпроти одне одного, журналіст дістає із ящичка назву «респондента», показує всім аркуш. Гра почалася. Журналіст має вигадати дивні запитання, а «предмет» відповідати. Завдання розвиває уяву і навчає дітей моделювати поведінку. 

Номер слайду 30

Буріме. Буріме – класична літературна гра для розвитку уяви та мислення. Дітям потрібно дати готові римовані слова, з якими вони мають скласти невеликий вірш. Наприклад, квіти – діти, гілка – білка, листочок – місточок, співають – грають. Можна подати слова у вигляді готової картки-шаблону, щоб виконання вправи приносило більше задоволення та надихало на творчість. 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Анатоліївна Людмила
    Дякую за матеріал!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
3180
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку