Про матеріал
виділяє іменник у мовному потоці слів; пригадує набуті раніше знання про іменник( визначає число, рід, змінює за відмінками);
записує текст ( від руки чи за допомогою клавіатури – за потреби ) в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел;
читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою;
з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось);
продовжує текст (казка, оповідання тощо) за ілюстраціями;
бере участь в мовних іграх з творення нових слів (наприклад, міняє послідовність звуків або складів);
аналізує вплив здорової поведінки та корисних звичок на здоров'я;
взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі, групі.