5 вправ для онлайн-уроків української мови та читання для учнів 4 класу

Про матеріал
Всі вправи створено на платформі Google classroom за допомогою додавання Google малюнку в розділі завдання. Вправи зберігаються на Google диску і їх можна додати до завдання будь-коли.
Перегляд файлу

Вправи для уроків української мови та читання для учнів 4 класу.

Всі вправи створено на платформі Google classroom за допомогою додавання Google малюнку в розділі завдання. Вправи зберігаються на Google диску і їх можна додати до завдання будь-коли.

Тема уроку: «Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово»

Вправа 1

«Веселі частини мови»

 Мета: відновити і закріпити знання про слова — назви предметів, ознак, дій; продовжити формувати вміння розрізняти частини мови.

Дану вправу краще проводити на другому етапі уроку (актуалізація опорних знань).

Обладнання: комп’ютерне обладнання (ноутбук, планшет, комп’ютер)

Хід вправи

Перед учнями три частини мови позначені певним кольором і смайликом. Необхідно смайлики перенести до слів, які належать до даної частини мови і накласти кольоровий смайлик на прозорий.

 

 

 

 

 

Тема уроку: «Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Спостереження за  точним і влучним вживанням із ряду синонімів тих слів, що найбільше відповідають змістові»

Вправа 2

 «Синоніми-краплинки»

 Мета: актуалізувати знання учнів про іменники-синоніми; удосконалювати вміння  добирати до поданого іменника синоніми.

Дану вправу краще проводити на четвертому етапі уроку (сприйняття й усвідомлення нового матеріалу).

Обладнання: комп’ютерне обладнання (ноутбук, планшет, комп’ютер)

Хід вправи

Учні мають прочитати вірш і знайти іменники-синоніми до слова дощ. Потім взяти краплинку, яка зображена внизу і поставити її над кожним словом-синонімом.

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: «Синоніми, антоніми і омоніми: як їх відрізняти»

Вправа 3

 «Влучно з’єднай»

 Мета:  поглибити знання учнів про синоніми, розкрити значення антонімів, омонімів.

Дану вправу краще проводити на шостому етапі уроку (підсумок уроку).

Обладнання: комп’ютерне обладнання (ноутбук, планшет, комп’ютер)

Хід вправи

Учні мають з’єднати стрілочками назву та значення поняття (правило).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: «Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами речення»

Вправа 4

 «Складаю речення»

 Мета:  формувати уміння й навички складати речення, доцільно використовуючи однорідні члени речення, розставляти правильно розділові знаки у реченнях з однорідними членами.

Дану вправу краще проводити на п’ятому етапі уроку (узагальнення й систематизація опорних знань).

Обладнання: комп’ютерне обладнання (ноутбук, планшет, комп’ютер)

Хід вправи

Учні мають скласти і записати три речення, використовуючи подану схему.

В першому реченні між однорідними членами речення треба поставити кому, в другому з’єднувати однорідні члени речення сполучником і, в третьому сполучником а.

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: «Правопис слів з орфограмою ненаголошені голосні [е], [и]»

Вправа 5

 «Обирай правильно»

 Мета: ознайомити учнів з орфограмою ненаголошені голосні [е] та [и] в коренях слів; формувати вміння правиль­но писати слова з ненаголошеними [е], [и].

Дану вправу краще проводити на шостому етапі уроку (підсумок уроку).

Обладнання: комп’ютерне обладнання (ноутбук, планшет, комп’ютер)

Хід вправи

Учні мають обрати та поставити правильну букву е чи и, яку слід писати у слові.

docx
Додано
7 березня
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку