Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми « Письмове додавання й віднімання чисел в межах 1000».
Мета: формувати ключові компетентності:
компетентність уміння вчитися (виконувати розумові операції й практичні дії);
загальнокультурна компетентність(культура відносин у колективі);
інформаційно-комунікативна компетентність (уміння формувати власну точку зору, доводити власну позицію, уміння здобувати нові знання);
здоров’язбережувальна компетентність (уміння долати труднощі).
формувати предметні компетентності:
перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу за темою «Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел в межах 1000»; вдосконалювати обчислювальні навички ; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Задачі:
Тип уроку:урок-гра «Що? Де? Коли?»
Обладнання: ігрові столи, екран, проектор, ноутбук,конверти з завданнями, барабан зі стрілкою, годинник, дзвіночок (для подачі сигналу про закінчення часу на обговорення запитання),червона картка (піднімається ,якщо порушуються правила гри), подарунки.
Правила гри. На гральний стіл викладаються конверти із запитаннями. Ведучий зачитує від імені кого прийшло запитання.
На обговорення запитання дається 1 хвилина. Якщо команда може дати дострокову відповідь,то економить хвилину часу, яку може використати на обговорення іншого запитання.
В кінці гри глядачі вибирають кращого гравця, а команда називає краще запитання.
Хід гри
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
- Доброго дня, шановні пані і панове! Запрошуємо вас на урок-гру «Що? Де? Коли?». Вона присвячена цариці всіх наук - математиці.
Вести гру буду я, учитель початкових класів…….
На нашій грі присутні директор школи….., заступник директора з навчальної роботи …..,заступник директора з виховної роботи….., психолог школи…., педагог-організатор,,,,,.
Мабуть, усі ви погодитися, що знати все – неможливо.
(Звучить музика) Слайд Сова
Запрошуємо за ігрові столи наших гравців – учнів 3 класу.
Капітани команд,,,,,,,,. Зі складом познайомимося під час гри.
Сьогодні ви зможете показати не тільки знання математики, але й уміння міркувати, зіставляти, знаходити вихід із складних ситуацій. Нехай під час гри панують кмітливість, наполегливість, впевненість, довіра та повага один до одного. Усі ці складові допоможуть отримати вам перемогу. Хай щастить!
ІІ,ОСНОВНА ЧАСТИНА
На сьогоднішньому уроці ми перевіримо, чи зможуть наші знавці впоратися з питаннями, які для них підготували учителі ліцею№2 м. Заводського.
Правила гри. На обговорення відповіді буде певний час. Після його завершення, капітан називає гравця, який озвучить відповідь. Якщо вона буде правильною, 1 бал зараховується знавцям.
Бажаємо командам знавців успіху, а глядачів попросимо уважно слідкувати за ходом гри!
Відповіді оцінюватиме шановне журі:,,,,,,,,
Очікування.
Урок – гру розпочинаємо.
& Слайд 1. Що? Де? Коли? Зображення сови
Крутити барабан надається право учневі, який у класному журналі під номером 2, Адже сьогодні ,,,
& Слайд 2, Фото учителя
На учасників чекає бліц – турнір, де можна заробити по одному балу за кожну правильну відповідь. До кожного запитання наводиться три відповіді, одна з яких буде правильною. За допомогою карток, які знаходяться у вас, необхідно дати відповідь. Ви повинні дати відповідь, поки я читаю запитання та запропоновані до нього варіанти відповідей. Хто отримає найбільшу кількість балів, той матиме шанс розпочинати наступний конкурс першим.
Бліц – турнір
1) тупим;
2) розгорнутим;
3) гострим.
3. Одне яйце варять протягом 4 хв. За скільки хвилин можна зварити 5 яєць?
1) за 20хв;
2) за 10 хв;
3) за 4 хв.
4. У батька 5 дочок. Кожна дочка має брата. Скільки дітей у батька?
1) 10;
2) 6;
3) 5.
5. Четверта частина від числа 32:
1) 9;
2) 28;
6. У 1 кілометрі:
1) 100м;
2) 1000м;
3) 1000см.
7. Рівнобедрений трикутник – це трикутник, у якого….
1) всі сторони рівні;
2) дві сторони рівні;
3) периметр дорівнює добутку всіх сторін.
8.Виберіть прізвище автора підручника з математики для 3 класу, за яким ви працюєте:
1) Лишенко;
2) Скворцова;
3) Ломаковська.
9. Яким приладом вимірюють вагу?
1) лінійка;
2) термометр;
3) терези.
10. Число, на яке ділять називається…
1)дільник;
2) від’ємник ;
3) частка.
& Слайд 3. Фото….
& Слайд 4. Фото….. і завдання
& Слайд5. Фото….
а) Різницю чисел 772 і 700зменшили в 9 разів;
б) 500 збільшити на добуток чисел 9 і 6;
в) Частку чисел 56 і 6 збільшити на 900;
г) Знайти суму добутків 7 і 4 та 3 і 8.
& Слайд 6. Фото….. і завдання
Розшифруйте слово, розставивши букви в порядку зростання значень виразів
700+260 К 400+360 А 320+570 І
500+450 И 400+220 Ч 700+120 Р
100+800 В 600+330 Н
& Слайд 7. Зображення ящика, ноти, фото
Увага! Що знаходиться у скриньці?
Сім сестричок дружних дуже,
Відгадай їх швидше, друже.
Якщо їх не запросити.
Музику нам не створити. (Ноти)
Музичну фізкультхвилинку для вас підготувала …….(вихователька дитячого садочка «Теремок» хореограф)
& Слайд8. Фото…. І зміст задачі.
Задача. На одній ділянці посадили 63 ялинки у 9 рядів. На другій ділянці в один ряд саджали на 2 ялинки менше і посадили 45 ялинок. Скільки рядів ялинок посадили на другій ділянці?
& Слайд 9. Фото … і зображення ялинки.
ГРА «Лісова ялинка»
Прикрашали у лісі звірята
Молоденьку ялинку до свята:
На кожну голочку – сніжинку,
На кожну гілочку – морквинку.
Від кожної лисички – гарну стрічку,
Від кожної синички – грушку – дичку.
Старий ведмідь приніс грибочків трішки,
Руденька білочка розвісила горішки,
А вовченятко спати не лягло
І на верхівку зірочку дістало…
340 – 250 620 – 360 530 - 180
850 – 270 470 – 90 920 – 480
150 +180 250 + 150 420 + 80
722 + 134 362 + 233 216 + 423
376 + 414 225 + 384 317 + 291
580 – 327 807 – 423 780 – 59
& Слайд10.Фото…. аркуш у клітинку з точкою на ньому
Від точки : 1 клітинка вліво, 1 – вгору , 4 – вліво,1 – вгору, 1 – вправо, 5 – вниз , 1 – вліво, 1 – вгору, 1 – вліво, 1 – вгору, 2 – вліво, 1 – вниз, 1 – вліво, 1 – вниз,
1 – вліво, 5 – вниз , 1 – вліво, 1 – вниз, 2 – вліво, 1 – вниз, 3 – вправо, 1 – вгору,
1 – вправо, 1 – вгору, 1 – вправо, 2 – вгору, 1 – вправо, 3 – вниз, 1 – вліво, 1 – вниз, 5 – вправо, 1 – вгору, 2 – вліво, 1 – вгору, 1 – вліво,
1 – вгору, 2 – вправо, 2 – вгору, 2 – вправо, 1 – вниз, 1 – вправо,
2 – вгору, 1 – вліво, 3 – вгору, 2 – вправо, 1 – вгору.
Від заданої точки вліво на 2 клітинки – поставити точку.
Що утворилося?
& Слайд 11. Фігура кенгуру.
А що ви знаєте про КЕНГУРУ з математичної точки зору?
КЕНГУРУ – це назва Міжнародного математичного конкурсу.
Міжнародний етап проводиться для учнів 2-11 класів.
& Слайд 12. Зарядка для очей
А) «Гойдалка»
Б) «Кружечки»
В) «Вершина»
11.Проти вас грає ,,,, учитель початкових класів.
& Слайд 13. Фото …. і завдання
Скласти і розв’язати рівняння: невідоме число збільшити на 23 і одержати 456.
12. Наступне завдання підготувала учитель початкових класів,,,,,
& Слайд 14. Фото …. і завдання
Знайти периметр трикутника зі сторонами 4см, 5 см і 3 см. Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює периметру трикутника.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
& Слайд 15.
& Слайд 16. Фото членів журі:…….
&Слайд 17. Зображення торту.