Узагальнення і систематизація знань учнів з теми « Письмове додавання й віднімання чисел в межах 1000».

Про матеріал
: формувати ключові компетентності: компетентність уміння вчитися (виконувати розумові операції й практичні дії); загальнокультурна здоров’язбережувальна компетентність (уміння долати труднощі). компетентність(культура відносин у колективі); інформаційно-комунікативна компетентність (уміння формувати власну точку зору, доводити власну позицію, уміння здобувати нові знання);
Перегляд файлу

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми « Письмове додавання й віднімання чисел в межах 1000».

Мета: формувати ключові компетентності:

компетентність уміння вчитися (виконувати розумові операції й практичні дії);

загальнокультурна компетентність(культура відносин у колективі);

інформаційно-комунікативна компетентність (уміння формувати власну точку зору, доводити власну позицію, уміння здобувати нові знання);

здоров’язбережувальна компетентність  (уміння долати труднощі).

формувати предметні компетентності:

перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу за темою «Письмове  додавання й віднімання трицифрових чисел в межах 1000»; вдосконалювати обчислювальні навички ; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру  оформлення письмових робіт.

Задачі:

  1. Сприяти розширенню кругозору учнів.
  2. Формувати стійкий інтерес до точних наук.
  3. Продовжувати роботу по згуртуванню дитячого колективу.
  4. Виховувати вміння і навички роботи в команді.
  5. Виховувати активність, наполегливість, ініціативність.
  6. Виховувати повагу один до одного, доброзичливість, толерантність,почуття товариськості, співпереживання.

Тип уроку:урок-гра «Що? Де? Коли?»

Обладнання: ігрові столи, екран, проектор, ноутбук,конверти з завданнями, барабан зі стрілкою, годинник, дзвіночок (для подачі  сигналу про закінчення часу  на обговорення запитання),червона картка (піднімається ,якщо порушуються правила гри), подарунки.

Правила гри.  На гральний стіл викладаються конверти із запитаннями. Ведучий зачитує від імені кого прийшло запитання.

На обговорення запитання дається 1 хвилина. Якщо команда може дати дострокову відповідь,то економить хвилину часу, яку може використати на обговорення іншого запитання.

В кінці гри глядачі вибирають кращого гравця, а команда називає краще запитання.

Хід гри

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

- Доброго дня, шановні пані і панове! Запрошуємо вас на урок-гру «Що? Де? Коли?». Вона присвячена цариці всіх наук -  математиці.

  Вести гру буду я, учитель початкових класів…….

  На нашій грі присутні директор школи….., заступник директора з навчальної роботи …..,заступник директора  з виховної роботи….., психолог школи…., педагог-організатор,,,,,.

  Мабуть, усі ви погодитися, що знати все – неможливо.

Сова на книгах - векторные изображения, Сова на книгах ...(Звучить музика)  Слайд   Сова 

  Запрошуємо за ігрові столи наших гравців – учнів 3 класу.

Капітани команд,,,,,,,,. Зі складом познайомимося під час гри.

  Сьогодні ви зможете показати не тільки знання математики, але й уміння міркувати, зіставляти, знаходити вихід із складних ситуацій. Нехай під час гри панують кмітливість, наполегливість, впевненість, довіра та повага один до одного. Усі ці складові допоможуть отримати вам перемогу. Хай щастить!

 

ІІ,ОСНОВНА ЧАСТИНА

   На сьогоднішньому уроці ми перевіримо, чи зможуть наші знавці впоратися з питаннями, які для них підготували учителі ліцею№2 м. Заводського.

Правила гри.  На обговорення відповіді буде певний час. Після його завершення, капітан називає гравця, який озвучить відповідь. Якщо вона буде правильною, 1 бал зараховується знавцям.

    Бажаємо командам знавців успіху, а глядачів попросимо уважно слідкувати за ходом гри!

    Відповіді оцінюватиме шановне журі:,,,,,,,,

Очікування.

  • Що кожен з вас очікує від сьогоднішньої гри?
  • Я очікую, що на уроці буде цікаво.
  • Я хочу дізнатися щось корисне та важливе.
  • Я очікую, що ми будемо працювати в групах.
  • Я вдосконалю навички обчислення з трицифровими числами.

Урок – гру розпочинаємо.

                      & Слайд 1. Що? Де? Коли? Зображення сови

Крутити барабан надається право учневі, який у класному журналі під номером 2, Адже сьогодні ,,,

  1. Учитель математики і інформатики,,,, підготувала бліц-турнір

                         &  Слайд 2, Фото учителя

   На учасників чекає бліц – турнір, де можна заробити по одному балу за кожну правильну відповідь. До кожного запитання наводиться три відповіді, одна з яких буде правильною. За допомогою карток, які знаходяться у вас, необхідно дати відповідь. Ви повинні дати відповідь, поки я читаю запитання та запропоновані до нього варіанти відповідей. Хто отримає найбільшу кількість балів, той матиме шанс розпочинати наступний конкурс першим.

Бліц – турнір

  1. Одиницею  маси є:
  1. 1ц;
  2. 1л;
  3. 1км.
  1. Кут, градусна міра якого 30°, називають:

1) тупим;

2) розгорнутим;

3) гострим.

   3. Одне яйце варять протягом 4 хв. За скільки хвилин можна зварити 5 яєць?

         1) за 20хв;

         2) за 10 хв;

         3) за 4 хв.

  4. У батька 5 дочок. Кожна дочка має брата. Скільки дітей у батька?

         1) 10;

         2)  6;

         3)  5.

 5. Четверта частина від числа 32:

         1) 9;

         2) 28;

6. У 1 кілометрі:

        1) 100м;

        2) 1000м;

        3) 1000см.

7. Рівнобедрений трикутник – це трикутник, у якого….

        1) всі сторони рівні;

        2) дві сторони рівні;

        3) периметр дорівнює добутку всіх сторін.

8.Виберіть  прізвище автора підручника з математики для 3 класу, за яким ви працюєте:

        1) Лишенко;

        2) Скворцова;

        3) Ломаковська.

9. Яким приладом вимірюють вагу?

        1) лінійка;

        2) термометр;

        3) терези.

10. Число, на яке ділять називається…

         1)дільник;

         2) від’ємник ;

         3) частка.

  • Барабан продовжує крутити команда-переможець «Бліц-турніру»

 

  1. Проти вас  грає ,,,, учитель початкових класів
  • Відео-запитання

& Слайд 3. Фото….

  • Гру продовжуємо без зупинки – з каліграфічної хвилинки. Послухайте цікавинку!
  1. Їжаки, коли сплять у холодну частину року, можуть не їсти 236 діб.
  2. Запишіть наступне і попереднє  число до цього числа (235 і 237).
  3. Збільшити кожне число на 200.(435 і 437).
  1. Запитання для вас підготував учитель трудового навчання і креслення …..

& Слайд 4. Фото….. і завдання

  • Яке число при лічбі передує 800,  480.
  • Яке число при лічбі наступне за числом 590,278.
  • Яке число складається з 1дес.9од., 3дес.5од., 7сот.6дес.

 

  1. Математичний диктант для вас підготувала учитель математики…..
  • - Відео-запитання

& Слайд5. Фото….

а) Різницю чисел 772 і 700зменшили в 9 разів;

б) 500 збільшити на добуток чисел 9 і 6;

в) Частку чисел 56 і 6 збільшити на 900;

г) Знайти суму добутків 7 і 4 та 3 і 8.

 

  1. Наступне завдання підготувала заступник директора з виховної роботи….

& Слайд 6. Фото….. і завдання

Розшифруйте слово, розставивши букви в порядку зростання значень виразів

700+260  К                 400+360  А              320+570   І

500+450  И                 400+220  Ч              700+120   Р

100+800  В                 600+330  Н

 

  1. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

& Слайд 7. Зображення ящика, ноти, фото

  • «Чорний ящик»

Увага! Що знаходиться у скриньці?

Сім сестричок дружних дуже,

Відгадай їх швидше, друже.

Якщо їх не запросити.

Музику нам не створити. (Ноти)

Музичну фізкультхвилинку для вас підготувала …….(вихователька  дитячого садочка «Теремок» хореограф)

 

  1. Проти вас грає ,,,,,заступник директора з навчальної роботи.

& Слайд8. Фото….  І зміст задачі.

Задача. На одній ділянці посадили 63 ялинки у 9 рядів. На другій ділянці в один ряд саджали на 2 ялинки менше і посадили 45 ялинок. Скільки рядів ялинок посадили на другій ділянці?

 

  1. Ідеальний пишні ялинку на чисте біле — стокове фотоУчитель фізичної культури ….. підготувала для вас гру

& Слайд 9. Фото … і зображення ялинки.

ГРА «Лісова ялинка»

Прикрашали у лісі звірята

Молоденьку ялинку до свята:

На кожну голочку – сніжинку,

На кожну гілочку – морквинку.

Від кожної лисички – гарну стрічку,

Від кожної синички – грушку – дичку.

Старий ведмідь приніс грибочків трішки,

Руденька білочка розвісила горішки,

А вовченятко спати не лягло

І на верхівку зірочку дістало…

  • Діти зверніть увагу, що на іграшках написані приклади. Треба їх розв’язати, щоб знати, куди повісити іграшки на ялинку. Число на ялинці відповідає певній іграшці.

340 – 250                  620 – 360                    530  - 180 

850 – 270                  470 – 90                      920 – 480

150 +180                   250 + 150                    420 + 80

722 + 134                  362 + 233                    216 + 423

376 + 414                  225 + 384                    317 + 291

580 – 327                  807 – 423                     780 – 59

 

  1. Учитель початкових класів ,,,, підготувала для вас  цікаве завдання

& Слайд10.Фото…. аркуш у клітинку з точкою на ньому

Від точки : 1 клітинка вліво, 1 – вгору , 4 – вліво,1 – вгору, 1 – вправо, 5 – вниз , 1 – вліво, 1 – вгору, 1 – вліво, 1 – вгору, 2 – вліво, 1 – вниз, 1 – вліво, 1 – вниз,

1 – вліво, 5 – вниз , 1 – вліво, 1 – вниз, 2 – вліво, 1 – вниз, 3 – вправо, 1 – вгору,

Раскраски Графический диктант кенгуру Графический диктант 1 – вправо, 1 – вгору, 1 – вправо, 2 – вгору, 1 – вправо, 3 – вниз, 1 – вліво, 1 – вниз, 5 – вправо, 1 – вгору, 2 – вліво, 1 – вгору, 1 – вліво,

1 – вгору, 2 – вправо, 2 – вгору, 2 – вправо, 1 – вниз, 1 – вправо,

2 – вгору, 1 – вліво, 3 – вгору, 2 – вправо, 1 – вгору.

Від заданої точки  вліво на 2 клітинки – поставити точку.

Що утворилося?

          & Слайд 11. Фігура кенгуру.

А що  ви знаєте про КЕНГУРУ з математичної точки зору?

КЕНГУРУ – це назва Міжнародного математичного конкурсу.

Міжнародний етап проводиться для учнів 2-11 класів.

 

  1. ……, учитель початкових класів , підготувала «Зарядку для очей»

& Слайд 12. Зарядка для очей

А) «Гойдалка»

                                   

 

Ялина: картинки, стокові Ялина фотографії, зображення | Скачати з  DepositphotosЯлина: картинки, стокові Ялина фотографії, зображення | Скачати з  Depositphotos

Б) «Кружечки»                           

 

В) «Вершина»    

 

 

11.Проти вас грає ,,,, учитель початкових класів.

& Слайд 13. Фото …. і завдання

Скласти і розв’язати рівняння: невідоме число збільшити на 23 і одержати 456.

 

12. Наступне   завдання підготувала учитель початкових класів,,,,,

           & Слайд 14. Фото …. і завдання

Знайти периметр трикутника зі сторонами 4см, 5 см і 3 см. Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює периметру трикутника.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. «Чарівні намистинки» (учні на своїх «намистинках» пишуть:про що дізналися ,чого навчилися, що ще хочуть дізнатися чи навчитися)

& Слайд 15.

 

 

 

 

 

 

  1. Очікувані результати
  • Чи досягли ви того, що очікували?
  1. Новогодний тортПідбиття підсумків гри
  • Слово надається журі.

& Слайд 16. Фото членів журі:…….

  1. Нагородження гравців команди

&Слайд 17. Зображення торту.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Сирота Наталія
Додано
2 січня 2023
Переглядів
749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку