Узагальнення і систематизація знань за І семестр з образотворчого мистецтва 5 клас (НУШ)

Про матеріал
Презентація "Узагальнення і систематизація знань за І семестр з образотворчого мистецтва" , для здобувачів освіти, які вивчають образотворче мистецтво у 5 класі (НУШ). В презентації дано запитання для здобвачів освіти, щоб перевірити свої досягнення по вивченому матеріалові з образотворчого мистецтва.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевіряємо свої досягнення: я знаю, можу, відчуваю5 клас (НУШ)

Номер слайду 2

1. Встанови відповідність. До якого виду образотворчого мистецтва належить твір?Графіка. Живопис. В. Сандюк. Вітторіано на Венеційській площі в РиміО. Кульчицька. Ярмарок у КосовіГ. Нарбут. Поезія. Заставка до журналу «Мистецтво»

Номер слайду 3

До якого виду образотворчого мистецтва належить твір?Графіка. Живопис. Н. Хасевич. Автопортрет. А. Горська. Старий двір. Т. Яблонська. Над Дніпром

Номер слайду 4

2. Роздивляючись картину, дай відповідь на такі запитання. Й. Бокшай. Дорога над гірською річкою{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1. Хто автор/авторка цього твору?2. Яка назва цього твору? 3. Що зображено на картині? 4. Про що автор хотів розповісти? 5. Які кольори переважають у картині?6. Які почуття та емоції викликає ця робота?7. Чи можна щось почути, роздивляючись картину?8. Чи сподобалась мені ця робота?9. На що надихнула мене ця картина?

Номер слайду 5

3. Виправ текст у посібнику «Мистецтво». Основним засобом створення художнього образу у графіці виступає найпростіший для людини спосіб відтворення побаченого — лінія, колір, крапка, штрих, пляма, тон, які творять контур предмету або фігури.1)Основним засобом створення художнього образу у графіці виступає найпростіший для людини спосіб відтворення побаченого — лінія, колір, крапка, штрих, пляма, які творять контур предмету або фігури.2) Часто ілюстрації створюються завдяки співпраці письменника/письменниці, режисера/режисерки і художника/художниці.2) Часто ілюстрації створюються завдяки співпраці письменника/письменниці і художника/художниці.

Номер слайду 6

3. Виправ текст у посібнику «Мистецтво».5) До творів декоративно-прикладного мистецтва належать керамічні вироби, писанки, витинанки, живописні полотна.3) Різнобарвність навколишнього світу ми бачимо завдяки нашому зору, нюху та світлу.3) Різнобарвність навколишнього світу ми бачимо завдяки нашому зору та світлу.4) Слово «скульптура» прийшло до нас з латинської мови і означає «висікати, малювати». 4) Слово «скульптура» прийшло до нас з латинської мови і означає «висікати». 5) До творів декоративно-прикладного мистецтва належать керамічні вироби, писанки, витинанки, живописні полотна.

Номер слайду 7

4. Склади запитання до кросворду «навпаки».

Номер слайду 8

5. Роздивися роботи та визнач, які емоції вони в тебе викликають. Н. Тітов. «Передова» К. Білокур. Квіти під тином М. Приймаченко. «Зелений слон» Фотограф А. Зампатті А. Куїнджі. «Зима»

Номер слайду 9

6. Вислови своє ставлення. Мистецтво для мене….. Мистецтво мене вчить…. Тепер я можу розрізнити….. На уроках мистецтва мені подобається більш за все…. Мій улюблений вид мистецтва….

Номер слайду 10

7. Визнач кольорову гаму художнього твору (тепла, холодна). Петро Левченко. Глухомань Федір. Кричевський. Три покоління

Номер слайду 11

7. Визнач кольорову гаму художнього твору (тепла, холодна). Марфа Тимченко. Веселі Сорочинці Альфонс Муха. Свята гора Афон

Номер слайду 12

Михайло Білас. На Івана Купала. Михайло Білас. Гуцульське весілля 7. Визнач кольорову гаму художнього твору (тепла, холодна).

pptx
Додано
10 грудня 2022
Переглядів
2203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку