Узагальнення та систематизація вивченого. екстернат

Про матеріал
Контрольна робота охоплює весь матеріал, вивчений у 10 класі. призначений для екстернату.
Перегляд файлу

Українська література                                                                                                           екстернат

Узагальнення та систематизація вивченого. Українська література  ІІ половини  ХІХ століття  початку ХХ століття» (тестування)

Початковий та  середній рівні ( 6 б.)

  1. Хто і кого вихваляє в уривку. Та й робоча ваша дочка! Що то за золота у вас дитина. Так пильнує коло роботи , що й не розгинається.                                                                                                                                                    А.  Довбишиха Мотрю  Б Кайдашиха Мотрю  В Омелько Мотрю  Г Кайдашиха Мелашку
  2. Прототипом головного героя роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» був   

А Василь Гнидка; Б Чіпка Варениченко, В. Гриць Чупруненко; Г Максим Ґудзь.

  1. У творі М. Коцюбинського «Intermezzo” дійової особою є                                                                                                А карі очі   Б моя муза  В моя утома  Г моя кохана
  2.  У перекладі «Contra spem spero» означає:                                                                                                                            

А Пам'ятай, що живеш!  Б Життя – це вічна боротьба!  В Без надії сподіваюсь! Г Я вічно буду жити!

  1. Герой якої  п’єси змарнував життя на ілюзії, поставив під загрозу життя своїх близьких і достаток родини?                                                                                                                                                                                       А Терентій Пузир (І. Карпенко-Карий «Хазяїн»)  Б Герасим Калитка (І. Карпенко-Карий «Сто тисяч»)

В возний (І. Котляревський «Наталка Полтавка») Г Мартин Боруля (І. Карпенко-Карий «Мартин Боруля»)

  1. Герой новели В. Стефаника  «Камінний хрест» звертається до сусідів з проханням:

А доглянути засіяну ним нивку  Б не минати його горба і в святу неділю покропити хрест                                

  В допомогти йому вивезти камінний хрест за океан   Г не забувати його з дружиною й помолитися за них.

  1. Який твір Івана Франка, покладений на музику композитором Данькевичем, став популярним романсом?                                                                                                                                                                                 А «Гімн» Б «Декадент» В «Чого являєшся мені у сні» Г «Мойсей»
  2. Азазель у поемі «Мойсей» Івана Франка – це                                                                                                                     А пророк Б темний демон у пустелі В князь конюхів  Г посланець Єгови
  3.  Український імпресіонізм у літературі представлений у творах

А  Володимира Сосюри Б Лесі Українки  В Івана Франка Г Михайла Коцюбинського

  1. Мавка повертається з царства «Того, хто в скалі сидить» щоб                                                                                       А знову відчути кохання Б дізнатися про долю Лукаша                                                                                                      В урятувати Лукаша  від духовної  смерті  Г бути разом з коханим.
  2. Ідея незнищенності кохання єднає твори                                                                                                                            А «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського, «Лісова пісня» Лесі Українки                                                                   Б «Вальс меланхолійний» Ольги Кобилянської, «Сікстинська Мадонна» Івана Франка

В «Мойсей» Івана Франка, «Момент» Володимира Винниченка

Г «Лісова пісня» Лесі Українки,  «Камінний хрест» Василя Стефаника.

  1. У реченні  «Тоді я раптом відчув велику тишу» використано троп                                                                               А оксиморон Б уособлення Б метонімію Г гіперболу

 

 

 

 

 

Достатній рівень  (3 б)

1. Установіть відповідність  між літературною течією модернізму та письменником. (2б)

  1. Неоромантизм         А Василь Стефаник
  2. Імпресіонізм             Б Леся Українка
  3. Експресіонізм           В  Олександр Олесь
  4. Символізм                 Г Панас Мирний

                                     Д Михайло Коцюбинський

  1. Які філософські проблеми розкрив  Іван  Франко у поемі «Легенда про вічне життя»? (1 б)

Високий рівень (3 б.) Дати розгорнуту відповідь на одне із запитань.

  1. Чіпка –жертва соціальних обставин чи природжений злочинець? ( за романом Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)
  2. Чи має право пророк на сумніви? (за поемою «Мойсей» Івана Франка)
  3. Чи можна пробачити зраду? ( за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.5
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ххвад рмрлл
    Загальна:
    1.3
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Трембач Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Українська література 10 клас (Міщенко О.І.)
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
5575
Оцінка розробки
3.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку