Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Звуки мовлення та знаки письма»

Про матеріал
Навчальні цілі уроку (очікувані результати): продемонструвати знання й розуміння понять фонетика, графіка, орфоепія, орфографія, творення звуків, їх класифікацію, алфавіт, співвідношення звуків і букв у словах; узагальнити, що вивчає фонетика, графіка, орфоепія, орфографія; розрізнити у словах дзвінкі й глухі, тверді й м’які приголосні, ненаголошені та наголошені голосні; визначити у словах склади, місце наголосу, звукове значення букв у слові; розставити слова в алфавітному порядку, записати їх фонетичною транскрипцією; вимовляти звуки в словах відповідно до орфоепічних норм; використати орфоепічний словник; проаналізувати мовні поняття; виділяти головне; спілкуватися доброзичливо; співпрацювати; оцінити результати діяльності і рівень власної компетентності з теми; розкрити значення народних традицій, зокрема Різдвяних свят, у житті українців.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку Узагальнення та систематизація вивченого з теми: «Звуки мовлення та знаки письма».

Номер слайду 2

Цілевизначення продемонструвати знання й розуміння понять фонетика, графіка, орфоепія, орфографія, творення звуків, їх класифікацію, алфавіт, співвідношення звуків і букв у словах; узагальнити, що вивчає фонетика, графіка, орфоепія, орфографія; розрізнити у словах дзвінкі й глухі, тверді й м’які приголосні, ненаголошені та наголошені голосні; визначити у словах склади, місце наголосу, звукове значення букв у слові; розставити слова в алфавітному порядку, записати їх фонетичною транскрипцією; вимовляти звуки в словах відповідно до орфоепічних норм; використати орфоепічний словник; проаналізувати мовні поняття; виділяти головне: спілкуватися доброзичливо; співпрацювати; оцінити результати діяльності і рівень власної компетентності з теми; розкрити значення народних традицій, зокрема Різдвяних свят, у житті українців.

Номер слайду 3

Вибірковий диктант «Знайди мене» У першу колонку випишіть слова, які починаються дзвінкими приголосними, у другу – глухими. Різдвяна ніч була така хороша… Габою білою прикрилася земля, І сипалась, і сипалась пороша На вже давно засніжені поля Габа – те, що покриває; турецьке сукно білого кольору.

Номер слайду 4

Очікувані результати Дзвінкі: різдвяна,ніч, була, габою, білою, земля, на, вже, давно, засніжені. Глухі: така, хороша, прикрилася, сипалась, пороша, поля.

Номер слайду 5

Гра «Хто більше?» з творчим конструюванням ( групова робота) Від поданих слів утворіть нові, змінюючи першу літеру. З одним із слів та новоутвореними від нього словами скласти віршик так, щоб ці слова римувалися. Бій, рік ,мак, січ.

Номер слайду 6

Кросворд «Буква Ґ»

Номер слайду 7

Пошукова робота «Слідопит» Із поданих речень випишіть слова, в яких звуків менше, ніж букв - І варіант слова,в яких звуків більше,ніж букв - ІІ варіант Колядки – це переважно величальні пісні. Назва походить від слова «коляда», що означає і сам обряд, і різдвяну пісню, і винагороду за колядування. Єдиної думки щодо походження цього слова немає. Існує версія, що слово «коляда» пов’язане з іменем язичницького божества Коляди,що уособлювало народження Сонця.

Номер слайду 8

Очікувані результати І гр.— величальні, походить, колядування, походження,цього, народження. ІІ гр. - єдиної, щодо, немає, існує, версія, що, пов’язане.

Номер слайду 9

Фонетична розминка «Камертон» Словникова робота Камертон – джерело звуку; зігнутий і закріплений посередині металевий стрижень, кінці якого при коливанні дають звук певної висоти. Є еталоном висоти звуку при настроюванні музичних інструментів і при співах.

Номер слайду 10

Затранскрибуйте слова: свято, сніжинка, ялинка, радість, дзвін, різдвяний, янгол, щедрівка,морозець

Номер слайду 11

Інтерактивна вправа «Мікрофон» «Незакінчене речення» Тепер я знаю, що… Найцікавішим для мене було… Труднощі в мене викликає…

Номер слайду 12

«Шкала успіху» Я вважаю, що урок був _ цікавим/ нецікавим. Я брав (брала) активну участь ____ часто/рідко. Результатами своєї роботи на уроці я задоволений (задоволена) / незадоволений (незадоволена).

Номер слайду 13

Домашнє завдання  Обов’язкове. Підготуватися до діагностичної роботи (тестові завдання та завдання відкритої форми). На вибір. Взяти участь у челенджі «У світі звуків і букв». Завдання на с. 114 підручника.

ppt
Додано
28 серпня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку