Узагальнення та систематизація знань по темі «Звуки і букви»

Про матеріал
урок у 3 класі з дітьми з особливими освітніми потребами містить завдання по темі "Звуки і букви"
Перегляд файлу

                       українська мова

Тема. Узагальнення та систематизація знань по темі «Звуки і буви»

Мета.  Формувати ключові компетентності                                                                               вміння вчитися (організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця);                                                                                                                               інформаційно-комунікативну: удосконалювати навички самостійної роботи з підручником;                                                                                                                               соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати в парах, проявляти ініціативу);                                                                                                загальнокультурну (зв’язно і в логічній послідовності     висловлювати власну думку, дотримуючись норм культурного мовлення).

Формувати предметні компетентності:                                                                                 формувати в учнів вміння переносити слова з  буквосполученнями йо та ьо ,  виробляти  навички літературної вимови,  формувати  правильні правописні вміння і навички; сприяти  розвитку логічного  мислення, підвищувати культуру усного та писемного мовлення, збагачувати словниковий запас школярів; виховувати пізнавальний  інтерес до вивчення рідної мови.

Засоби навчання. Картки для індивідуальної роботи, презентація

Хід  уроку

І. Вступна частина.                                                                                            Організація класу.  

                                    Щоб урок пройшов немарно

                                   Треба сісти рівно, гарно.

                                    І виконувати все

                                    Про що мова зараз йде.

 

Інтерактивна вправа «Очікування».

  • Я очікую, що…
  • На уроці мене чекає…
  • На цьому уроці я …

 

Я  очікую, що ви будете дружно, старанно та наполегливо працювати, підтримувати одне одного, радіти своїм успіхам та досягненням однокласників.

ІІ. Основна частина.                                                                                                                 1. Актуалізація опорних знань.                                                                                                • Бліц-опитування.     Вправа «Інтерв’ю»                                                                                                                o Якими можуть бути звуки за звучанням?( голосні, приголосні)

o Скільки голосних звуків в українській мові? (6)

o Скількома буквами позначають голосні звуки на письмі? ( 10)

o Якими за звучанням можуть бути приголосні звуки? (тверді, м’які, дзвінкі, глухі)

o Яких звуків більше: голосних чи приголосних? ( приголосних)

o Яка буква не позначає жодного звука? (ь )

o Яка буква завжди позначає м’який приголосний звук? ( й )

Запис у зошитах : число,  класна робота.

2. Мотивація навчальної діяльності.  

 Щоб  наша робота була продуктивнішою пропоную вам попрацювати  в парах. Одна голова добре, а дві – краще.

 1.Гра «Схованка» (робота у парах)

-         Закресліть букви, що повторюються.

УДКАДУАКЬОУДКАДУАК

 

УДКАДУАКЙОУДКАДУАК

 

-        Які букви залишились незакресленими?

-        Які буквосполучення вони утворюють?

  1. Каліграфічна хвилинка. (на дошці )

(Діти прописують буквосполучення йо, ьо.)

 

  1. Оголошення теми та мети уроку

 

- Сьогодні ми з вами повторимо все, що знаємо про букви і звуки. Будемо ділити слова на склади, складати речення, робити звуко-буквений аналіз слів.

 

  1.  Закріплення знань у процесі практичної діяльності.

 

 

  1. Робота з підручником

ст.66    вправа 9 ( 1, 4 )

 

  1. Робота з деформованим реченням.

 

       весело, сніжки, Діти, в, граються

 

  1. Асоціативний кущ:

 

 

 

 

 

Поставити наголос у словах

Придумати речення зі словом – зима.

 

  1. Звуко-буквений аналіз слова :

             Граються

 

 

Робота в групах :

Хлопчики : звуко-буквений аналіз слова: щастя

Дівчатка : звуко-буквений аналіз слова: моя

 

5. Підсумок уроку. Рефлексія.

- Молодці, дітки. Ви гарно сьогодні попрацювали.                                                                                                 

— Які з завдань на уроці вам були найцікавішими?

-         З яким настроєм ви вийдете з класу?

Інструктаж щодо виконання домашнього завдання  

Підручник ст 66 , вправа 9 (2,3)                                                                                        

docx
Додав(-ла)
Карауш Наталія
Додано
30 грудня 2023
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку