Узагальнення та систематизація знань з теми: "Властивості та графіки тригонометричних функцій"

Про матеріал
Урок, розроблений для підготовки до контрольної роботи з даної теми. Містить різнорівневі завдання
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Властивості та графіки тригонометричних функцій»

(профільний рівень)

10 клас алгебра

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

учитель математики

Пенькова К. І.


Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Властивості та графіки тригонометричних функцій»

 

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з даної теми;

розвивати вміння застосовувати теоретичні знання до виконання завдань різного рівня складності;

виховувати увагу, свідоме відношення та інтерес до предмету, культуру математичної мови, виховувати бажання долати труднощі під час виконання завдань, повагу до інших учнів.

Обладнання: картки із завданнями, кольорові картки.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Відмітити відсутніх. Привітати учнів, оголосити тему та мету уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Для того, щоб добре працювати на уроці, потрібний відповідний настрій. Почнемо із вправи на увагу.

Дивимось і запам’ятовуємо.


C:\Users\Admin\Desktop\2.jpg
(Декілька секунд учні дивляться на рисунок, а потім відповідають на запитання) 
C:\Users\Admin\Desktop\3.jpg 

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання: (біля дошки працюють 5 учнів)

а). Побудувати графіки функцій та вказати їх властивості y=sin x, y= cos x, y = tg x, y = ctg x.(4 учні біля дошки)

б) Побудувати графік функції

ІІІ. Виконання усних вправ. «Мозковий штурм»

  1. Розкодуй слово (перший учень отримує додатковий бал за урок)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

и) y = сtg x

н) y = |cos x|

н) y = sin(x-π/4)

В) y = 3sin (x + π/2)

р) y = ― 0,5cosx

ь) y = tg|x|

а) y = tg2x

о) y =

  1. На рисунках подані графіки функцій, в таблиці – формули функцій. (учні по черзі знаходять відповідний графік до кожної функції та складають прізвище відомого математика).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Встановити відповідність (завдання у формі ЗНО)

1. y = sin2x     А).Перенесення на ліворуч вздовж осі ОХ

2. y=tg (x – )    Б). Перенесення на праворуч вздовж осі ОХ

3. y = 0,5 cos x     В). Стискання у 2 рази до осі OY

4. y = ctg (x+)    Г). Стискання у 2 рази до осі ОХ

       Д). Розтяг у 2 рази від осі OY

ІV. Розв’язування завдань по групам індивідуально: А, Б, В(роздати листки для завдань учням тільки І варіанту)

На 7б

На 9б

На 11б

Побудувати графік функції:

y = 2 sin (x+)

Побудувати графік функції:

y = 2 cos(2x )

Побудувати графік функції:

y =

 

V. Виконання вправ на закріплення знань:

1). Обчислити значення виразу (7б):

а).;      б).

2). Дослідить на парність функцію (9б):

3). При яких значеннях а можлива рівність(9б):

4). Побудувати графік функції (10б):

a). y=|1+2sinx|    б).

5). Розв’язати графічно рівняння: cos x=

Додатково: Побудувати графік функції y= sinx |ctg x|

Індивідуально: Побудувати графік функції у =

VІ. Підведення підсумків:

VІІ. Домашнє завдання: збірник ст. 114 к.р. № 4(1, 3, 4,8)

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
9 січня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку