Узагальнення з розділу "Історичний час і простір"

Про матеріал

Узагальнення з розділу "Історичний час і простір" відповідно до модельної навчальної програми "Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)" для ЗЗСО (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.).

Містить тестові та практичні завдання. Окремо розробка узагальнюючого уроку для дітей з особливими освітніми потребами

Перегляд файлу

Узагальнення, тематичне оцінювання з розділу «Історичний час і простір» (5 клас)

                              _________________________________

                                               Ім’я та Прізвище, клас

Тестові завдання (1 правильна відповідь)

  1.                «Батьком історії» в Європі вважають давньогрецького вченого...

А) Геродот;                                     Б) Тацит;

В) М. Грушевський;                       В) В. Винниченко.

2. Наука про історичні події в їх часовій послідовності, що вивчає способи обчислення історичного часу.    

А) Географія;                                     Б) Хронологія;

В) Соціологія;                                    В) Історія.

3. Установіть правильну послідовність періодів історії

А) первісність, античність, середні віки, новий час, новітній час;

Б) первісність, середні віки, новий час, античність, новітній час;

В) новітній час, новий час, середні віки, античність, первісність;

Г) античність, первісність, середні віки, новий час, новітній час.

4. Що можна встановити за історичною картою?

А) частину географічного простору, середовища, де відбуваються природні процеси і живуть люди;

Б) події, які відбулись на певній території на різних етапах її історичного розвитку.

5) З чим пов’язаний поділ лінії часу на періоди «до нашої ери» та «наша ера»?

А) з появою людини на землі;                             Б)із впровадженням календаря;

В) із народженням Ісуса Христа;                         Г) із появою землеробства.

6)Співвіднесіть рік та століття до якого він відноситься:

1) 103 р.

А) XVIII ст.

2) 1795 р.

Б) II ст.

3) 2013 р.

В) I ст.

4) 79 р.

Г) IX ст.

5) 806 р

Д) XIV ст.

6) 1359 р.

Е) XXI ст.

 

7. Встановіть відповідність між поняттями та їх визначеннями:

1) Легенда карти;

А) Зменшене узагальнене зображення поверхні землі або її частин на папері;

2) Період;

Б) Наука, що вивчає географічні назви та їх історію:

3) Карта;

В) Перелік умовних позначень(символів) із текстовими поясненнями до них;

4)Топоніміка.

Г) Певний проміжок історичного часу.

 

8. Дати визначення поняттю:

Історія – це ____________________________________________________________________________________

 

 

 

9. Робота з контурною картою:

1) Зробіть на контурній карті наступні позначки та запишіть їх в легенду карти:

А) місця битв; Б) Кордон держави; В) Пересування військ або народів; Г) міста (столицю, обласний центр (один або декілька), малі міста).

2) Позначте на карті історико-географічні регіони України, які вам запам’яталися. Охарактеризуйте один з них за схемою:

 

3) Підкресліть назви історико-географічних регіонів України

Херсонщина, Житомир, Середнє Подніпров’я, Чернігів, Галичина, Волинь, Закарпаття, Слобожанщина, Київ.

 

 

 

 

 

 

Узагальнення, тематичне оцінювання з розділу «Історичний час і простір» (5 клас)

для дітей з особливими освітніми потребами

 

1) Написати своє ім’я та Прізвище __________________________________________________

2) Дати визначення поняттю Історія ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Дати назву карті.

    Позначити кордони України.

    Розфарбувати прапор України.

    Знайти на карті область в якій ти живеш. Підписати та розфарбувати її.

 

 

 

 

 

3.Напиши або намалюй, що запам’яталося на уроках предмету «Досліджуємо історію і суспільство».

docx
Додав(-ла)
Borovyk Olha
Пов’язані теми
Історія України, Контрольні роботи
Інкл
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
1708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку