27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Узагальнення з теми "Неповнолітні як суб,єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин"

Про матеріал
Урок узагальнення знань з теми "Неповнолітні як суб,єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин. Форма проведення: квест з використанням інтернет - сервісів: завдання з QR - кодами, online - пазлами, сервісом https://learningapps.org/ та хмаринками тегів.
Перегляд файлу

УРОК – КВЕСТ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРНЕТ – СЕРВІСІВ

Класс: 9   Тема: Узагальнення з теми «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин».

Педагогічне завдання: систематизація та узагальнення знань, отриманих на уроках з основ правознавства; продовжувати формування інформаційної компетентності учнів; формування в учнів високих морально-психологічних якостей — рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності; виховання згуртованості та співпраці в учнівських колективах.

ВСТУП

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\Без названия.jpgБез названия (2).jpgВітаю! Я – королева піратів леді Грейс, також відома як проводирка морських розбійників та відьма з Рокфліта. Сьогодні я запрошую вас взяти участь у грі – квесті та допомогти в пошуку загадкового скарбу, залишеного піратським капітаном Генрі Морганом.  Ми здійснемо цікаву мандрівку до таємничого острову Кокос в Тихому океані. Гостинним острів не назвеш: прибульців зустрічають хмари москітів і орди червоних мурах, що пильно охороняють таємниці скелястих берегів і тропічних заростей. C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\кокос 1.jpgКвест – надзвичайно захоплива пригода, пошук нечуваних скарбів, захованих в затишних куточках острова. Щоб подолати усі перешкоди і дістатися до кінцевого пункту призначення і, ймовірно, врешті – решт знайти скарб, вам допоможуть знання з правознавства.

 

Правила квесту: Задача кожної команди – якомога краще і швидше пройти всі станції, виконати завдання, щоб знайти максимальну кількість золотих монет.

Візміть із собою гарний настрій, логічне мислення, винахідливість, уважність, творче натхнення. Сподіваюсь, що подорож буде цікавою і незабутньою. Бажаю успіху!!!

 

ЗАВДАННЯ 1.

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\dshec.JPGПодолавши Тихий океан, ми дісталися до острова Кокос. Попереду на нашій дорозі ДИКИЙ ТРОПІЧНИЙ ЛІС, в якому живуть злі, небезпечні істоти. Отож нас очікує перша небезпека. Щоб подолати її, потрібно розгадати кросворд, після чого ви отримаєте ключове слово, яке нейтралізує ворога.

Кросворд знаходиться на сайті, вкладка «Учням - 9 клас», завдання 1.

 C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\сайт.png

Правильну відповідь занести до бланка. Хмара тегів допоможе в цьому завданні.

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\Квест з правознавства _У пошуках скарбів_.png

 

ЗАВДАННЯ 2.

C:\Users\Администратор\Desktop\квест_4.pngОсь і молодці! Справились із завданням. Тепер можемо сміливо прямувати через ліс. Але що це? Попереду на нашій дорозі якась дивна галявина! Замість квіток якісь невідомі закодовані рослини. Це таємничій ШИФРОЗАВР перетворив квіти на QR – коди і сторожує дорогу до скарбу. Щоб рушати далі, вам потрібно подолати ШИФРОЗАВРА і розкодувати ці слова.

Розгадайте сім загадок, а відповіді запишіть у стовпчик і по першим літерам прочитайте закодоване слово. (запишіть його в бланк) (Додаток 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ 3.

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\7.gifC:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\Без названия (2).jpgНесподівано ви заблукали! Що ж робити? Ось попереду виник АСПІД. Може він знає дорогу? АСПІД погодився показати напрямок, але ви повинні з´істи яблуко. Але постривайте!!! Це яблуко гарне, та воно отруйне! Щоб отрута перестала діяти, вам необхідно відгадати назву отрути. Для цього виконайте наступне завдання.

В посиланні на сайті (завдання 3) відкрийте пазл, який потрібно скласти. Вчені стверджують, що це почуття глибокої сердечної прихильності, прив’язаності або сильного інтересу може бути небезпечним. Сподіваюсь, ви відгадаєте що це за отрута та дасте правильні відповіді на запитання АСПІДА (в бланку).

1. Яку назву має ця отрута?

2. Назвіть галузь права, що регулює данні відносини.

3. Які умови укладання форми таких людських взаємин?

 

ЗАВДАННЯ 4.

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\images (2).jpgТепер можна їсти яблуко та рушати далі. Несподівано на шляху ви бачите павутиння гігантського павука, що охороняє частину скарбу. Щоб не потрапити в це павутиння, потрібно добре знати цивільне право. Про що йде мова у хмарі тегів? (завдання 4 на сайті)

 

 

 

 

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ КВЕСТУ. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ.

Додаток 1.

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\коди завдання 2\1.png1 C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\коди завдання 2\2.png2

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\коди завдання 2\4.pngC:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\коди завдання 2\3.png

3  4

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\коди завдання 2\6.png

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\коди завдання 2\5.png5     6

 

C:\Users\Администратор\Downloads\УРОК\коди завдання 2\7.png

7

 

docx
До підручника
Основи правознавства 9 клас (Святокум О.Є., Святокум І.О.)
Додано
8 листопада 2019
Переглядів
1924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку