1-й варіант
1. Дайте визначення поняття «право».
2. Назвіть джерела права.
3. Порівняйте поняття «правомірна поведінка» і «неправомірна поведінка».
4. Які розрізняють види дисципліни та за якими критеріями?
5. 6-річний Н. був зарахований до першого класу загальноосвітньої школи на підставі заяви батьків. Доведіть, що в даному випадку виникли правовідносини, і вкажіть підстави їх виникнення.
6. Громадянин Алов, перебуваючи у нетверезому стані, розбив вітрину магазину. Адвокат наполягає, що правопорушення скоєно з необережності, бо підсудний був у такому стані, що не контролював своєї поведінки. Ваша думка про цю проблему?
2-й варіант
1. Дайте визначення поняття «система права».
2. Складіть структуру правової системи.
3. Порівняйте поняття «умисна вина» та «необережна вина».
4. Укажіть відомі вам способи забезпечення законності.
5. 16-річний підліток, граючи у футбол, розбив м’ячем вікно. Чи є підстави для притягнення його до юридичної відповідальності?
6. Водій припаркував машину в недозволеному місці. Укажіть вид юридичної відповідальності водія, використовуючи всі відомі вам критерії.
3-й варіант
1. Дайте визначення поняття «правова норма».
2. Що таке матеріальне і процесуальне право?
3. Порівняйте поняття «дисципліна» та «правопорядок».
4. Що таке правопорушення та які воно має ознаки?
5. Лікар не надав медичної допомоги хворому. Доведіть, що дана ситуація є юридичним фактом, і вкажіть його вид та наслідки.
6. Неповнолітні Олег (16 р.) та Сергій (17 р.) під час перегляду фільму у кінотеатрі випили пляшку вина і під впливом алкоголю почали чіплятися до громадян, що сиділи перед ними, вживаючи нецензурну лексику. Як слід кваліфікувати дії хлопців? Які стягнення можуть бути застосовані до них?