Узагальнення за темою «Джерела вивчення історії»

Про матеріал
Даний матеріал допоможе систематизувати і узагальнити вивчений матеріал; виявити і оцінити рівень знань учнів; формувати компетентність обізнаності та самовираження у сфері культури; виховувати інтерес до вивчення історії України.
Перегляд файлу

Історія України, 5 клас

Узагальнення  за темою «Джерела вивчення історії»

Мета уроку: систематизувати і узагальнити вивчений матеріал;

виявити і    оцінити рівень знань учнів; формувати компетентність обізнаності та  самовираження у сфері культури; виховувати інтерес до вивчення історії України.

Хід уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

ІІІ. Виконання різнорівневих завдань (за двома варіантами)

Варіант 1

І. Виберіть одну правильну відповідь

1.Наука, що вивчає минуле людства за речовими джерелами:

А археологія        Б нумізматика     В геральдика  Г палеографія

2.Культурно-освітній заклад, призначений для  вивчення, зберігання  і використання історичних джерел :

А архів                Б музей                 В установа      Г виставка

3.Оповідання про вірування давніх народів щодо походження світу, явищ природи, богів :

А легенда            Б оповідання         В міф              Г переказ

 

ІІ. Назвіть 3-4 приклади речових джерел

 

ІІІ. Серед перерахованих джерел виберіть писемні:

Фотографії, книжка, гончарний круг, абетка, прислів’я,  документи, весільний обряд.

 

 

 

 

 

ІV. Підпишіть назви джерел

старовинні монети україни | Silver coins, Old silver coins, Coins Цікаві факти про літописи

 

 

    Шаровари. 70 см. : Цена 90 грн. и ниже. Колготки, носки, лосины, чулки,  баталы, колготы, леггинсы оптом в упаковках. Оптовый склад чулочно -  носочных изделий в Одессе ( оптовый рынок 7 км ).На кордоні вилучили старовинні речі | Події і коментарі

 

V. Уявіть, що ви – екскурсовод Музею історії українського народу. Складіть  перелік джерел, які Ви б презентували для відвідувачів цього Музею.

 

 

 

 

 

Варіант 2

І. Виберіть одну правильну відповідь

1. Установа, що здійснює приймання, опис і зберігання  документів:

А бібліотека    Б архів      Б музей      Г  відділ

2.Короткий народний вислів із повчальним змістом:

А казка   Б прислів’я    В міф     Г приказка

3.Особи, які ознайомлюють відвідувачів музею зі змістом експозицій:

А архівісти   Б екскурсоводи    В бібліотекарі 

 

ІІ. Назвіть 3-4 приклади етнографічних джерел

 

ІІІ. Серед перерахованих джерел виберіть  усні:

Козацька шабля, легенда, залишки стародавніх жител, казки, кінодокументи, пісні,  накази царів, приказки, колядки.

 

ІV. Підпишіть назви джерел

Цікава інформація - Реліквії Іван Скоропадський — Вікіпедія

  Історико-етнографічні об'єкти

http://www.zhu.edu.ua/mk_school/pluginfile.php/49325/mod_page/content/1/Foto_perebulova.jpg

V. Уявіть, що ви – працівник архіву.  Розкажіть, що необхідно робити, щоб старовинні документи збереглися до нашого часу.

 

 

docx
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
1224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку