Узагальнення і систематизація знань учнів з інформатики
Номер слайду 2
Основні методи навчання. Проблений метод. Частково-пошуковшй метод . Пошуковий метод. Досліднииький метод. Репродуктивний метод. Практичний і наочний методи. Пояснювально-ілюстративний метод.
Номер слайду 3
Кожен проведений учителем урок є унікальним і відрізняється від інших метою, змістом, методами, структурою тощо. Типи уроків за К. Д. Ушинським1) урок подання нових знань; 2) урок розвитку і закріплення навичок і умінь (тренувальний урок); 3) урок повторення, систематизації й узагальнення вивченого; 4) урок перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Номер слайду 4
Типи уроків за С. В. Івановим, він взяв за основу головні етапи навчального процесу й характер діяльності:вступні (увідні);первинного ознайомлення з матеріалом;формування понять, установлення закономірностей і правил;повторення та узагальнення;застосування здобутих знань на практиці;формування навичок (тренувальні);контрольні;комбіновані.
Номер слайду 5
І. Н. Казанцев класифікує уроки за основним способом їх проведення й виділяє такі типи:• урок-лекція;• урок-бесіда;• урок-екскурсія;• кіноурок;• урок із різними видами занять;• урок самостійної роботи учнів;• лабораторні та практичні.
Номер слайду 6
До уроків узагальнення та систематизації знань можно віднести: Фронтальна практична роботалабораторні роботи. Практикум. Навчально-дослідницька робота або робота над проектом Контрольні і самостійні роботи
Номер слайду 7
До основних етапів уроку інформатики, як правило, належать такі: I. Постановка мети уроку. II. Ознайомлення з новим матеріалом. III. Закріплення нового матеріалу: а) на рівні відтворення інформації і способів діяльності; б) на рівні творчого застосування і відкриття нового. IV. Перевірка та оцінювання знань, навичок і вмінь. Мета уроку систематизації й узагальнення знань: встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями, повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, приведення його до певної системи.
Номер слайду 8
Метод проектів Метод проектів є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає вимогам Національної доктрини розвитку освіти щодо переходу до нового типу гуманістично-інноваційної освіти, коли увага переноситься на процес набуття школярами знань, умінь, навичок, життєвого досвіду, які трансформуються в компетенції.
Номер слайду 9
Метод проектів заснований на:1) розвитку пізнавальних умінь і навичок учнів;2) умінні орієнтуватися в інформаційному просторі;3) умінні самостійно конструювати свої знання;4) умінні критично мислити.
Номер слайду 10
З досвіду роботи. На моїх урок узагальнення знань діти створюють лепбуки.