Узагальненя та систематизація знань з інформатики

Про матеріал
Презентація для виступів на методоб`єднаннях, педрадах стосовно узагальненя знань на уроках інформатики
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення і систематизація знань учнів з інформатики 

Номер слайду 2

Основні методи навчання. Проблений метод. Частково-пошуковшй метод . Пошуковий метод. Досліднииький метод. Репродуктивний метод. Практичний і наочний методи. Пояснювально-ілюстративний метод.

Номер слайду 3

Кожен проведений учителем урок є унікальним і відрізняється від інших метою, змістом, методами, структурою тощо. Типи уроків за К. Д. Ушинським1)   урок подання нових знань; 2)   урок розвитку і закріплення навичок і умінь (тренувальний урок); 3)   урок повторення, систематизації й узагальнення вивченого; 4)   урок перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.

Номер слайду 4

Типи уроків за С. В. Івановим, він взяв за основу головні етапи навчального процесу й характер діяльності:вступні (увідні);первинного ознайомлення з матеріалом;формування понять, установлення закономірностей і правил;повторення та узагальнення;застосування здобутих знань на практиці;формування навичок (тренувальні);контрольні;комбіновані.

Номер слайду 5

І. Н. Казанцев класифікує уроки за основним способом їх проведення й виділяє такі типи:• урок-лекція;• урок-бесіда;• урок-екскурсія;• кіноурок;• урок із різними видами занять;• урок самостійної роботи учнів;• лабораторні та практичні.

Номер слайду 6

До уроків узагальнення та систематизації знань можно віднести: Фронтальна практична роботалабораторні роботи. Практикум. Навчально-дослідницька робота або робота над проектом Контрольні і самостійні роботи 

Номер слайду 7

До основних етапів уроку інформатики, як правило, належать такі: I.    Постановка мети уроку. II.    Ознайомлення з новим матеріалом. III.    Закріплення нового матеріалу: а) на рівні відтворення інформації і способів діяльності; б) на рівні творчого застосування і відкриття нового. IV.    Перевірка та оцінювання знань, навичок і вмінь. Мета уроку систематизації й узагальнення знань: встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями, повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, приведення його до певної системи.

Номер слайду 8

Метод проектів Метод проектів є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає вимогам Національної доктрини розвитку освіти щодо переходу до нового типу гуманістично-інноваційної освіти, коли увага переноситься на процес набуття школярами знань, умінь, навичок, життєвого досвіду, які трансформуються в компетенції.

Номер слайду 9

 Метод проектів заснований на:1) розвитку пізнавальних умінь і навичок учнів;2) умінні орієнтуватися в інформаційному просторі;3) умінні самостійно конструювати свої знання;4) умінні критично мислити.

Номер слайду 10

З досвіду роботи. На моїх урок узагальнення знань діти створюють лепбуки.

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
1204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку