Практична робота №9 «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону»

Про матеріал
Практична робота №9 «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Теорія без практики мертва і безплідна, практика без теорії неможлива. Рене Декарт

Номер слайду 2

Актуалізація знань. Що таке публікація?Які види публікацій розрізняють?Які засоби використовують для створення публікацій?Як підготувати вдалу публікацію?Основні особливості програми МS Publisher?

Номер слайду 3

Робоче вікно програми Pablisher. Вправа

Номер слайду 4

Тема уроку: Практична робота №9 «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону»

Номер слайду 5

Сучасне мистецтво

Номер слайду 6

Комп'ютерне мистецтво Комп'ютерне мистецтво або цифрове мистецтво (англ. Digital art) — напрямок медіа-мистецтва, заснований на використанні комп'ютеру, інформаційних технологій, як основи для художнього твору. Нині поняття комп'ютерного мистецтва включає в себе як твори традиційного мистецтва, перенесені в нове середовище, на цифрову основу, яка імітує первісний матеріальний носій (цифрова фотографія), так і принципово нові види художніх творів, основним середовищем існування яких є комп'ютерне середовище. Під його визначення вписується і цифровий живопис (малюнок створюється від початку до кінця на комп'ютері), і демосцена, pixel art, гіпертекстова література та ін.

Номер слайду 7

Цифровий живопис Цифровий живопис – створення електронних зображень, здійснюване не шляхом рендеринга комп'ютерних моделей, а за рахунок використання людиною комп'ютерних імітацій традиційних інструментів художника.

Номер слайду 8

Комп'ютерна графіка Комп'ютерна графіка поступово перетворюється в новий вид мистецтва. Спеціалізовані програмні засоби дозволяють практично будь-якій людині створювати, редагувати, перетворювати графічні зображення. Растрова графіка (англ. raster graphics) є частиною комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображень. Растрове зображення є масивом кольорових точок (пікселів).

Номер слайду 9

Векторна графіка Векторна графіка— створення зображення в комп'ютерній графіці з сукупності геометричних примітивів — точок, ліній, кривих, полігонів.

Номер слайду 10

Тривимірна графіка Тривимірна графіка, або 3 D-графіка — розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів.

Номер слайду 11

Фрактальна графіка Фрактальна графіка — технологія створення зображень на основі фракталів. Фрактальна графіка базується на фрактальній геометрії. Найвідомішими фрактальними об'єктами є дерева: від кожної гілки відходять менші, схожі на неї, від них — ще менші.

Номер слайду 12

Абстракція. Створи фрактальну абстракцію

Номер слайду 13

3 D друк в мистецтві Адитивні технології (3 D-друк) — одна з форм технологій адитивного виробництва, де тривимірний об'єкт створюється шляхом накладання послідовних шарів матеріалу (друку, вирощування) за даними цифрової моделі.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Мистецтво в сучасній архітектурі

Номер слайду 17

Робота за комп’ютером. Практична робота №9 «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону»

Перегляд файлу

9      Урок  41    Дата_______                            

Тема: Практична робота №9 «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону».

Мета :

  •                навчальна: закріпити навички учнів по створенню комп’ютерних публікацій;
  •                розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  •                виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, картки з інструкцією до практичної роботи.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань Слайд1.

Слайд 2

  •             Що таке публікація?
  •             Які види публікацій розрізняють?
  •             Які засоби використовують для створення публікацій?
  •             Які підготувати вдалу публікацію?
  •             З якою програмою для створення публікацій ми будемо знайомитись?

 

Слайд 3

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку . Мотивація навчальної діяльності

Давайте пригадаємо: з якими програмами пакету Microsoft Office ви вже навчились працювати, на попередніх уроках? (очікувана відповідь: Word, Excel, PowerPoint, Access)

А які спільні елементи інтерфейсу є у цих програмах? (рядки заголовку, меню, статусу, панелі інструментів)

Сьогодні ми з вами  вдосконалимо свої знання на практиці з програми, яка називається Publisher та поєднаємо знання з інформаційних технологій зі знаннями в мистецтві, а саме, сучасного мистецтва.

Отже тема сьогоднішнього уроку Практична робота №9 «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону». Слайд 4

 

IV. Формування умінь і навичок

Mwrosoft PubUsher 2010,2016 — це програма з пакета Microsoft Office, за допомогою якої можна створювати, оформлювати та публікувати доку­менти різного типу. За її допомогою можна готувати інформаційний бю­летень чи буклет для друку, форми для розсилання електронною поштою або публікації в Інтернеті.

Слайд5-14 Огляд засобів створення сучасного мистецтва

V.  Інструктаж з ТБ

 

 

 

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Учні сідають за комп’ютер.

 

Практична робота №9 «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону»

 Хід роботи

Інструктаж з Техніки безпеки.

  1. Запустіть програму Publisher.
  2. Створіть та відформатуйте публікацію:

Група1. Створює публікацію за темою «Сім Нових Чудес Світу»

Група2. Створює публікацію за темою «Сім чудес Стародавнього світу»

 

  1. Використайте в процесі створення публікацій:
  • Колірну схему - Лагуна
  • Фон – Градієнт
  • Шрифт – каліграфія
  • Малюнок Документи\Загальні\Символіка.png.
  1. Відредагуйте та відформатуйте тексти.
  2. Збережіть роботу з назвою «Сім __ Чудес Світу» у власній папці.
  3. Прозвітуйте про виконання роботи вчителю.

 

VІІ. Підсумок уроку

Виставлення оцінок.

Провести опитування учнів з наступних питань:

  • сьогодні я дізнався...
  • було цікаво....
  • було важко...
  • я зрозумів, що...
  • тепер я можу...
  • я відчув, що...
  • я навчився...
  • у мене вийшло...
  • я зміг...
  • я спробую...
  • мене здивувало...
  • мені захотілося...

VІІІ. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника: 

IХ.  Оцінювання роботи учнів

 

1

 

zip
Додав(-ла)
Lysohor Vitaliy
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку