Мета :
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, картки з інструкцією до практичної роботи.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань Слайд1.
Слайд 2
Слайд 3
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку . Мотивація навчальної діяльності
Давайте пригадаємо: з якими програмами пакету Microsoft Office ви вже навчились працювати, на попередніх уроках? (очікувана відповідь: Word, Excel, PowerPoint, Access)
А які спільні елементи інтерфейсу є у цих програмах? (рядки заголовку, меню, статусу, панелі інструментів)
Сьогодні ми з вами вдосконалимо свої знання на практиці з програми, яка називається Publisher та поєднаємо знання з інформаційних технологій зі знаннями в мистецтві, а саме, сучасного мистецтва.
Отже тема сьогоднішнього уроку Практична робота №9 «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону». Слайд 4
IV. Формування умінь і навичок
Mwrosoft PubUsher 2010,2016 — це програма з пакета Microsoft Office, за допомогою якої можна створювати, оформлювати та публікувати документи різного типу. За її допомогою можна готувати інформаційний бюлетень чи буклет для друку, форми для розсилання електронною поштою або публікації в Інтернеті.
Слайд5-14 Огляд засобів створення сучасного мистецтва
V. Інструктаж з ТБ
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Учні сідають за комп’ютер.
Практична робота №9 «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону»
Хід роботи
Інструктаж з Техніки безпеки.
VІІ. Підсумок уроку
Виставлення оцінок.
Провести опитування учнів з наступних питань:
VІІІ. Домашнє завдання
Повторити матеріал підручника:
IХ. Оцінювання роботи учнів
1