Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Узагальнююча робота з теми: «Османська імперія. Країни Східної Європи у XVI – першій половині XVIIІ cт.»

Про матеріал
Узагальнююча робота №4 з всесвітньої історії для учнів 8 класу у 2 варіантах та відповідей до них з теми: «Османська імперія. Країни Східної Європи у XVI – першій половині XVIIІ cт.» для використання вчителями історії на узагальнюючих уроках з відповідної теми.
Перегляд файлу

Всесвітня історія, 8 клас

Узагальнююча робота №4

з теми: «Османська імперія. Країни Східної Європи

у XVI – першій половині XVIIІ cт.»

Правильні відповіді до завдань:

 

І варіант

І рівень

1. г);

2. а);

3. г);

4. а);

5. б);

6. а).

ІІ рівень

8. ВКЛ, Польське королівство, Лівонський орден.

9.

РІЧ ПОСПОЛИТА

МОСКОВСЬКЕ ЦАРСТВО

1, 2, 4, 5.

3, 6, 7, 8, 9.

ІІІ рівень

10.  1) г);

 2) а);

 3) б);

 4) в).

11.  1) 1569 р.

 

ІІ варіант

І рівень

1. в);

2. в);

3. б);

4. в);

5. в);

6. в).

ІІ рівень

8. Московське царство, Османська імперія, Кримське ханство.

9.

РІЧ ПОСПОЛИТА

МОСКОВСЬКЕ ЦАРСТВО

2, 4, 5, 8.

1, 3, 6, 7, 9.

ІІІ рівень

10. а) 5;

 б) 1;

 в) 4;

 г) 3.

 

Перегляд файлу

Всесвітня історія, 8 клас

Узагальнююча робота №4

 з теми: «Османська імперія. Країни Східної Європи

у XVI – першій половині XVIIІ cт.»

І варіант

І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)

1. В яких частинах світу розташовувалася Османська імперія у період свого розквіту?

а) Азія та Америка;

б) Європа та Азія;

в) Азія та Африка;

г) Європа, Азія та Африка.

2. Як називалася війна Росії та Швеції у 1700-1721 рр.?

а) Північна;

б) Шведська;

в) Південна;

г) Московська.

3. Укажіть, про кого йдеться.

«За часів його правління Османська імперія досягла вершини своєї могутності. У результаті численних війн значно розширив територію Османської імперії. Реформував адміністрацію, армію, фінанси. Був також меценатом і поетом. Його четвертою дружиною була рем Султан, яку в Європі знали під іменем Роксолана».

а) Аббас І;

б) Селім І;

в) Надір;

г) Сулейман І.

4. Яку назву отримала абсолютна монархія в Московському царстві?

а) самодержавство;

б) конституційна монархія;

в) релігійна монархія;

г) імперія.

5. Чому початок XVII ст. в історії Московської держави називають «Смутним часом»?

а) народ був дуже засмучений смертю Івана IV Грозного;

б) у країні часто змінювалися правителі і не було стабільності;

в) у країні почалися релігійні війни;

г) розпочалось правління Федора, який отримав прізвисько «Смутний».

6. Які держави увійшли до складу Речі Посполитої?

а) ВКЛ та Польське королівство;

б) Московська держава та Польське королівство;

в) ВКЛ та Московська держава;

г) Кримське ханство та Польське королівство.

ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)

7. Дайте визначення поняття «Епоха двірцевих переворотів».

8. Перелічіть держави, з якими воювало Московське царство часів Івана ІV Грозного (мінімум 3).

 

9. Заповніть таблицю, указавши у відповідному стовпчику порядковий номер поняття або назви.

1) Варшава, 2) фільварок, 3) бояри, 4) Литовські статути, 5) греко-католики, 6) опричнина, 7) стрільці, 8) Москва, 9) Боярська дума.

РІЧ ПОСПОЛИТА

МОСКОВСЬКЕ ЦАРСТВО

 

 

ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)

10. Установіть відповідність між поняттями та їхніми значеннями.

1)

редут;

а)

державний орган, пізніше міністерство;

2)

колегія;

б)

державний орган з управління церквою;

3)

Синод;

в)

чиновник, який керував частиною території;

4)

губернатор.

г)

військова споруда, земляне укріплення;

 

 

д)

натуральні та грошові платежі селян феодалам.

11. Проаналізуйте текст з історичного документа та дайте відповіді на запитання.

Із Люблінської унії (про права поляків і литовців)

«Усі закони й постанови, хоч би які вони були і хоч би з якої причини видані в Литві проти польського народу, щодо заняття вищих і яких завгодно посад, що передаються й доручаються нами, також щодо маєтків і земель, щодо придбання земель і володіння ними у Великому князівстві Литовському... — усі такі закони, погодженням з усіма чинами, скасовуємо... Віднині як поляк у Литві, так і литовець у Польщі можуть купити маєток і оселитися будь-яким законним способом, і можуть за законом обіймати посаду в тій землі, у якій осядуть. Щодо духовних посад, то ми роздаватимемо їх на власний розсуд, як і було досі, не звертаючи уваги на осілість особи в тій країні».

1) Коли була прийнята Люблінська унія?

2) Які права отримували поляки та литовці?

3) Чому в документі окремо виділені духовні особи?

IV рівень (1 завдання = 3 бали)

12. Проаналізуйте причини, основні події та наслідки Північної війни? Що отримала як результат Московська держава Петра І від цієї війни? Свою думку обґрунтуйте.

1

 

Перегляд файлу

Всесвітня історія, 8 клас

Узагальнююча робота №4

 з теми: «Османська імперія. Країни Східної Європи

у XVI – першій половині XVIIІ cт.»

ІІ варіант

І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)

1. Столицею Османської імперії 1453 р. стало місто:

а) Адана;

б) Ізмір;

в) Стамбул;

г) Анкара.

2. Яке ханство визнало залежність від Османської імперії?

а) Казанське;

б) Сибірське;

в) Кримське;

г) Астраханське.

3. Хто з московських царів у 1547 р. зійшов на престол і став іменуватися «государ всієї Русі»?

а) Іван ІІІ;

б) Іван IV;

в) Лжедмитрій І;

г) Лжедмитрій ІІ.

4. Хто з османських правителів керував державою в період з 1566 по 1574 рр.?

а) Селім І Грізний;

б) Сулейман І Пишний;

в) Селім II;

г) Осман ІІ.

5. Укажіть одну з головних причин Лівонської війни:

а) намагання Московської держави отримати вихід до Чорного моря;

б) намагання Московської держави отримати вихід до Білого моря;

в) намагання Московської держави отримати вихід до Балтійського моря;

г) намагання Московської держави отримати вихід до Каспійського моря;

6. Яка подія стала початком закріпачення селян в Московській державі?

а) опричнина;

б) Лівонська війна;

в) скасовано Юр’їв день;

г) прийнято «Судебник».

ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)

7. Дайте визначення поняття «Смутні часи».

8. Перелічіть держави, з якими воювала Річ Посполита (мінімум 3).

9. Заповніть таблицю, указавши у відповідному стовпчику порядковий номер поняття або назви.

1) Смута, 2) сейм, 3) створення центральних органів управління — приказів, 4) шляхта, 5) фільварок, 6) поява стрілецького війська, 7) опричнина, 8) уніати, 9) підкорення Сибіру.

РІЧ ПОСПОЛИТА

МОСКОВСЬКЕ ЦАРСТВО

 

 

ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)

10. Установіть відповідність між містами Османської імперії та територіями, на яких вони знаходилися:

а)

Бахчисарай;

1.

Балкани;

б)

Софія;

2.

Дворіччя;

в)

Єрусалим;

3.

Єгипет;

г)

Олександрія.

4.

Палестина;

 

 

5.

Крим.

11. Зобразіть структуру правління Речі Посполитої у вигляді схеми.

IV рівень (1 завдання = 3 бали)

12. Проаналізуйте реформи московського царя Івана IV Грозного? Порівняйте правління на початку та під кінець його життя? Чи можна вважати московського царя врівноваженим і розсудливим правителем? Свою думку обґрунтуйте.

1

 

zip
Додано
25 лютого
Переглядів
1560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку