Узагальнююча робота з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації»

Про матеріал
Узагальнююча робота №4 з інтегрованого курсу "Всесвітня історія. Історія України" для учнів 6 класу у 2 варіантах та відповідей до них з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації» для використання вчителями історії на узагальнюючих уроках з відповідної теми.
Перегляд файлу

Історія стародавнього світу, 6 клас

Узагальнююча робота №4

з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації»

Правильні відповіді до завдань:

І варіант

І рівень

1. в);

2. г);

3. в);

4. б);

5. б);

6. в).

ІІ рівень

8. Зевс, Посейдон, Аїд.

ІІІ рівень

10. в), г), а), б).

11.  1. г);

 2. в);

 3. б);

 4. а).

 

ІІ варіант

І рівень

1. в);

2. в);

3. б);

4. а);

5. в);

6. б).

ІІІ рівень

10. г), в), а), б).

11.  1. д);

 2. в);

 3. а);

 4. б).

 

Перегляд файлу

Історія стародавнього світу, 6 клас

Узагальнююча робота №4

з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації»

І варіант

І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)

1. Як греки називали свою країну?

а) Аттикою;

б) Фессалією;

в) Елладою;

г) Лаконікою.

2. Головним містом мінойської палацової цивілізації було …

а) Афіни;

б) Мікени;

в) Троя;

г) Кносс.

3. Причиною занепаду ахейської палацової цивілізації став напад племен …

а) ахейців;

б) іонійців;

в) дорійців;

г) еолійців.

4. Назвіть ім’я автора епічних поем «Іліада» та «Одіссея»:

а) Евклід;

б) Гомер;

в) Діоген;

г) Геродот.

5. Який кочовий народ використовував у своєму мистецтві «звіриний стиль»?

а) кіммерійці;

б) скіфи;

в) сармати;

г) готи.

6. Який правитель Афін встановив тиранію?

а) Драконт;

б) Солон;

в) Пісістрат;

г) Клісфен.

ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)

7. Дайте визначення поняття «Акрополь».

8. Перечисліть головних давньогрецьких богів-братів, які скинули титанів.

9. Назвіть основні напрямки «Великої грецької колонізації».

ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)

10. Установіть хронологічну послідовність зазначених подій:

а) виверження вулкану на о. Фера;

б) завоювання Криту греками-ахейцями;

в) виникнення цивілізації на о. Крит;

г) правління царя Міноса.

 

11. Встановіть відповідність між ім’ям давньогрецького правителя та його реформою:

а)

Драконт;

1.

 запровадив остракізм;

б)

Солон;

2.

 роздавав землі біднякам, з яких збирав десятину їхнього врожаю;

в)

Пісістрат;

3.

 поділив жителів Афін на чотири групи за майновою ознакою;

г)

Клісфен;

4.

 за його законами за більшість злочинів призначалася смертна кара.

д)

Лікург.

 

 

IV рівень (1 завдання = 3 бали)

12. Якими були причини Великої грецької колонізації? Чим займалися жителі колоній та що вони постачали до метрополій? Чи були грецькі колонії на території сучасної України?

 

 

 

 

 

1

 

Перегляд файлу

Історія стародавнього світу, 6 клас

Узагальнююча робота №4

з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації»

ІІ варіант

І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)

1. За якого давньогрецького правителя були записані поеми Гомера «Іліада» та «Одіссея»?

а) Драконта;

б) Солона;

в) Пісістрата;

г) Клісфена.

2. Який державний устрій мала Спарта?

а) демократію;

б) тиранію;

в) олігархію;

г) теократію.

3. Головною причиною занепаду мінойської палацової цивілізації стало …

а) смерть царя Міноса;

б) виверження вулкану;

в) напади ахейців;

г) загибель мікенського флоту.

4. Першими обробляти залізо серед кочівників навчилися …

а) кіммерійці;

б) скіфи;

в) сармати;

г) готи.

5. Найбільше досліджував життя та побут скіфів давньогрецький історик …

а) Плутарх;

б) Ксенофонт;

в) Геродот;

г) Гомер.

6. Який кочовий народ не вдалося підкорити перській армії?

а) кіммерійців;

б) скіфів;

в) сарматів;

г) готів.

ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)

7. Дайте визначення поняття «Велика грецька колонізація».

8. Зробіть схему політичної структури афінського суспільства.

9. Перечисліть експорт та імпорт часів «Великої грецької колонізації».

ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)

10. Установіть хронологічну послідовність зазначених подій:

а) становлення «Великої Скіфії»;

б) прихід у Причорноморські степи сарматів;

в) похід перського царя Дарія І;

г) підкорення кіммерійців.

 

11. Встановіть відповідність між ім’ям давньогрецького бога та його функціями:

а)

Діоніс;

1.

 богиня полювання, покровителька тварин;

б)

Аполлон;

2.

 богиня мудрості, покровителька наук;

в)

Афіна;

3.

 бог виноградарства та виноробства;

г)

Гера;

4.

 бог сонячного світла, покровитель мистецтв та цілительства.

д)

Артеміда.

 

 

IV рівень (1 завдання = 3 бали)

12. Які особливості побуту і виховання спартанців? Чому Лікург обмежував спартанців у власності? Якими цілями керувалися спартанські правителі?

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. сарана юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Січенко Марія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
7555
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку