Історія стародавнього світу, 6 клас
Узагальнююча робота №4
з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації»
Правильні відповіді до завдань:
І варіант
І рівень
1. в);
2. г);
3. в);
4. б);
5. б);
6. в).
ІІ рівень
8. Зевс, Посейдон, Аїд.
ІІІ рівень
10. в), г), а), б).
11. 1. г);
2. в);
3. б);
4. а).
ІІ варіант
І рівень
1. в);
2. в);
3. б);
4. а);
5. в);
6. б).
ІІІ рівень
10. г), в), а), б).
11. 1. д);
2. в);
3. а);
4. б).
Історія стародавнього світу, 6 клас
Узагальнююча робота №4
з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації»
І варіант
І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)
1. Як греки називали свою країну?
а) Аттикою;
б) Фессалією;
в) Елладою;
г) Лаконікою.
2. Головним містом мінойської палацової цивілізації було …
а) Афіни;
б) Мікени;
в) Троя;
г) Кносс.
3. Причиною занепаду ахейської палацової цивілізації став напад племен …
а) ахейців;
б) іонійців;
в) дорійців;
г) еолійців.
4. Назвіть ім’я автора епічних поем «Іліада» та «Одіссея»:
а) Евклід;
б) Гомер;
в) Діоген;
г) Геродот.
5. Який кочовий народ використовував у своєму мистецтві «звіриний стиль»?
а) кіммерійці;
б) скіфи;
в) сармати;
г) готи.
6. Який правитель Афін встановив тиранію?
а) Драконт;
б) Солон;
в) Пісістрат;
г) Клісфен.
ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)
7. Дайте визначення поняття «Акрополь».
8. Перечисліть головних давньогрецьких богів-братів, які скинули титанів.
9. Назвіть основні напрямки «Великої грецької колонізації».
ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)
10. Установіть хронологічну послідовність зазначених подій:
а) виверження вулкану на о. Фера;
б) завоювання Криту греками-ахейцями;
в) виникнення цивілізації на о. Крит;
г) правління царя Міноса.
11. Встановіть відповідність між ім’ям давньогрецького правителя та його реформою:
а) |
Драконт; |
1. |
запровадив остракізм; |
б) |
Солон; |
2. |
роздавав землі біднякам, з яких збирав десятину їхнього врожаю; |
в) |
Пісістрат; |
3. |
поділив жителів Афін на чотири групи за майновою ознакою; |
г) |
Клісфен; |
4. |
за його законами за більшість злочинів призначалася смертна кара. |
д) |
Лікург. |
|
|
IV рівень (1 завдання = 3 бали)
12. Якими були причини Великої грецької колонізації? Чим займалися жителі колоній та що вони постачали до метрополій? Чи були грецькі колонії на території сучасної України?
1
Історія стародавнього світу, 6 клас
Узагальнююча робота №4
з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації»
ІІ варіант
І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)
1. За якого давньогрецького правителя були записані поеми Гомера «Іліада» та «Одіссея»?
а) Драконта;
б) Солона;
в) Пісістрата;
г) Клісфена.
2. Який державний устрій мала Спарта?
а) демократію;
б) тиранію;
в) олігархію;
г) теократію.
3. Головною причиною занепаду мінойської палацової цивілізації стало …
а) смерть царя Міноса;
б) виверження вулкану;
в) напади ахейців;
г) загибель мікенського флоту.
4. Першими обробляти залізо серед кочівників навчилися …
а) кіммерійці;
б) скіфи;
в) сармати;
г) готи.
5. Найбільше досліджував життя та побут скіфів давньогрецький історик …
а) Плутарх;
б) Ксенофонт;
в) Геродот;
г) Гомер.
6. Який кочовий народ не вдалося підкорити перській армії?
а) кіммерійців;
б) скіфів;
в) сарматів;
г) готів.
ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)
7. Дайте визначення поняття «Велика грецька колонізація».
8. Зробіть схему політичної структури афінського суспільства.
9. Перечисліть експорт та імпорт часів «Великої грецької колонізації».
ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)
10. Установіть хронологічну послідовність зазначених подій:
а) становлення «Великої Скіфії»;
б) прихід у Причорноморські степи сарматів;
в) похід перського царя Дарія І;
г) підкорення кіммерійців.
11. Встановіть відповідність між ім’ям давньогрецького бога та його функціями:
а) |
Діоніс; |
1. |
богиня полювання, покровителька тварин; |
б) |
Аполлон; |
2. |
богиня мудрості, покровителька наук; |
в) |
Афіна; |
3. |
бог виноградарства та виноробства; |
г) |
Гера; |
4. |
бог сонячного світла, покровитель мистецтв та цілительства. |
д) |
Артеміда. |
|
|
IV рівень (1 завдання = 3 бали)
12. Які особливості побуту і виховання спартанців? Чому Лікург обмежував спартанців у власності? Якими цілями керувалися спартанські правителі?
1