30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Узагальнююче повторення матеріалу за I семестр. Розв’язання задач з «Історія та сьогодення України».

Про матеріал
Тема: Узагальнююче повторення матеріалу за I семестр. Розв’язання задач з «Історія та сьогодення України». Мета: 1) Закріпити вміння розв’язувати задачі по темі «Натуральні числа. Відсотки. Пропорції». 2) Здійснювати патріотичне виховання учнів, формувати ціннісне ставлення до України. 3) Розвивати усне мовлення. 4) Формування предметної математичної компетентності. Тип уроку: Закріплення вивченого матеріалу. Обладнання: Презентація задач на екрані, кольорові кульки, ялинка, карта України. Девіз: «Любіть Україну у сні й наяву» (В.Сосюра)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку в 6 класі

 

 

 

Підготувала вчитель ЗОШ № 51

Крилова Л.П.

 

 

 

 

 

 

м.Маріуполь, 2019 н.р

Математика 6 клас урок №62

Тема: Узагальнююче повторення матеріалу за I семестр. Розв’язання задач з «Історія та сьогодення України».          

Мета: 1) Закріпити вміння розв’язувати задачі по темі «Натуральні числа. Відсотки. Пропорції».

 2) Здійснювати патріотичне виховання учнів, формувати ціннісне ставлення до України.

 3) Розвивати усне мовлення.

 4) Формування предметної  математичної компетентності.

Тип уроку: Закріплення вивченого матеріалу.

Обладнання: Презентація задач на екрані, кольорові кульки, ялинка, карта України.

Девіз: «Любіть Україну у сні й наяву» (В.Сосюра)

Хід уроку:

1. Організаційний момент, налаштування учнів на роботу

2. Перевірка домашнього завдання

 а) взаємоперевірка зошитів за допомогою арбітрів №616

 б) «Хочу запитати». Усні відповіді учнів(стор. 180) «Прочитай, повтори, запам’ятай». Актуалізація опорних знань

3. Мотивація пізнавальної діяльності

 Учитель повідомляє, що предмет математики – це обчислення, розв’язання рівнянь, побудова геометричних фігур, розв’язування задач, що знайомлять нас з історією держави, усвідомленням того, що ми українці і цим пишаємося. Також на уроках математики формується вміння правильно і грамотно висловлювати свої думки українською мовою, вміння застосовувати математичні знання в житті.

4. Тренувальні вправи з розв’язання задач І рівня складності.

 А) Умова задачі на екрані.

 Усне пояснення задачі учнями. Запис розв’язання на дошці

_2015

1187

828

 Відповідь: 828

 Б) Текст на екрані


 Усне розв’язання; відповідь 1961+8+28=1997

 В) Текст на екрані. Запис розв’язання на дошц


 Відповідь: 9м

4.2 Письмово розв’язати задачі

 А) №69


 Прочитати. Зробити аналіз задачі скласти і записати рівняння на дошці.

Розв’язання

 Х – біосферних заповідників

 4Х – природних заповідників

 Х+4Х=20

 5Х=20

 Х=4

 Відповідь: 16,4

 Вчитель звертає увагу на необхідність охороняти природу.


 Б) №499

 Прочитати правило на сторінці 124; прочитати і зробити аналіз (колективно); записати розв’язання  на дошці

 = = =

 Відповідь: 3680 місць

Вчитель звертає увагу, що всі найважливіші події в культурному житті відбуваються в палаці «Україна».

 В) №587

 1) Запис розв’язку на дошці. Вимірюють відстань на карті. Обчислюють відстань.

 2) Чи знаєте ви відстань від Маріуполя до столиці держави Києва? Цікаво! Тоді знайдемо цю відстань:

  1) відстань на карті – 7см (за картою України)

  2) масштаб: в 1см – 100км

 7 х 100 = 700 (км)

 Відповідь: 700км

 Г) №618

 Вчитель наголошує на тому, що цукор – важлива культура для продажу за кордон і самим солодким продуктом. Читають задачу. Колективно роблять аналіз; запис задачі на дошці; висновки роблять самі учні.

 Що вирощують в Україні? Чим пишаємось?

 1)3600 0,24 = 900(т)

 2)900 : 0,18 = 5000(т)

 Д) №284

 Тренувальні вправи на виконання дій з дробами. Правильно розв’яжемо (колективно), дізнаємося прізвище відомого українського математика.

 Учні розв’язують в зошиті вправи самостійно. Учні записують вправи та заповнюють таблицю на дошці і в зошитах.

 1    В

 1 – = О

 6 – = Р

 2 – 1 =   О

  + =3  Н

 5 – 4= И

  + + =1 Й

 Відповідь: Вороний. Вчитель робить коротке повідомлення про видатного вченого.

5. Підбиття підсумків уроку

 1) Вважаю, що треба заохотити деяких учнів балами. Ваші пропозиції? Обґрунтуйте їх?

 2) Над чим працювати на уроці?

 3) Над чим не треба працювати?

6. Домашнє завдання. З розділу «коли зроблено уроки» прочитати стор. 172 – 175, розв’язати №23, 32, 252, 1296, 1297, 1298(1) на окрему оцінку.

7. Рефлексія. Напередодні Нового року прикрасимо ялинки кульками: «Мої побажання Україні» (Учні отримують текст, розміщують кульки на ялинці і коментують.

Вчитель висловлює учням подяку за плідну роботу на уроці «Спасибі вам, діти».

 

 

docx
Додано
1 червня
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку