Узагальнюючий урок 6 клас Гідросфера

Про матеріал
Конспект уроку Гідросфера. Узагальнення. Повторення, узагальнення та систематизація знань з теми Гідросфера. Вдосконалення навичок і вмінь використовувати набуті знання на практиці, у нестандартних ситуаціях, розвиток пізнавального інтересу, комунікабельності,
Перегляд файлу

1

 

Узагальнюючий урок в 6 класі по темі: «Гідросфера»

Мета:  узагальнити теоретичні знання та практичні навички по темі «Гідросфера». Виявити рівень освоєння навчального матеріалу та поглибити знання. Розвивати прийоми роботи за картою, таблицями, додатковою літературою. Виховувати інтерес та прагнення до знань. Екологічне виховання. Поєднання географії з літературою, мистецтвом, життям. Економічне виховання. Вчити використовувати інтернет.

Девіз уроку: «найбільший капітал» - наші знання.

Обладнання уроку: фізична карта півкуль, атласи, музичне оформлення, використання матеріалів інтернету, картки завдання.

Хід уроку

  1. Початок уроку

Звучить тиха музика. Слово вчителя: «Давно це було. І сказав Бог: «Нехай збереться вода з-попід неба до місця одного, і нехай суходіл стане водний». І назвав Бог суходіл – «землею», а місце збирання води – «морем». І побачив Бог, що добре воно. Сьогодні на уроці ми проведемо узагальнення знань по вивченій темі «Гідросфера», виявимо наш рівень освоєння матеріалу, наш інтерес до водної оболонки Землі, її значення для людей, спробуємо довести в процесі уроку його девіз: «найбільший капітал – наші знання».

  1. Актуалізація опорних знань
  1. «Немає земної речовини, яка б не містила воду» - так писав видатний вчений, Вернадський.
  2. Ітак, «гідросфера» - це __________________________________________
  3. Із чого складається гідросфера?
    1. Води світового океану
    2. Води суходолу
    3. Вода в атмосфері
  4. Вірш «Пам’ятайте, люди»:

Пам’ятайте, Люди, назавжди:

Не можливо жити без води

Це – життя-колиска, це – дощі

Це – роса і квітка на межі

Це – тумани, ріки і моря.

Порятунок в спеку, це – життя

Це кришталь озер і джерело,

Це хмаринки в небі, це – село.

У тополях й вербах над ставком,

Це криниця, мальва над вікном

Шурхіт хвиль і шторму дикий рев

Це струмок к травах між дерев.

Зелень трав, веселки кольори.

Нитки рік, у сутінках бори.

Пам’ятайте люди, назавжди

Не можливо жити без води.

  1. Гра – «пошта».

На дошці 4 конверти з назвами океанів, набір карток з назвами об’єктів, які треба розкласти у конверти.

  1. Робота з картками

Робоча картка

  1. Географічний диктант
    1. Річка з усіма своїми притоками - ______________________________
    2. Природне заглиблення на поверхні суходолу - __________________
    3. Солоність води вимірюється в ________________________________
    4. Місце, куди річка впадає називається __________________________
    5. Територія, з якої річка збирає поверхневі і підземні води називається ________________________________________________
  2. Географічна гра «Третій зайвий»
    1. Ніл, Говерла, Єнісей (річки)
    2. Вікторія, Амазонка, Ніагарський (водоспади)
    3. Чорне, Червоне, Баренцове (внутрішні моря)
    4. Баскунчак, Дніпро, Байкал (озера)
    5. Босфор, Середземне, Дрейка (протоки)
  3. За географічними координатами знайти об’єкт:
    1. 330 сх. д. 2 пд. ш. - __________________________________________
    2. 1080 сх. д.  530 пн. ш. - _______________________________________
  4. Відгадай кросворд

 

 

 

 

1

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

О

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

Ф

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

Питання та відповіді до кросворду:

  1. Прилад до вимірювання вологості повітря - гігрометр
  2. Найвищий рівень води в річці – повінь
  3. Місце виходу підземних вод на поверхню землі – джерело
  4. Тверді породи, що перегороджують русло – пороги
  5. Кораловий острів, в центрі якого лагуна – атол
  6. Прилад, за допомогою якого вивчають життя моря на глибині – батискаф
  7. Тепла течія – Гольфстрім
  8. Морські організми, які ведуть активний спосіб життя – нектон
  9. Одиниця вимірювання солоності води – проміле
  10. Частина океану, що глибоко врізається в сушу – затока
  1. Виступ представників туристичних фірм, які представляють маршрути до різних об’єктів
  1. Вас вітає туристичне агентство «Босфор-тур», не треба їхати за кордон, щоб побачити дивовижні природні створення, Україна багата своїми дивами природи. Я пропоную Вам відвідати найповноводніший водоспад України Учан-су, який знаходиться в Кримських горах, на річці Учан-су, на висоті 390 м. над рівнем моря, на південному схилі гори Ай-Петрі. Висота водоспаду 98,5 м. Я запрошую Вас відпочити на Чорному морі і відвідати цей водоспад всього за 2500 грн, мандрівка 3 дні залишить у Вас незабутні враження на все життя.
  2. Я представник туристичного агентства «Магнолія». Хочу Вам запропонувати захоплюючу мандрівку печерами України. Ви зможете опинитися у казковому світі, який створили підземні води. Заглянути в очі підземних озер.
  1. Содатська печера
  2. Мармурова печера
  3. Печера Атлантида
  4. Червоні печери
  5. Печера Дружба

Така мандрівка буде коштувати 3 тисячі гривень, але це не остання ціна, якщо ви будете мандрувати сім’єю, то ваша дитина віком 14 років отримує путівку безкоштовно.

  1. Я представник туристичного агентства «Соколов & company» пропоную Вам незабутню мандрівку на Філіппіни. Ви зможете не тільки відпочити, але і відвідати дивовижний океанічний Маріанський жолоб.

Слайд 7.

Що таке гроші? Цікаві враження не можна відрахувати грошима, тому 5000 гривень за незабутні враження. Запрошую Вас в наше тур. агентство.

 

  1. Фізкультхвилинка-веселинка
  1. Якщо ви вважаєте, що потрібно економити воду – поплескайте в долоні.
  2. Якщо ви виливаєте воду, поки чистите зуби – підніміть руки догори і в сторону.
  3. Якщо ви залишаєте сміття на березі річки – потупайте ногами.
  4. Якщо ви хочете зберегти природу від забруднення – затуліть руками очі.
  5. Якщо ви не смітите на вулиці – потріть руки.
  1. Підведення підсумків уроку
docx
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку