Узагалюючий урок на тему: " Розв'язування вправ на множення і ділення звичайних дробів"

Про матеріал
На основі набутих знань про звичайні дроби з математики, знань з природознавства та основ здоров’я формувати математичну компетентність та компетентність здорового способу життя школярів ; Виховати культуру математичного мовлення, запису та інтересу до математики, популяризувати здоровий спосіб життя ; Розвивати уміння обґрунтовувати і використовувати отримані знання по темі « Звичайні дроби» , застосовувати знання про денну норму розподілу їжі, вірно складати свій режим дня та визначати чинники, які впливають на здоров’я людини та розвинути якості, які приведуть до успіху.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Немає опису.

( узагальнюючий урок)

 

 

 

                                                                                      учителя математики

Першотравенського ліцею

Місяйло Наталії Василівни

 

 

Конспект уроку ( 6 клас)

Тема: Розв’язування вправ на множення і ділення звичайних дробів.

Тему діти стараються сформулювати по кроссенсу:

C:\Users\Mama\Desktop\Семінар 2019\maxresdefault.jpg

C:\Users\Mama\Desktop\Семінар 2019\2c90d0b33f - копия.jpg

C:\Users\Mama\Desktop\Семінар 2019\04d.jpg

C:\Users\Mama\Desktop\Семінар 2019\a7a32494585a4860bcf3a26e693b9987.jpg

C:\Users\Mama\Desktop\Семінар 2019\depositphotos_9109618-stock-photo-question-mark.jpg

C:\Users\Mama\Desktop\Семінар 2019\IMG_0307.JPG

C:\Users\Mama\Desktop\Семінар 2019\Без названия.jpg

C:\Users\Mama\Desktop\Семінар 2019\v4-728px-Calculate-Square-Meters-Step-1-Version-3.jpg

C:\Users\Mama\Desktop\Семінар 2019\С маком1.jpg

 

Мета : На основі набутих знань про звичайні дроби з математики,  знань з природознавства та основ здоров’я  формувати математичну компетентність та компетентність здорового способу життя школярів ; 

Виховати  культуру математичного мовлення, запису та інтересу до математики, популяризувати здоровий  спосіб життя ;

Розвивати уміння  обґрунтовувати  і використовувати отримані знання по темі   « Звичайні дроби» , застосовувати знання про  денну норму розподілу їжі, вірно складати свій  режим дня та визначати чинники, які впливають на здоров’я людини та розвинути якості, які приведуть до успіху.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Форма проведення: нестандартний урок -  урок успіху.

Хід уроку.

Епіграф уроку:

 

 

 

 

 

                                      

Римський оратор і

 письменник Цицерон

 

 

І. Організація класу.

Доброго усім дня!!! Сьогодні ми з вами проведемо нестандартний урок – урок успіху. Давайте проведемо його плідно, з хорошим настроєм, активно і щоб в кінці уроку отримали гарні результати і оцінки. Спочатку я хочу вам роздати усім робочі зошити на цей урок зі «смайликами»  хорошого настрою і надіюсь, що до кінця уроку настрій у вас або залишиться веселим, або  в кого зараз невеселий, то покращиться і надіюся поганого настрою у нас до кінця уроку не буде .

 

ІІ. Мотиваційний момент.

Ви уже знаєте, що дроби у нашому житті відіграють важливу роль.  Сьогодні у нас урок і вашого успіху з математики і ще я хочу вам пропагувати здоровий спосіб життя, що є актуальним як ніколи зараз. Давайте розглянемо діаграми:

 

 

 

 

А зараз я хочу, щоб під час уроку ми з вами склали  вірний ваш режим дня учня, який рекомендують також лікарі, щоб ви все встигали виконувати і були бадьорими на наступний день.

Ви бачите тільки діаграму, а що відповідає якому кольору ви не знаєте. Хочете дізнатися?

На протязі всього уроку будемо виконувати  вправу «асоціативний кущ».

 

               

      

 

ІІІ. Узагальнення і систематизація знань.

І будемо на протязі уроку виконувати різні вправи за сходинками успіху:

Також давайте створимо правила за якими ми будемо працювати під час уроку:

 

  • Кожна думка важлива.
  • Не бійся висловитися!
  • Ми всі – партнери!
  • Обговорюємо сказане, а не людину!
  • Обдумав, сформулював, висловив!
  • Говори чітко, ясно, красиво!
  • Вислухав, висловився, вислухав!
  • Вмій погодитися і не погодитися!
  • Важлива кожна роль!

 

Отож , розпочинаємо! Як ви думаєте, що потрібно поставити на першу сходинку до успіху? ( учні висловлюють свої думки)

Звичайно мету. Отож давайте подумаємо, яку ж мету ми поставимо перед собою сьогодні на уроці? ( учні висловлюють свої думки)

Мета перед нами є, а тепер давайте дізнаємося, скільки часу нам потрібно на сон?

Давайте переведемо це в години ( 8 год)

 

Наступною сходинкою для успіху є:

Зараз ми повторимо теоретичний матеріал по даній темі. Спочатку зробимо це у вигляді інтерактивної гри « Мікрофон».

Учні відповідають на такі запитання:

  1. Що ми називаємо звичайним дробом?
  2. Як називається число, що стоїть над рискою дробу?
  3. Як називається число, що стоїть під рискою дробу?
  4. Яку дію означає риска дробу?
  5. Що показує чисельник?
  6. Що показує знаменник?
  7. Які види звичайних дробів ви знаєте?
  8. Як перевести мішане число в неправильний дріб?
  9. Який дріб називається скоротним?
  10. Сформулюйте основну властивість дробу?
  11. Що таке взаємно обернений дріб?
  12. Як знайти дріб від числа?
  13. Як знайти число за його дробом?

 

Наступний теоретичний матеріал ми повторимо у вигляді такої інтерактивної вправи   як           « Замок і ключик». Ви знаєте, що ми багато з вами вивчили алгоритмів про виконання дій над звичайними дробами та переведення десяткового дробу у звичайний і звичайного дробу в десятковий. Тому вам потрібно підібрати вірно ключика до замка, де на замку написане завдання, а на ключику сформулюваний алгоритм. Отож бажаю успіху!!!

 

 

Замок навесной Авантек 0960 (60 мм) влагозащищенный: купить, цены, фото в  Днепропетровске, Киеве — zamochniki.com.ua 

ᐈ Ключик рисунок вектор, фото золотой ключик | скачать на Depositphotos®

 

 

 

 

    

 

 

Алгоритм

додавання дробів

з різними

знаменниками:

 

 

 

Замок навесной Авантек 0960 (60 мм) влагозащищенный: купить, цены, фото в  Днепропетровске, Киеве — zamochniki.com.ua 

 

ᐈ Ключик рисунок вектор, фото золотой ключик | скачать на Depositphotos®

 

 

 

 

 

    Алгоритм віднімання             дробів з різними     знаменниками:

 

 

 

 

 

 

 

Замок навесной Авантек 0960 (60 мм) влагозащищенный: купить, цены, фото в  Днепропетровске, Киеве — zamochniki.com.uaᐈ Ключик рисунок вектор, фото золотой ключик | скачать на Depositphotos® 

 

 

 

 

 

 

              Алгоритм

              множення

        звичайних дробів:

 

 

 

 

 

Замок навесной Авантек 0960 (60 мм) влагозащищенный: купить, цены, фото в  Днепропетровске, Киеве — zamochniki.com.ua 

 

ᐈ Ключик рисунок вектор, фото золотой ключик | скачать на Depositphotos® 

 

 

 

 

 

 

 

              Алгоритм

              ділення

     звичайних дробів:

 

 

 

 

 

 

 

 

Замок навесной Авантек 0960 (60 мм) влагозащищенный: купить, цены, фото в  Днепропетровске, Киеве — zamochniki.com.ua 

ᐈ Ключик рисунок вектор, фото золотой ключик | скачать на Depositphotos® 

 

 

 

 

 

Алгоритм

переведення

 десяткового

дробу у

звичайний:

 

 

Замок навесной Авантек 0960 (60 мм) влагозащищенный: купить, цены, фото в  Днепропетровске, Киеве — zamochniki.com.ua 

 

ᐈ Ключик рисунок вектор, фото золотой ключик | скачать на Depositphotos® 

 

 

 

 

Алгоритм

переведення

 звичайного

дробу у

десятковий:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наступний теоретичний матеріал ми повторюємо за допомогою кубиків « Блума», де повторюємо знаходження невідомих компонентів для розв’язування рівнянь.

 

 

https://scontent.fdnk6-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/126793989_194171992203665_970968793722554370_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=2&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=lxcqkCvznLwAX9d1AtK&_nc_ht=scontent.fdnk6-1.fna&oh=44eaab6e63c543877b30e76d70a1c91b&oe=5FDD330E

Отож,  ми піднялися на наступну сходинку до нашого «Успіху» і зараз ми побачимо скільки часу на добу ми  витрачаємо на навчання в школі.

 

                           

   

     

Давайте переведемо в години!  ( 6 годин)

 

Як ви вважаєте, що повинно бути наступною сходинкою до успіху?

 

 

 

 

 

Наступне завдання проходить у вигляді гри « Математичне лото» ( робота в четвірках), де кожна дитина виконує лише два завдання.

 

 

Якщо у вас всі вірні відповіді, то перевернувши завдання ви можете, щось прочитати – слово МОЛОДЦІ!!!

 

Отже, дійсно ви сьогодні у мене великі молодці!!! Давайте дізнаємося, тож скільки часу ви повинні витрачати на виконання домашнього завдання.

 

Так дійсно, саме менше ви повинні затратити 2 год  для виконання домашнього завдання.

 А зараз давайте проведемо « Фізкультхвилинку».

Для цього запрошую двох зазделегідь підготовлених учнів для її проведення.

( звучить ритмічна музика)

5 на 9  -    сорок п’ять

Стали рівно біля парт!

5 на 5 – двадцять п’ять

Починаємо наш старт!

4 на 9 – тридцять шість

Руки вгору, руки вниз!

6 на 7 – сорок два

Подивились пильно скрізь!

6 на 4 – двадцять чотири

Головою покрутили!

8 на 8 – шістдесят  чотири

Потім разом всі присіли!

3 на 9 – двадцять сім

Піднялись, понагинались!

6 на 6 – тридцять шість

І здоровими зостались!

 

Молодці, продовжуємо дальше. Отже наступною сходинкою до « Успіху» буде….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А зараз ви всі виконуєте диференційоване завдання, де потрібно розв’язати рівняння:

Добре, давайте дізнаємося скільки часу ми повинні витрачати на споживання їжі?

, тобто 3 год.

 

 

 

Продовжуємо, наступною сходинкою є:

 

Знову молодці!!! Дізнаємося, скільки часу ви повинні проводити, дивлячись ТВ чи користуватися телефоном?

 

, тобто лише 2 год на добу! А тепер кожен для себе дайте відповідь чи ви так виконуєте?

 

 

 

І у нас, як ви бачите залишилася остання сходинка, тобто:

Так дійсно, вершиною нашого успіху буде вдало скласти ЗНО з математики в одинадятому  класі, тому останнім завдання і буде завдання із ЗНО, яке було по даній темі у 2015 році.

 

Молодці!!! Разом визначимо скільки часу ви повинні витрачати на прогулянки?

, тобто 3 год.

 

Ви мені здасте всі свої зошити і я кожному за урок виставлю оцінки.

 

Наш урок добігає кінця і хочу я його закінчити словами Лева Толстого.

 

ІV. Рефлексія уроку.

V. Домашнє завдання.

Виконати тестові завдання на сторінці 282

 

Я всім вам дякую за урок, за вашу активність на ньому і надіюся, що у ваших зошитах будуть гарні результати! До зустрічі !

 

 

docx
Додано
3 січня 2021
Переглядів
1041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку