Мета:повторити відомості про загальне значення числівника, розряди числівників за значенням;узагальнити й систематизувати знання про вживання числівників в українській мові; правила написання й особливості відмінювання;формувати вміння правильно вживати кількісні числівники з іменниками; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення української мови.
Практикуймо!Запишіть послідовно, розкриваючи дужки, словосполучення у дві колонки: а) у яких іменники вживаємо в називному відмінку; б) у яких іменники вживаємо в родовому відмінку. Одна(слива), одна друга(узвіз), п`ять(картина), два(кілометр),шість (автобус), три(ананас), вісім(ожина), п`ять(удав), два (килим), півтора(пиріг), десять(острів), чотири(светр), п`ятнадцяте(квітень), вісім(лящ), сім(стебло), три(колесо), два(смайлик), дев`ять(колір), чотири(будинок). Якщо ви правильно виконали завдання, то з других букв записаних іменників складеться крилатий вислів.
Перевіряймо!Одна слива. Два кілометри. Три ананаси. Два килими. Чотири светри. Три колеса. Два смайлики. Чотири будинки. Одна друга узвозу. П’ять картин. Шість автобусів. Вісім ожин. П’ять удавів. Півтора пирога. Десять островів. П’ятнадцяте квітня. Вісім лящів. Сім стебел. Дев’ять кольорів