Рижикова Валентина Олександрівна
Первомайська загальноосвітня школа I-III ст. № 5
Харківська обл.
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
05.04. 2018 1-Б клас
Тема: Свято Великодня
Мета: познайомити дітей з весняним святом Великодня, його традиціями, вчити дітей дружити, вміти пояснювати значення слів (свято,паска та писанка), розвивати дружні взаємостосунки, повагу один до одного.
Обладнання: плакат з буквами , слова для вправ, малюнки пасок і писанок, предметн малюнки , смайлики
Вид заняття: ранкова зустріч
1.Вправа на привітання. Звучить тиха музика, вчитель запрошує дітей до класу
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви і бажаю вам я!
Хай плещуть долоньки( діти плескають),
хай тупають ніжки(діти тупотять)
Працюють голівки(діти кивають головами)
І сяють усмішки(посміхаються)
2. Коло вітань
(звучить музика)
Вчитель:-Діти, а ви любите свята?
-Так, звичайно.
-Тоді будемо вітатися таким чином:
-Я, Валентина Олександрівна, люблю свято, тому що буде тортик, я, Андрійко, люблю свято, тому що......(і так далі по колу)
3. Тема, мета, завдання
4.Обмін інформацією.
Вчитель: Діти, а як ви гадаєте, що таке свято ?
а) висловлення за зразкои:
вято – це ... радість, це особливий день, коли щось відзначається...тощо.
б) інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»:
-А які бувають свята?
сімейні релігійні
СВЯТА
державні народні
в) вправа «Про свято»
Перед дітьми викладаються різні зображення, серед яких є ті, що символізують свято Великодня
Завдання полягає в тому, щоб відібрати саме ці малюнки. При цьому задаються питання:
- Що таке паска?
–Що таке крашанки?
– А ще як можна назвати крашанки?( писанки, розмальовки, дряпанки і т.д.)
- Чи фарбували ви коли-небудь яйця?
–Як? – З ким? –Чи ходили ви коли-небудь святити паски?
В кінці вчитель видає дітям плакат із різними буквами.
Завдання: Обвести такі букви, щоб вийшло слово, яким можна назвати свято, про яке ми сьогодні говоримо.
Р А С С А Л С Д К М К П |
Дана вправа спрямована на розвиток комунікативних якостей, всезагальну обізнаність та вміння діяти в команді
в) Динамічна гра «ПОТЯГ»
Діти стають один за одним, тримаючись за плечі «Потяг» везе дітей за покупками до магазину, долаючи з вагончиками різні перешкоди.
Завдання : купити треба все, що потрібно до свята Великодня.
5. ПОВТОРЕННЯ правил товаришування
(Вчитель називає продукти, якщо треба їх купити, вони присідають, якщо ні, то підстрибують)
Вчитель: - Молодці!
-Все купили. – А тепер треба спекти паску
– А тепер треба спекти паску
г)Динамічна вправа.Діти піднімаються.
Вчитель питає:
- Чи пекли ви коли-небудь паску?
– Чи допомагали мамі?
– Чи знаєте як це робиться?
Завдання полягає в тому, щоб імітувати рухами прцес випікання паски – сиплемо муку, розбиваємо яйця, вимішуємо тісто... аж до останнього руху - поїдання смачного кексу.
д) Вправа на завершення «Клубок ниток»
Клубок ниток передаємо один одному і говоримо слова побажання із святом ВЕЛИКОДНЯ.
6. Теми для щоденника вражень
Вчитель.А тепер я пропоную прислухатися до власних почуттів і обрати той смайлик, який відповідає вашому настрою , який би ви хотіли зберегти на цілий день.
IV.Щоденні новини
-Читання ранкового віршика.
-Співаємо великодню пісеньку в колі.
-Заповнення календаря.
-Складаємо речення зі словом «Великдень».
-Плануємо день.
ЗВІТ ДОСЛІДЖЕННЯ
Рижикової Валентини Олександрівни
Харківської області
Клас, 1-Б загальноосвітній,
Населений пункт :місто Первомайський Харківської області ЗОШ І – ІІІ ст. № 5
Кількість учнів у класі 30
Кількість учасників дослідження 16
З них:
Хлопців 9 Дівчат 7
Мають повних 6 років 10 / 7 років 6
Результати опитування |
||
Питання |
К-ть дітей |
|
|
Машинки «Джип», |
4 |
Коляска, класична лялька |
3 |
|
Телефон, пістолет |
1 |
|
Танк, робот |
2 |
|
Конструктор Лего |
2 |
|
М’які іграшки( мавпочка, зайчик, бджола Майя) |
1 |
|
Пупс |
1 |
|
Лялька Барбі |
2 |
|
|
«Корпорація монстрів» |
1 |
«Рапунцель: Запутапа історія» |
1 |
|
«Лунтик», «Фіксики» |
3 |
|
«Смішарики» |
1 |
|
«Білосніжка і сім гномів» |
1 |
|
«Маша і Ведмідь» |
1 |
|
«Як приручити дракона» |
1 |
|
«Король Лев» |
1 |
|
«Русалочка» |
3 |
|
«Балто» |
2 |
|
«Мері і Макс» |
1 |
|
|
На комп’ютері, телефоні «Майн Крафт» |
3 |
На телефоні «», «Том» |
4 |
|
Хованки |
1 |
|
Комп’ютер, телефон |
7 |
|
Скакати на скакалцы |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Пригоди близнят козенят» |
1 |
«Ходить гпрбуз по городу» |
1 |
|
«Торбинка казок» |
1 |
|
«Казки», «Загадки» |
4 |
|
«Їде заєць до малечі», «Котик і півник» |
3 |
|
«Про крошку Дракошку» |
1 |
|
«Розмальовки» |
3 |
|
Про малят і про звірят |
1 |
|
«Хто живе у лісі» |
1 |
Рижикова Валентина Олександрівна
Первомайська ЗОШ 1-111 ст.№ 5 Харківської області
(російська мова навчання)
Урок
Дата 04..04.2018 Клас 1-Б
Предмет: математика
Тема уроку: Рівності і нерівності. Порівняння виразів. Сантиметр, дециметр, метр.
Мета уроку :познайомити з новою одиницею вимірювання довжини – метром, удосконалювати уміння порівнювати вирази, співвідносити одні одиниці з іншими, розвивати мислення, память.Виховувати наполегливість, цікавість до математики.
Що роблять діти |
Що робить учитель |
Як почуваються діти |
Що відчував той, хто проводив урок |
||
Діяльність |
Час, хв |
Діяльність |
Час, хв |
|
|
Привітання з вчителем,декламують вірш про початок уроку
|
1хв.30сек |
Вітається з дітьми. Перевіряє готовність дітей до уроку
|
1хв30 сек. |
Діти всміхаються, проявляють зацікавленість, почуваються розкуто,позитивне налаштування на урок.задоволені від отриманих знань. проявляють інтерес до практичних дій на уроці,
задоволені від отриманих знань |
Вчитель доброзичливо розпочинає урок. Зацікавленість роботою учнів на уроці. Задоволення від отриманих результатів уроку |
Усний рахунок |
2 хв. |
Ставить ’ запитання,організовує роботу |
2 хв |
||
Робота в зошитах Каліграфічна хвилинка Дають відповіді на запитанняпро порівняння виразів, |
2 хв. |
Оголошення завдань уроку (мотивація) Проводить каліграфічну хвилинку
|
2 хв. |
||
Практична робота (вимірюють смуги паперу) |
3 хв. |
Знайомств о з метром |
2 хв. |
||
Робота з підручником. Діти розглядають малюнки і дають відповыді |
8хв. |
Організація роботи. Опитування. Задає питання за малюнками |
8хв. |
||
Фізкультхвилинка |
2хв. |
Проведення фізкультхвилинки |
2хв. |
||
Розвязують задачі. Розглядають малюнки, відповідають на запитання вчителя, повторюють правила розвязання задач |
5хв. |
Задає питання за малюнками. Створює проблемні ситуації |
5хв. |
||
Фізкультхвилинка «Вогонь, вода, пісок» |
1хв. |
Проводить фізкультхвилинку |
1хв. |
||
Дидактична гра.»Вилучи зайве» Грають |
2хв. |
Проводить гру |
2хв. |
||
Робота у зошитах (завдання на відповідність) |
4хв. |
Надає алгоритм виконання |
1хв. |
|
|
Озвучування виконаного завдання |
1хв.30 с |
Коментує |
30 с |
|
|
Діти пригадують чого навчились на уроці, що запамятали |
2хв. |
Обговорення підсумку уроку. Аналізує чи досягли мети уроку |
1 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумок уроку навчилися порывнювати вирази, вимырювати выдрызки, спыввыдносити одны одиницы довжини з ыншими
Висновок навчальний матеріал був поданий у ігровій, доступній формі. Діти добре запам’ятали одиниці довжини - метр, виконуючи практичні завдання,намагалися складати аналогічні задачі.Мети уроку було досягнуто.