В 1 класі "Ранкова зустріч"

Про матеріал
За новою програмою НУШ щодня в 1 класі проводиться рагкова зустріч з учнями на різні тематичні тижні.
Перегляд файлу

Рижикова Валентина Олександрівна

Первомайська загальноосвітня школа I-III ст. № 5

Харківська обл.

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

05.04. 2018       1-Б клас

Тема: Свято Великодня

Мета: познайомити дітей з весняним святом Великодня, його традиціями, вчити дітей дружити, вміти пояснювати значення слів (свято,паска та писанка),  розвивати дружні взаємостосунки, повагу один до одного.

Обладнання: плакат з буквами , слова для вправ, малюнки пасок і писанок, предметн  малюнки , смайлики

Вид заняття: ранкова зустріч

1.Вправа на привітання. Звучить  тиха музика, вчитель запрошує дітей до класуhttps://i.mycdn.me/image?id=864890123716&t=3&plc=WEB&tkn=*5BHNcJeFE9V1qyW5cxthrVx0FeU

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви і бажаю вам я!

Хай плещуть долоньки( діти плескають),

хай тупають ніжки(діти тупотять)

Працюють голівки(діти кивають головами)

І сяють усмішки(посміхаються)

2. Коло вітань

(звучить музика)

 Вчитель:-Діти, а ви любите свята?

-Так, звичайно.

-Тоді будемо вітатися таким чином:

-Я, Валентина Олександрівна, люблю свято, тому що буде тортик, я, Андрійко, люблю свято, тому що......(і так далі по колу)

 

3. Тема, мета, завдання

  • Отже, ми з вами сьогодні у колі друзів будемо говорити про  весняне свято, познайомимося з новими словами,  будемо вчитися дружити, висловлювати свою думку.

4.Обмін  інформацією.

 Вчитель: Діти, а як ви гадаєте, що таке свято ?

а) висловлення за зразкои:

вято – це ... радість, це особливий день, коли щось відзначається...тощо.

https://i.mycdn.me/image?id=864890097348&t=3&plc=WEB&tkn=*9-sPeh0JetKT0QbdtLzdzqVtK0g

 

 

 

б) інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»:

які бувають свята? 

      сімейні                                            релігійні

                                  СВЯТА

 

 державні народні

 

в) вправа  «Про свято»

Перед дітьми  викладаються   різні зображення, серед яких є  ті, що символізують свято Великодня

Завдання полягає в тому, щоб відібрати саме ці малюнки. При цьому задаються питання:

 - Що таке паска?

–Що таке крашанки?

 – А ще як можна назвати крашанки?( писанки, розмальовки, дряпанки і т.д.)

- Чи фарбували ви коли-небудь яйця?

 –Як? – З ким?   –Чи ходили  ви коли-небудь святити паски?

 В кінці вчитель видає дітям плакат із різними буквами.

 Завдання: Обвести такі   букви, щоб вийшло слово, яким можна назвати свято, про яке ми сьогодні говоримо.

Р  А С

                  С

                                   А Л С

    Д 

                         К                  М

К                                   П 

Дана вправа спрямована на розвиток комунікативних якостей, всезагальну обізнаність та вміння діяти в командіhttps://i.mycdn.me/image?id=864890063300&t=3&plc=WEB&tkn=*xLsXnM_ZjjALnZhlIpH9kBF6Kxs

https://i.mycdn.me/image?id=864890063300&t=3&plc=WEB&tkn=*xLsXnM_ZjjALnZhlIpH9kBF6Kxs
в)  Динамічна гра «ПОТЯГ»

Діти стають один за одним, тримаючись за плечі «Потяг» везе дітей  за покупками до магазину, долаючи  з вагончиками різні перешкоди.

Завдання : купити треба все, що потрібно до свята Великодня.

https://i.mycdn.me/image?id=864889981892&t=3&plc=WEB&tkn=*fTCT02ndWysPn73asXiUBCf2T58

5. ПОВТОРЕННЯ правил товаришування

  • У ставленні до друга будь уважним,  не штовхай, не поспышай будь доброзичливим; не дозволяй собі сміятися над недоліками

 (Вчитель називає продукти, якщо треба їх купити, вони присідають, якщо ні, то підстрибують)

 Вчитель: - Молодці!

-Все купили. – А тепер треба спекти паску

– А тепер треба спекти паску

г)Динамічна вправа.Діти піднімаються.

 Вчитель питає:

- Чи пекли ви коли-небудь паску?

– Чи допомагали мамі?

– Чи знаєте як це робиться? 

Завдання полягає в тому, щоб імітувати рухами прцес випікання паски – сиплемо муку, розбиваємо яйця, вимішуємо тісто... аж до останнього руху  - поїдання смачного кексу.

https://i.mycdn.me/image?id=864890316484&t=3&plc=WEB&tkn=*9Fo_z4BTD3NmA-wZgWgF0QHTclI

 

 д) Вправа на завершення «Клубок ниток»

 

https://i.mycdn.me/image?id=864890053828&t=3&plc=WEB&tkn=*21Abh480mYXGNm7mswYkCPkO7iA

 Клубок ниток передаємо один одному і говоримо слова побажання із святом ВЕЛИКОДНЯ.             

6. Теми для щоденника вражень

  1. Чи вдалося вам знайти відповідь на головне запитання: «Що це за свято Великдень?
  2.  Чого я навчився  сьогодні  на уроці?
  3.  Я бажаю вам ,щоб ви допомогли матусі у виготовленні писанок і паски.
  4.  Мій настрій сьогодні

       Вчитель.А тепер я пропоную прислухатися до власних почуттів і обрати той смайлик, який відповідає вашому настрою , який би ви хотіли зберегти на цілий день. https://i.mycdn.me/image?id=864889673412&t=3&plc=WEB&tkn=*P2eouXJ3No2ArLr-Ih1V8i9aQMw

ANd9GcTbzREgP5ybRzuSIhzgOG_ZRfosWvtppW3TMDzKf9HHqZmmfJ6OyG335g                      15808698-n--vector--n--n---n-n---n-n                       RNlbMaPHdrkPpnW0gPqofivglarE1eEDJeU_nnX8o8ufEYunyVv6fy9ahUTMe-06bKRgAQ=s102     

IV.Щоденні новини

-Читання  ранкового віршика.

-Співаємо великодню  пісеньку в колі.

-Заповнення календаря.

-Складаємо речення зі словом «Великдень».

-Плануємо день.

                                            ЗВІТ ДОСЛІДЖЕННЯ

Рижикової Валентини Олександрівни

Харківської області

Клас, 1-Б загальноосвітній,

Населений пункт :місто Первомайський Харківської області ЗОШ  І – ІІІ ст. № 5

Кількість учнів у класі 30

Кількість учасників дослідження  16

З них:

Хлопців  9         Дівчат  7

Мають повних 6 років  10   / 7 років  6

Результати опитування

Питання

Назва (рядки можна додавати

К-ть дітей

  1. Яка твоя улюблена іграшка?

 

Машинки «Джип»,

4

Коляска,  класична лялька

3

Телефон, пістолет

1

Танк, робот

2

Конструктор Лего

2

М’які іграшки( мавпочка, зайчик, бджола Майя)

1

Пупс

1

Лялька Барбі

2

  1. Який мультфільм ти найбільше любиш дивитися?

 

«Корпорація монстрів»

1

«Рапунцель: Запутапа історія»

1

«Лунтик», «Фіксики»

3

«Смішарики»

1

«Білосніжка і сім гномів»

1

«Маша і Ведмідь»

1

«Як приручити дракона»

1

«Король Лев»

1

«Русалочка»

3

«Балто»

2

«Мері і  Макс»

1

  1. У яку гру ти любиш довго грати? (якщо телефон/планшет/комп, вкажіть у дужках)

На комп’ютері, телефоні «Майн Крафт»

3

На телефоні «», «Том»

4

Хованки

1

Комп’ютер, телефон

7

Скакати на скакалцы

3

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Назви свою улюблену книгу.

 

«Пригоди близнят козенят»

1

«Ходить гпрбуз по городу»

1

«Торбинка казок»

1

«Казки», «Загадки»

4

«Їде заєць до малечі», «Котик і  півник»

3

«Про крошку Дракошку»

1

«Розмальовки»

3

Про малят і про звірят

1

«Хто живе у лісі»

1

 

 

 

 

 

 

Рижикова Валентина Олександрівна

 Первомайська ЗОШ 1-111 ст.№ 5 Харківської області  

  (російська мова навчання)

Урок

Дата 04..04.2018    Клас  1-Б

Предмет:  математика

Тема уроку: Рівності і  нерівності. Порівняння виразів. Сантиметр, дециметр, метр.

Мета уроку :познайомити з новою одиницею вимірювання довжини – метром, удосконалювати уміння порівнювати вирази, співвідносити одні одиниці з іншими, розвивати мислення, память.Виховувати наполегливість, цікавість до математики.

Що роблять діти

Що робить учитель

Як почуваються діти

Що відчував той, хто проводив урок

Діяльність

Час, хв

Діяльність

Час, хв

 

 

Привітання з вчителем,декламують вірш про початок уроку

 

 

1хв.30сек

Вітається з дітьми. Перевіряє готовність дітей до уроку

 

 

 

1хв30 сек.

Діти всміхаються, проявляють зацікавленість, почуваються розкуто,позитивне налаштування на урок.задоволені від отриманих знань.

проявляють інтерес до практичних дій на уроці,

 

задоволені від отриманих знань

Вчитель доброзичливо розпочинає урок.

Зацікавленість роботою учнів на уроці.

Задоволення від отриманих результатів уроку

Усний рахунок

2 хв.

Ставить запитання,організовує  роботу

2 хв

Робота в зошитах

Каліграфічна хвилинка

Дають відповіді на запитанняпро порівняння виразів,

2 хв.

Оголошення завдань уроку (мотивація)

Проводить каліграфічну хвилинку

 

2 хв.

Практична робота (вимірюють смуги паперу)

3 хв.

Знайомств о з метром

2 хв.

Робота з підручником.

Діти розглядають малюнки і дають відповыді

8хв.

Організація роботи. Опитування.

Задає питання за малюнками

8хв.

Фізкультхвилинка

2хв.

Проведення фізкультхвилинки

2хв.

Розвязують задачі.

Розглядають малюнки, відповідають на запитання вчителя, повторюють правила розвязання задач

5хв.

Задає питання за малюнками. Створює проблемні ситуації

5хв.

Фізкультхвилинка

«Вогонь, вода, пісок»

1хв.

Проводить фізкультхвилинку

1хв.

Дидактична гра.»Вилучи зайве»

 Грають

2хв.

Проводить гру

2хв.

Робота у зошитах (завдання на відповідність)

4хв.

Надає алгоритм виконання

1хв.

 

Озвучування виконаного завдання

1хв.30 с

Коментує

30 с

 

Діти  пригадують чого навчились на уроці, що запамятали

2хв.

Обговорення підсумку уроку. Аналізує  чи досягли мети уроку

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумок уроку навчилися порывнювати вирази, вимырювати выдрызки, спыввыдносити одны одиницы довжини з ыншими

Висновок навчальний матеріал був поданий  у ігровій, доступній формі. Діти добре запамятали одиниці довжини - метр, виконуючи практичні завдання,намагалися складати аналогічні задачі.Мети уроку було досягнуто.