В гостях у Ігруні мандрівниці - розважальна програма

Про матеріал

Цей захід не залишить байдужими дітей. Можливість по бігати, по стрибати і по грати основна потреба дітей молодшого шкільного віку. Ця прогамма дасть можливість створити дружню обстановку в колективі, зарядити позитивом всіх дітей без винятку.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Сценарний план розважальної програми

«В гостях у Груні - мандрівниці»

Мета:

  • створити дружню обстановку у колективі;
  • залучити вихованців до спільних ігор;
  • сприяти формуванню гармонійно розвиненої особистості;
  • сприяти соціалізації дитини;
  • виховувати естетичний смак, вміння аналізувати негативні риси поведінки

Присутні: вихованці під керівництвом педагога - організатора

Хід заходу

  1.                Організаційний момент

Актова зала прибрана та налаштована для проведення розважальної програми. До центру зали виходить ведуча, діти займають місця в залі.

ІІ. Програма заходу

  1.     Зустріч та розміщення вихованців .
  2.     Привітальне слово ведучої.
  3.     Розважальна програма
  • Гра «Асоціація»
  • Конкурсне завдання «Навколо стільців»
  • Конкурсне завдання «Метальники кілець»
  • Конкурсне завдання «Птахі» і «Клітка»
  • Конкурсне завдання «Кулька на ракетці»
  • Конкурсне завдання «Конструювання»
  • Конкурсне завдання «Квітучі дерева»

ІІІ. Заключна частина: підведення підсумків інтерактивної гри, фотографування.

 

 

 

Підготувала  педагог-організатор                                                         Кобобел А.Є.

 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

Ведуча:

Вітаю! Вітаю, усіх хто завітав на сьогоднішню розважальну програму до самої яскравішої, самої найрозумнішої, самої веселої із веселих до Груні – мандрівниці! Як що, ви потрапили саме до нашої розважальної програми, то я пропоную розпочати наші конкурси та ігри. Тому наголошую про початок та запрошую всіх вас до мене.

Ведуча:

Отже, мої любі, давайте з вами поділимося на дві рівних команди та обов’язково придумаємо назву нашим командам.

  1. Команда називається – «Удівляндія»
  2. Команда називається – «Забавляндія»

Ведуча: 

З назвами команд ми визначилися. І зараз проведем першу дуже цікаву Гру «АСОЦІАЦІЯ». Я вам буду називати ознаки, а ви - предмет:

  1. Команда – запитання для вас:

Блискавка, лямки, вантаж, пенал, підручники, ручки (портфель)

бкладинка, клітини, поля, оцінки (зошит)

Ковпачок, стрижень, пружинка, лінія (ручка)

Обкладинка, сторінка, завдання, знання (підручник)

Сидіння, ніжки, кришка (парта)

Шум, біг, відпочинок, ігри (зміна)

Строгий костюм, указка, добра усмішка (вчитель)

Вісь, куля, океан, суходіл (глобус)

Крейда, стіна, ганчірка (дошка)

Дзвінок, знання, підручник, відповідь, тиша (урок)

Завдання, оцінки, запис, зауваження (щоденник)

  1. Команда – запитання для вас:

Щоденник, оцінка, праця, будинок (домашні завдання)

Відповідь у дошки, допомога, успіх, п'ятірки і двійки (оцінка)

Один, морський бій, записки, дорога додому (однокласник)

Кабінети, зміна, уроки, фізкультура (школа)

Булочка, компот, чергу, гарний настрій (їдальня)

Кінь, м'яч, свисток, сітка, спортивний костюм, кросівки (фізрук)

Досліди, пробірки, вибух, захват (урок хімії)

Маточки, тичинки, тваринний світ, амеба (біологія/ботаніка)

Транскрипція, артикль, прогули, переклад, «шпрехен зі дойч» (урок ін.)

Завдання, випробування, хвилювання, квиток (іспит)

Літо, відпочинок, Туреччина, бабуся, село, поїздка (канікули)

Ведуча:

Молодці. Всі команди впоралися з цім не легким завданням та отримують оцінки _________________________________________________________, однак ми продовжуємо і я пропоную наступне Конкурсне завдання називається «НАВКОЛО СТІЛЬЦІВ»

Ця гра допоможе визначити, хто швидше бігає. Хлопчики і дівчатка змагаються окремо.

Два стільці ставлять спинками один до одного на відстані 5— 8 кроків один від одного. Під стільцями на підлозі протягують шнур (або зв'язані скакалки) так, щоб його кінці були видні. Гравці розподіляються на пари. Двоє що грають сідають на стільці спиною один до одного. По сигналу керівника кожний з них біжить вліво, оббігаючи стілець суперника, повертається, сідає на свій стілець і старається швидше за партнера висмикнути шнур. Що зумів зробити це першим — перемагає. Потім в гру вступає наступна пара тих, що грають. У результаті визначають кращого гравця. Два правила, які необхідно пам'ятати: забороняється, оббігаючи стілець суперника, братися за нього руками; щоб висмикнути шнур, треба обов'язково сісти на стілець. Можна проводити гру так: переможець залишається на стільці і змагається з наступним гравцем. Що переміг три рази підряд поступається місцем іншому учасникові.

Ведуча:

Оце перегони. Я так хвилювалася за наших учасників, однак перемогу отримали найсильніші й найспритніші. І, як завжди ми продовжуємо і наступне Конкурсне завдання  називається «МЕТАЛЬНИКИ КІЛЕЦЬ».

Цю гру, що розвиває спритність і окомір, можна проводити в невеликому приміщенні.

Накидання кілець. Гравці накидають на кілочки або ніжки переверненого стільця гумові кільця. За попадання з 5—6 кроків в ближню мішень дають на 2 бали менше, ніж за влучний кидок в дальню. Можна зробити щит з кілочками, на якому написана кількість Очок. Виграє той, хто набере велику суму.

Інші варіанти гри. Двоє гравців встають в 8—10 кроках один від одного. Один кидає по черзі кільця у бік товариша, той ловить їх на витягнуту руку, не виходячи при цьому з обкресленого круга (обруча). Потім гравці міняються місцями.

Перемога присуджується по кількості влучних попадань.

Ведуча:

А зараз ми з вами порахуємо кількість кілець накинутих кожною командою і дізнаємося результати цього завдання. Отже я запрошую до себе  по одному представнику з кожної команди, які допоможуть мені в підрахунку. Наші помічники вже порахували кількість кілець потрапили до кілочок і зараз вони нам скажуть результати. За підрахунками команда «Удівляндія» отримала ____________ балів, а команда «Забавляндія» отримала _________ балів. Молодці а ми продовжуємо і наступне Конкурсне завдання називається  «ПТАХИ» І «КЛІТКА».

Гра сприяє вихованню витримки, сміливості і рішучості. Половина тих, що грають (8—12 чоловік), узявшись за руки, утворюють круг — «клітку». Інша половина — «птахи». Вони розташовуються вільно по зовнішній стороні круга. По сигналу керівника гравці «клітки» рухаються кроком (можна скачками) управо, а «птахи» — вліво. По наступному сигналу «клітка» зупиняється, і гравці піднімають сполучені руки вгору.

«Птахи» починають пробігати під піднятими руками в «клітку» і вибігати з неї. Керівник подає свисток, і «клітка» закривається, при цьому гравці опускають руки, злегка сідаючи. «Птахи», що опинилися в «клітці», вважаються спійманими. Вони встають в круг і беруться за руки з рештою гравців, збільшуючи розмір «клітки». Після того, як «клітка» закриється три або чотири рази, підводять підсумки. Відзначають найшвидших і спритніших «птахів». Потім гравці міняються ролями.

Якщо у момент сигналу голова «птаха» буде усередині «клітки», вона вважається спійманою. Ті «птахи», які прагнуть не перебігати через «клітку», вважаються спійманими.

Ведуча:

Всі учасники наших команд були в ролі птахів та в ролі кліток. Ми побачили, які ви спритні і веселі. Чудове завдання й чудові наші учасники. І наше наступне Конкурсне завдання називається «КУЛЬКА НА РАКЕТЦІ».

Всі учасники діляться на дві команди. Для цього конкурсного завдання буде потрібно дві повітряні кульки і дві тенісні ракетки. Два учасника повинні пронести кульки на тенісних ракетках певну дистанцію (наприклад, від стіни до столу), не впустивши її. Кульки не можна притримувати рукою. Кульки носять по черзі всі учасники команди. Перемагає та команда, учасникам якої вдалося впоратися із завданням та не втратити кульку.

Ведуча:

Це завдання було не просте, а складне. Наша кулька ні як не хотіла триматися на тенісній ракетці. Однак ви впоралися з цім завданням і ми переходимо до наступного конкурсного завдання називається «КОНСТРУЮВАННЯ».

Команди отримують рівну кількість паперових стаканчиків, які розташовані на підлозі біля стартової лінії. Перший гравець бере один стаканчик та біжить до протилежної сторони тримаючи стаканчик на долоні руки (підтримувати іншою рукою забороняється), а потім повертається назад і передає цій стаканчик наступному гравцю. Той в свою чергу ставить стаканчики протилежною стороною та біжить з цією конструкцією до протилежної сторони і повертається передаючи її наступному гравцю. Наступний гравець, бере ще один стаканчик і поставив наступний стаканчик зверху намагається пройти з нею до протилежної сторони і повернуться передаючи її наступному учаснику. Потрібно перенести всі стаканчики, по кількості учасників не втратив їх по дорозі. Перемагає та команда яка зможе зберегти піраміду.

Ведуча:

Які ви молодці, змогли впоратися з цім завданням. Отже а ми продовжуємо і наступне конкурсне завдання називається «КВІТУЧИ ДЕРЕВА»

На майданчику встановіть дві великі гілки на відстані близько 3 м одна від одної. Ведучий роздає гравцям паперові квіти. До кожної квітки пришита коротка петля з нитки, щоб можна було почепити квітку на гілку.   Діти діляться на дві команди і стають навпроти кущів на відстані 4—5 м.   За сигналом ведучого ті з гравців, що стоять першими (в обох командах), біжать до своїх гілок, вішають квітку, повертаються і стають в кінці своєї шеренги. Виграє команда, яка уквітчає свою гілку раніше, але за умови, що жодна з квіток не впаде на землю.

Ведуча:

Ось і набуло кінця наша розважальна програма. По підсумкам конкурсних завдань перемогу отримала команда «Удівляндія». Ми всі разом вітаємо їх з перемогою. І бажаємо перемагати і далі. Ми не кажемо до побачення. Ми кажемо до нових зустрічей.

 

docx
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку