29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

В гостях у Сонечка на галявині Здоров'я

Про матеріал
Мета:створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров’я дітей залежить здоров’я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє; розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан; виховувати корисні звички,які допоможуть зміцнити здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом,дати дітям корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров’я.
Перегляд файлу

  В гостях у Сонечка на галявині Здоров’я

Мета:створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров’я  дітей залежить здоров’я  нації, а значить благополуччя і добробут  всієї України, її майбутнє; розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан; виховувати корисні звички,які допоможуть зміцнити здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом,дати дітям корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров’я.

                              Сценарій заходу.

Вихователь. Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня.

Хай вам ясне сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ.

А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров я, любі діти, в світі головне.

А здоровий і веселий – щастя не мине!

  • Діти, а чому я привіталася з вами, побажавши доброго здоров’я?

Всім відомо, що приємно бути здоровим. Міцне здоров’я – це найдорожчий скарб.

Учень 1

Хто здоровий, той сміється,

Все йому в житті вдається,

Радість б’ється в нім щоднини

Це ж чудово для людини!

 

Учень 2

Хто здоровий , той не плаче,

Жде в житті його удача.

Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

 

 

Учень 3

Хто здоровий – не сумує,

Над загадками мудрує,

Він сміливо в світ іде

Й за собою всіх веде.

 

 

 

 

 

Учень 4

Бо здоров’я – це прекрасно,

Здорово, чудово, ясно!

І доступні для людини

Всі дороги і стежини!

 

Вихователь. У народі кажуть: «Немає щастя без здоров’я». Як ви розумієте це?

Отже, щоб бути щасливими, потрібно дбати про своє здоров’я. А для чого людині здоров я? ( Відповіді дітей). А що треба робити, щоб бути і почувати себе щасливим і радісним, тобто, як же берегти своє здоров я. (Відповіді дітей). Правильно ви , діти, сказали, щоб бути здоровими, треба вести здоровий і активний спосіб життя.

Адже, найцінніший скарб планети – це людина, а найцінніший скарб людини – це здоров я.

Я хочу, щоб ви мої друзі, були, насамперед, здоровими. І тому ми помандруємо сьогодні стежками здоров’я, поведемо мову про те, як потрібно берегти і зміцнювати своє здоров я.

Пісня «Чарівний вагон».

1.Чарівний вагон біжить, хитається,

Швидкий потяг набирає хід.

Подорож вже наша починається,

Раді ми зустріти тут усіх.

Приспів.

Стрічкою, стрічкою наша путь стелиться

Бути здоровими хочемо завжди.

Кожному, кожному в кращеє віриться

Про здоров я дбатимем і нема біди.

2.Щоб міцним здоров я зберегти своє

Чистоти дотримуватись слід,

Сонце, і повітря, і водичка є.

Загартовуватися ти звик.

Приспів.

Вихователь. Подивіться до сонечка, яке на дошці, чого немає у нього? Так, промінців. Якщо ми  зберемо всі промінці, то наше сонечко буде радісним, усміхненим, веселим, здоровим, а галявина засяє всіма сонячними барвами. А ви за виконані завдання отримуватимете нагороди.

І девізом нашого заняття будуть слова:

«Щоб міцне здоров я мати, треба промінці зібрати».

Народна мудрість говорить, що здоров я прибуває краплинами, а зникає пудами. Ці краплини здоров я прибувають завдяки використанню цілого ряду  умов.

Що ж це за умови, ми сьогодні з вами і дізнаємося.

1.Перший промінчик «Режим дня».

Діти, для того, щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити , не спізнювалася на заняття, на роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня.

Гра «Плутанина» (Діти повинні розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня в певній послідовності).

Молодці! Сонечко має перший промінчик, а галявина квіточки.

2.Другий промінчик «Гімнастика. Активний відпочинок».

Здоров я ви маєте берегти самі, а лікар вам дає такі поради.

Розкажу вам зараз , діти,

Дуже правила прості:

Як за партою сидіти –

Це потрібно у житті.

Спинку рівною тримайте,

Рук на книжку не кладіть,

Голову не нахиляйте,

Як окличний знак сидіть!

Будуть в вас здорові очі

Швидко будете рости.

Хто здоровим бути хоче –

Вмій здоров’я берегти.

 

А зараз проведемо хвилинку здоров’я «Набираємося сили» (Фізкультхвилинка)

Вихователь. Після навчання найкращим відпочинком для вас буде заняття спортом, рухливі ігри, плавання, катання на велосипеді, самокаті, роликових ковзанах, взимку – на санчатах, лижах, ковзанах, фізична праця на свіжому повітрі.

Учень.

Рух – це життя.

Він зміцнює здоров’я.

Клітинку кожну

Він зігріває кров’ю.

Без руху швидко

Стане кволим тіло.

Тож, склавши руки,

Не сиди без діла!

О спорт! О спорт!

Це просто клас!

Дружіть із ним завжди,

Здоровя, юність силу дасть

І творчої снаги!

 

3.Третій промінчик «Чистота – запорука здоров’я».

Наше Сонечко просить, щоб учні розповіли віршики про здоровий спосіб життя.

Учень 1

Глянь: без мила і водиці

Умиваються дві киці.

Язичком вмиваються,

Лапками втираються.

 

Учень 2

Я до крана сам дістану,

Умиваюсь біля крана.

Мию милом щоки , шию

І водою добре мию.

 

Учень 3

Кроленята –глянуть любо:

Об морквинку чистять зуби.

І тому в них зубки цілі –

Гострі - гострі, білі – білі.

 

Учень 4

В мене щіточка зубна,

Подивіться: ось вона!

Зверху вниз і навпаки

Чищу зуби залюбки.

 

Учень 5

Носить півник – співунець

На голівці гребінець.

Гребінцем тим, знає кожний,

Причесатися не можна.

 

Учень 6

А у мене, а у мене

Є гребіночка зелена.

Я нікого не прошу –

Сам голівку причешу.

 

Учень 7

Коли я сідаю їсти,

На столі у мене чисто;

Скатертину не заллю,

Бо порядок я люблю.

Вихователь. Якщо будете дотримуватись правил, то будете здоровими.

 

4.Четвертий промінчик «Їжа – джерело росту і здоров’я»

Учень.

Щоб мати здоров’я слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу

І пам’ятати про вітаміни.

Вихователь. Наші вітамінки розкажуть самі про себе, а ви, діти, уважно послухайте.

Учні.

Вітамін А. Якщо ви хочете мати гарну шкіру, рум’яні щічки та добрий зір, звертайтеся до мене. Я товаришую із морквою, помідором, абрикосом, петрушкою, зеленою цибулею та кропом.

Вітамін В. Якщо ви хочете зростати сильними, веселими і мати добрий апетит, я вам допоможу. А товариші мої – це картопля, горошок, буряк, редис, квасоля та зелений салат.

Вітамін С. Якщо ви хочете мати міцне здоров’я, бути  завжди  бадьорими,  я стану  вам у пригоді . Мої друзі – лимон, апельсин, порічка та чорна смородина, капуста, зелена цибуля та хрін.

Вітамін Д. Я дуже потрібний тим, хто хоче швидко і добре рости, мати гарну статуру та міцні зуби. Хоча мої друзі не ростуть ані в садку, ані на городі, я також маю для вас корисні подарунки – це молоко, яйця, сир, вершкове масло. До того ж я товаришую із самим сонечком: влітку його промінці разом із засмагою передають вам і вітамін Д, тобто мене.

5.П’ятий промінчик  «Бережіть своє здоров’я».

Вихователь. Цей промінчик самий найважливіший , щоб бути здоровим, щасливим, радісним.

Бережіть здоров’я власне,

Поки є на це ще час,

Бо життя таке прекрасне

І воно одне у нас.

 

Учень 1.

Весело у світ дивіться,

Сум від себе проженіть.

Встали рано – усміхніться

Й з радістю весь день живіть!

 

 

Учень 2.

Усмішка, неначе сонце,

Світло і тепло дає.

Як загляне у віконце,

Зразу радісно стає.

 

Учень 3

Той здоровий, хто сміється,

Бо нічого не болить.

Все йому в житті вдається

І чудова кожна мить.

 

Учень 4

Гарна думка серце гріє,

І чарівним все стає.

Доброта зцілити вміє

І здоров’ячко дає

 

 

Учень 5.

Будьте всі здорові , діти,

З усмішкою в світ ідіть.

Хай вам щиро сонце світить,

Всі здоровими ростіть!

Вихователь. Ось  і завершилася наша подорож стежинами здоров’я. Бережіть своє здоров’я, зміцнюйте і примножуйте його. І пам’ятайте, що здоров’я найцінніший скарб, і від вас залежить, чи зумієте ви зберегти  його на довгі роки.

doc
Додано
25 лютого
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку