19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

В гостях у світлофора Моргайка

Про матеріал
Щоб поглибити знання учнів про правила пішоходногоь руху, вчити уникати небезпеки на дорозі та виховувати дисциплінованість пішохода доцільно проводити такі виховні заходи.
Перегляд файлу

Виховний захід:

 

«У гостях у світлофора Моргайка»

 

 

Ведучий.  Діти, ви стали школярами. Щодня ви поспішаєте до школи, долаючи на своєму шляху такі перешкоди, як дорога, по якій рухаються автомобілі. Вони наші друзі і помічники, адже допомагають перевозити вантажі, доставляють продукти, меблі, будматеріали. Але дружба з автомобілями відбувається тільки тоді, коли ми, пішоходи, будемо поважати і дотримуватися грамоти доріг - правил дорожнього руху. Сьогодні ми з вами побудемо у гостях у Світлофора Моргайка.

(заходить учень)

1. Правила руху в нашій країні

Для пішоходів усюди єдині,

Знати їх добре повинні дівчатка і хлоп'ятка,

Рухливі зайці і малі тигренятка,

А також дорослі люди,

От тоді порядок буде.

 

(вибігає Незнайко)

Велике місто – просто горе…

Я розгубився: «Ой!» і «Ай!».

Не знаю знаків світлофора,

Ледь не потрапив під трамвай.

Авто, автобуси, трамваї

Туди-сюди вправно снують.

Я впав у розпач і не знаю:

То де ж дорогу перетнуть?

 

2. Щоб не трапилось біди

Добре знаки вивчи ти.

Шлях до школи небезпечний,

То ж обачним бути доречно.

 

3. Незнайко, наші дітки вже трішки знайомі з правилам дорожнього руху, вони тобі допоможуть. А ось і наш помічник.

(заходить Міліціонер)

1. Мужня людина, яка несе свою службу і в спеку, і в дощ, і вдень, і вночі – це інспектор ДАІ. Він перевіряє справність автомашин, слідкує за виконанням водіями правил дорожнього руху, першим приходить на допомогу потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.

 

Міліціонер.  Тільки свисну я зненацька у свисток –

Мимоволі пішохід притишить крок.

Тільки паличку угору піднесу –

Зачаровано спиняється усе.

Перехожий чи водій,

Ну-бо стій,

Поки зніме дію чарів чародій.

 

(заходить Світлофор)

- Дозвольте відрекомендуватись. Я - світлофор Моргайко, який допомагає машинам і пішоходам виконувати правила дорожнього руху. Ця паличка називається жезлом. Жезл - символ великої влади. Колись жезлом володіли тільки королі та полководці. Тому паличку, яка керує дорожнім рухом і назвали жезлом. Вона володарка наших доріг.

 

Як переходиш вулицю,

На розі зупинись, і перш за все,

Уважно на мене подивись.

Я шлях вкажу надійний,

Де небезпек нема.

Трикольорове око я маю недарма.

Дивлюся червоним оком -

Велю спинитись я,

Одне мені потрібно,

Це витримка твоя.

А блимне жовте око -

Іти не поспішай!

Бо жовтий - не зелений,

Потрапиш під трамвай.

Увага! І зелений примітно замигтів,

Він колір найдобріший.

Щасливої путі!

 

1. Горить червоний – стань і стій,

Машин, поглянь, несеться рій.

Закритий шлях до переходу,

Не метушись, бо зробиш шкоду.

 

2. Жовтий нас застерігає:

Готуйсь, зберись, часу немає,

Чекай сигналу перейти,

Будь уважними дуже ти.

 

3. Зелений каже: - Не барись,

З духом швидше ти зберись,

Переходь, часу не гай,

Бо чека тебе трамвай,

І машин чекає рій

Переходь мерщій, не стій.

 

Незнайко. Я все зрозумів. Я вже сам зможу перейти вулицю.

Світлофор.  Ми це зараз перевіримо.

Червоне світло загориться –

Незнайко. Я зразу мушу ( зупиниться)

Світлофор. А жовте – значить…

Незнайко. Приготуйся

Зелене – швидше я іду.

 

Міліціонер. Незнайко, а ти не будеш поводити себе на вулиці так, як цей пішохід?

Пішохід.

Неуважний пішохід не помітив перехід.

Він мерщий через дорогу –

І пошкодив собі ногу.

Швидко їхало авто,

Зачепило за пальто,

Потягло його щосили,

Пішохід враз втратив сили.

Впав невдаха під колеса,

Вмить змінилася адреса.

Не потрапив він до школи.

А відвезли на уколи.

Хто ж у тому, діти, винен,

Що він ледве не загинув?

Незнайко. Ні, я не буду себе так поводити на дорозі. Я буду дуже уважним.

Міліціонер. Діти, а зараз ми пограємо у гру, яка називається «Види транспорту»

1. Дім по вулиці повзе,

На роботу всіх везе.

Не на курячих ногах,

У гумових чобітках ( автобус)

2. Під землею, подивіться,

Незвичайна залізниця,

Сновигають поїзди:

Цей – туди, а той – сюди.

Ми до станції «Дніпро»

Йдемо з татом на … (метро)

3. Чудо-двірник перед нами

Величезними руками

За одну хвилинку згріб

На дорозі білий сніг. (снігозбиральна машина)

 

Світлофор. А зараз відгадайте мої загадки.

У мене око загорілось

І враз усі машини зупинились,

Бо колір цей весь рух заборонив.

Ви здогадалися який горів?

Діти (червоний)

Нарешті, засвітилось, друге око,

«Увага!» - колір цей сказав,

І бути обережним наказав.

(Жовтий).

Та ось і третє око засвітилось

І зразу все заворушилось

Відкритий шлях для тебе, і для мене,

Бо око засвітилось зелене.

Світлофор . Дуже добре, друзі ви справились із завданням. Але крім цього, я зараз перевірю, чи надійно ви засвоїли сигнали світлофора. Моя гра називається «Світлофор». Коли мої помічники покажуть вам зелений колір, ви тихенько починаєте тупати ногами, жовтий колір – плескаємо в долоні, червоний – тиша. Будьте уважними.

Міліціонер. Діти, мій самий головний помічник – це світлофор, але у мене є і інші помічники, які допомагають людям правильно поводити себе на вулиці. Отже, хто це?

( заходить Зебра)

1. Що за дивний перехід,

На тварину схожий,

Береже людей від бід.

Йде ним перехожий. (показати малюнок)

2. Хто стоїть на мостовій

І лиш руку занесе –

Всі навколо знають: «Стій!» -

Підкоряє собі він все.

(малюнок регулювальника)

Діти, поки ви знаходитесь у класі, ви є учнями, а коли йдете по дорозі, то в цьому випадку називаєтеся (всі:) пішоходами.

Ведучий : Ті люди, які їдуть у транспорті називаються … «пасажирами».

1. Юні пасажири

Слухайте пораду,

Не обходьте транспорт

Спереду чи ззаду.

2. І щоб не потрапить у лиху пригоду,

Перейдіть по тротуару

Аж до переходу.

3.  Вийшла тітонька з під'їзду,

У руках важкі валізи,

І мерщій через дорогу,

Під акації розлогі.

 Хто так робить?

Що за жарти?

Треба тітоньці за парту.

Незалежно від погоди

Йти не можна пішоходам

Далі он, хіба не видно,

 

Є “Доріжка пішохідна”.

4. І проспекти і бульвари

Всі шумливі, в наші дні

Ти іди по тротуару

Лиш по правій стороні.

1. Як заходиш у автобус

Краще уперед пройти

Не крутись, це заважає,

Стій спокійно, чи сиди.

2. Їхать зайцем,

Знайте всі, - заборонено

А бабусі дати місце

Це дозволено.

3. Поради наші ви завчіть,

А їх не так багато.

Вони для вас не мов ключі

На наше мудре свято .

4. В дорогу взяти не забудь

Ключів чарівних в'язку

У навчанні старанним будь

Знайдеш цікаву казку.

1. Ця книга дасть тобі знання ( показати книгу)

Про правила дорожні

Тож пам'ятай про них щодня

 

Їх має знати кожний.

5. Ось ми і ввели навіки

В школі правила безпеки.

Згадуючи інструктаж,

Застосовуй досвід наш.

Разом ми бажаєм щастя й долі,

Успіхів у рідній школі!

docx
Додано
30 січня
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку