Презентація з теми "Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки. Смішне і комічне у творі. Проблематика повісті" містиь літературний диктант "Так/Ні" за змістом твору.
1. Хлопці приїхали в Київ у гості до Павлусевих бабусі й дідуся.2. Ява вирішив у майбутньому стати міліціонером.3. Павлуша вирішив стати льотчиком ще в першому класі.4. Пройшовши Хрещатиком, хлопці повернули в метро. Літературний диктант «Так/Ні»
Номер слайду 3
5. Хлопці змогли безкоштовно пройти між спеціальними тумбочками в метро.6. Ява вирішив наздогнати старшину Паляничка, якого він нібито побачив на ескалаторі.7. Намагаючись наздогнати Яву, Павлуша на ескалаторі ненароком зачепив ночовки, що стояли біля дядька.
Номер слайду 4
9. Міліціонер, якого вдарили по ногах ночви, гепнувся в них і загримів по ескалатору.10. Щоб не потрапити до рук міліціонера, хлопці заскочили в поїзд і доїхали до наступної зупинки.11. Ява з Павлушею отямилися і змогли обмінятися думками тільки через годину.12. Ява розсердився на Павлушу за те, що той зіпсував йому кар’єру міліціонера.
Номер слайду 5
ПЕРЕВІРЯЄМО!!! 1. Ні 5. Ні 9. Ні 2. Так 6. Так 10. Так 3. Так 7. Так 11. Ні 4. Так 8. Так 12. Так
Номер слайду 6
ТЕМА УРОКУВ. Нестайко. "Тореадори з Васюківки". Смішне і комічне у творі. Проблематика повісті.
Номер слайду 7
В. Нестайко «Тореадори з Васюківки» Жанр: пригодницька гумористична повість. Тема: зображення різноманітних пригод хлопців, які потрапляли у цікаві та захоплюючі ситуації і намагалися довести власну самостійність у їх вирішенні.Ідея: уславлення прагнення хлопців, які виявили бажання створити справжній театр у районі і здобути велику славу; засудження легковажності, ліні, безвідповідального ставлення до визначеної справи (вивчення хлопцями акторських ролей до вистави). Основна думка: кожна розпочата справа повинна мати організаційний початок і вичерпне логічне закінчення.
Номер слайду 8
Проблематика повісті: повага до ближнього, вміння розуміти його; турбота про власне здоров’я як одну з людських цінностей.
Номер слайду 9
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:1. Дочитати повість с. 149-153.2. Повторити визначення «Повість», «пригодницька повість» с. 154.3. Виконати вправу «Шифрувальник» За допомогою спеціальної абетки треба прочитати та записати вислів, який можна вважати основною думкою повісті.@ - А #- Б $- В ^ - Г &- Д *- Е ~ - Є f- Ж j – З [- И {- І!- Ї g – Й h – К v – Л : - М « – Н N - О Z – П < - Р ? – С Y- Т q – У w – Ф 7 - Х = - Ц + - Ч u - Ш d- Щ b – Ю L- Я R – Ь« * : @ « { + N ^ N h < @ d N ^ N $ f [ Y Y { j @ & < q f # q