В ресторані. Меню. Готуємо національну страву. Робота за підручником. Вдосконалення граматичних навичок і вмінь.

Про матеріал
дозволяє студентам розповідати про відвідування ресторану; перелік найпоширеніших страв; описувати меню та висловлюватися щодо його особливостей, використовуючи лексико-граматичний мінімум; вдосконалює навички студентів щодо вірного використовування 2 –nd Conditionals в усному та письмовому мовленні.
Перегляд файлу

 

Методична розробка практичного заняття з дисципліни англійська мова

 

Тема заняття: В ресторані. Меню. Готуємо національну страву. Робота за підручником. Вдосконалення граматичних навичок і вмінь.

Граматичний матеріал: 2 –nd Conditionals.

Актуальність теми:  дозволяє студентам розповідати про відвідування ресторану; перелік найпоширеніших страв;  описувати меню та висловлюватися щодо його особливостей, використовуючи лексико-граматичний мінімум; вдосконалює навички студентів щодо вірного використовування  2 –nd Conditionals в усному та письмовому мовленні.

Мета:

Практична:

- навчити студентів розповідати про особливості ресторанів; складати меню англійською;

- вдосконалювати граматичні навички і вміння;

- практикувати студентів у виконанні різних видів тренувальних вправ;

-  практикувати  студентів  у вживанні 2 –nd Conditionals;

Розвиваюча:

- розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розвивати  граматичні навички та вміння;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів  повагу до вивчення даного предмета;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: підручники, роздатковий матеріал, словники.

Методи і прийоми заняття:  письмове та усне мовлення; робота з лексичними виразами та граматичним матеріалом; індивідуальна та  групова робота.

Кількість годин:  2

Курс, група, спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.

 

 

 

Змістова лінія:

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: оцінює переваги органічних продуктів. 
  • Здоров’я і безпека: висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я.
  • Підприємливість та фінансова грамотність: обґрунтовує корисність раціонального харчування

 

Структура та основні етапи практичного заняття:

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

T:  Good morning!  Sit down, please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають.  T: Who is on duty today! Черговий  студент спілкується з викладачем.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is « In a restaurant. Menu»; the learning of this topic allows students to tell about the visit of a restaurant; main items (main courses, side dishes, salads and desserts); describe a menu and characterize its peculiarities. So, our tasks will be: to practice our vocabulary, to make up monologues, to deal with grammar

 2 –nd Conditionals and to do some exercises.  But first let’s do phonetic drill.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Проводиться обговорення приказки:

« Ones man's meat is another man's poison» ( пояснення: вправа 5, сторінка 64).

* Далі проводиться виконання вправи №1, сторінка 63, дж.№1.

  1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь, навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; рецепт улюбленої страви; вправа№148,сторінка275, дж.№2 (переклад речень).

II. Основний етап:

2.1. Повторення граматичного матеріалу.

2.2. Вивчення нового лексичного матеріалу.

* Проводиться  вивчення нового лексичного матеріалу: сторінка 63, дж.№1.

2.3. Фонетичне відпрацювання та закріплення лексичних виразів (робота з питаннями, текстом, рольова гра).

* Cтуденти  разом з викладачем опрацьовують  лексичні вирази виконуючи вправи №,2,3,5 ,  сторінка 63; вправа №6, сторінки 65 -66, дж. № 1

 

* Далі студенти висловлюються з теми, розповідаючи  про відвідування ресторану, використовуючи поданий лексичний матеріал.

2.4. Повторення граматичного матеріалу.

*  Проводиться повторення граматичного матеріалу, сторінка 59,дж.№1.

2.5. Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу ( письмово за зразком).

* Виконання вправ № 1,2,3, сторінка  64,дж. №1; вправи № 132, 133, сторінки 267-268, дж.№2

 Exercise 132. Paraphrase the sentences as in the models.

Models: Nick doesn't know English, so / don't speak English with him. — If Nick knew English, I should speak English with him. We didn't take a taxi, so we missed the train. — If we had taken a taxi, we wouldn't have missed the train.

А. 1. I don't live far from school, so I don't go there by bus. 2. It is very cold, so the children will not go for a walk.  3.She is tired, so she won't play basket-ball today. 4. I am not ill, so I shall not go to a doctor. 5. My father has no spare time, so he won't play chess with me today. 6. I don't know him, so I won't ask him to help me.

В.1. Nick didn't work hard, so he didn't pass his ex­amination. 2. My sister was busy last night, so she didn't watch television. 3. You didn't send me a telegram, so I didn't meet you at the station. 4. The weather was bad the day before yesterday, so the children didn't go to the forest. 5. We went to Odessa by plane, so we came in time. 6. I wasn't sent there, so I didn't make a report at the conference.

Exercise 133. Paraphrase the sentences as in the models.

Models-. I have no dictionary, so / can't translate the text. If I had a dictionary, I could translate the text. I can't get a dictionary, so I won't translate the text. If  I could get a dictionary, I would translate the text.

  1. 1.4 didn't know your address, so I couldn't send you a letter. 2. Mary is ill, so she can't go to school today. 3. It is late, so they can't finish this work today. 4. My friend does not know English, so he can't read this book in the original. 5. I didn't see him yesterday, so I couldn't tell him about it.
  2. 1. We can't get tickets, so we shan't go to the circus. 2. She can't read English, so she doesn't subscribe to News from Ukraine. 3. I couldn't see them, so I didn't tell

 

them about today's meeting. 4. I couldn't go to the cinema, so I didn't see the film. 5. He can't sing, so he doesn't take part in the concert

2.6. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесід). 

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Проводиться виконання вправи № 4, сторінка 64, дж.№1.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: опрацювати граматичний та лексичний матеріал;вправи № 4, 5 сторінка 64, дж.№1 (виконати за зразком).

IV. Список літератури:

  1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.                                

 

 

Викладач:_____________ Довгорук  Л.П.                                                 

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку