Мета. : Формування пізнавальної компетентності
Учні повинні усвідомити ідейно-художній зміст, значення поезії В. Сосюри; знати і розуміти значення художніх засобів. Розуміти роль художнього слова в житті людини, специфіку художнього образу.
Формування компетентності продуктивної творчої діяльності.
Учні повинні вміти: визначати тему, ідею, віршований розмір, художні засоби твору; складати характеристику ліричного героя; аналізувати ліричний твір; відчувати красу і силу художнього слова.
Формування комунікативної та соціальної компетентностей
Вміння працювати в групі; обґрунтовувати власні відповіді, думки, міркування і висновки; висловлювати власні судження; порівнювати.
Формування самоосвітньої компетентності
Вміння працювати з індивідуальними картками, користуватися довідковою літературою.
Тип уроку: урок - дослідження.
Форми та прийоми роботи: метод евристичної бесіди, що спрямовує учнів
на самостійні роздуми, припущення, підводить їх до висновків; елементи педагогічної технології «Створення ситуації успіху», прийом порівняння, диференціації і індивідуалізації навчання, елементи проблемного методу навчання, слово вчителя; мозкова атака, інтерактивна вправа «Мікрофон».
Обладнання: Підручник дошка, епіграф до уроку, малюнки учнів, фото, індивідуальні картки, картки самооцінки, символи України, презентація Power Point, аудіо(відео) записи, тексти творів поета