В. Сухомлинський «Байдужість до батька - матері не прощається»

Про матеріал
Ознайомити учнів із змістом оповідання, вчити розуміти та аналізувати зміст твору, виховувати любов та повагу до батьків; активізація і поповнення словникового запасу учнів, удосконалення довготривалої пам’яті на основі пригадування, формування вмінь темпу та виразності читання, корекція емоційно-вольової сфери засобами твору, розвиток діалогічного та монологічного мовлення, дрібної моторики.
Перегляд файлу

Урок

 

Тема:  В. Сухомлинський «Байдужість до батька - матері не прощається»

 

Мета: ознайомити учнів із змістом  оповідання, вчити розуміти та аналізувати зміст  твору, виховувати любов та повагу до батьків; активізація і поповнення словникового запасу учнів, удосконалення довготривалої пам’яті на основі пригадування, формування вмінь темпу та виразності читання, корекція емоційно-вольової сфери засобами твору, розвиток діалогічного та монологічного мовлення, дрібної моторики.

Тип уроку. Формування нових знань, умінь, навичок.

Обладнання: підручник, малюнки, портрети письменників, комп’ютер.

Хід уроку

  1. Підготовча частина:

а) організаційний момент;

б) логопедична хвилинка. Нервово-психічна підготовка

Поясніть прислів’я: на сонці тепло, а біля матері добре; нема того краму, щоб купити тата й маму; у кого є ненька, у того голівка чистенька; матері ні купити, ні заслужити; хто матір забуває, того Бог карає.

  1. Основна частина

А) повідомлення теми та мети уроку;

Б) портретний диктант (портрети В.Сухомлинського,  Лесі Українки, Т.Шевченка, Б. Харчука)

В) розповідь учителя;

Г) читання тексту  «Байдужість до батька - матері не прощається»;

Д) словникова робота: невістка, свекруха.

Е) бесіда за змістом: Про що мріяли матері?;  Чому жінки зустрілися знову?; Чи здійснилися їх мрії?; Визначте тему та головну думку твору.

 

Пальчикова гімнастика ( ось мої помічники)

 

Індивідуальна робота

 

Фізкультхвилинка

 

Є) творча робота: за малюнком до тексту складіть розповідь.

  1. Заключна частина

а) Дидактична гра « Добери слово». Мета: закріпити зміст твору, розвивати увагу, мислення, пам'ять. Мама –добра, мудра, весела…

 

б) Домашнє завдання стор. 106- 108;                                                                                в) Підсумок уроку

  • За що любите своїх батьків? Розкажіть про це.
  • Чим запам’ятався  текст? Розкажіть епізод, що сподобався.

 

 

 

doc
Додано
4 травня 2020
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку