Тема: Вартість. Вартість товару. Одиниці вартості – копійка, гривня. Монета. Банкнота. Кількість монет/банкнот та їх вартість. Задачі на знаходження вартості. Старт проекту «Як вимірювали величини у минулому».
Мета: ознайомити зі співвідношенням між одиницями вартості — гривнею й копійкою, монетою, банкнотою, кількістю монет/банкнот та їх вартістю.
учити виконувати найпростіші розрахунки з використанням грошових одиниць (монет і купюр).Розв’язувати задачі про вартість;
розвивати увагу, пам’ять; виховувати бажання вчитися.
Обладнання: моделі монет та грошових банкнот України.
Література: зошит за програмою “На крилах успіху”.
І. Організація учнів до уроку
Ось дзвінок сигнал подав –
Для уроку час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
І урок свій починаймо!
– Доброго дня діти ,мене звати Богдана Олександрівна, і сьогодні я проведу у вас урок математики.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
(Орієнтовні запитання та завдання до малюнка на с. 20-21.)
ІІІ. Основна частина заняття
2. Завдання на полі с. 21.
1. За даним алгоритмом визнач числа, які «сховались» за червоним кружечком, якщо замість зеленого встав подані у таблиці числа.
2.Визнач і познач 10 відмінностей між двома малюнками.
(1. Кульки (форма). 2. Кульки (кількість). 3. Ковпачок на хлопчику. 4. Ковпачок на дівчинці (малюнок на ковпачку і без малюнка). 5. Ковпачок на дівчинці (балабончик круглий і зірочкою). 6. Маска на личку дівчинки. 7. Аплікація на кофтинці дівчинки. 8. Печиво. 9. Кількість свічок на торті.
10. Цукерки на тарілці з тістечками зліва.).
3.Завдання на с. 26.
– В записі ви бачите що 10грн складається з першого доданку 4грн, та другого невідомого доданку. Яке число треба підставити щоб рівність була правильна.
– Які предмети ви бачите? (альбом та гуаш)
Купили альбом вартістю 4грн та гуаш. Всього заплатили 9 грн. Яка вартість гуаші ?
Фронтальна робота
Здоров’я –це, звичайно ж, заняття спортом. Що відносять до занять спортом? Заняття спортом – це не тільки різноманітні види спорту, але й звичайна ранкова гімнастика. Ранкова гімнастика дозволяє нашому організму прокинутися, зміцнитися. (Слайд 1)
А під час занять спортом потрібно пити рідину. Лаксик вирішив допомогти подружці йразом з нею купував у магазині воду та сік.
Допоможіть Лаксику розв’язати задачі.
2)Подружка Лаксика купила маленьку пачку яблучного соку за 3грн і пачку апельсинового соку за 4грн. Скільки грошей заплатила подружка Лаксика?(Слайд 3)
3)У дівчинки було 8 грн. Після того, як вона купила пляшку води, у неї залишилося 3грн. Скільки коштує пляшка води?(Слайд 4)
Підсумок уроку