Вартість. Одиниця вартості. Гроші. Урок для 1 класу , НУШ 'На крилах успіху'

Про матеріал
Вартість. Одиниця вартості. Гроші. Урок для 1 класу , НУШ 'На крилах успіху'
Перегляд файлу

Тема: Вартість. Вартість товару. Одиниці вартості –  копійка, гривня. Монета. Банкнота. Кількість монет/банкнот та їх вартість. Задачі на знаходження вартості. Старт проекту «Як вимірювали величини у минулому».

Мета: ознайомити зі співвідношенням між одиницями вартості — гривнею й копійкою, монетою, банкнотою, кількістю монет/банкнот та їх вартістю.

учити виконувати найпростіші розрахунки з використанням грошових одиниць (монет і купюр).Розв’язувати задачі про вартість;

розвивати увагу, пам’ять; виховувати бажання вчитися.

Обладнання: моделі монет та грошових банкнот України.

Література: зошит за програмою На крилах успіху”.

І. Організація учнів до уроку

Ось дзвінок сигнал подав –

Для уроку час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

І урок свій починаймо!

– Доброго дня діти ,мене звати Богдана Олександрівна, і сьогодні я проведу у вас урок математики.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

(Орієнтовні запитання та завдання до малюнка на с. 20-21.)

  • Тож, розпочнемо наш урок, відкрийте ваші зошити на сторінці 20.
  • Що зображено на малюнку ?
  • День народження. Іменини. День обіймів. Тобто, свято-святкування.

  • Визначте кількість дітей на картинці.(15)
  • Чи є на картинці дорослі ?(2)
  • А скільки хлопчиків ?(8)
  • Ну а скільки ж тоді дівчат ?(7)
  • Дітей у ковпачках ?(3)
  • Дітей без ковпачків ?(12)
  • А скільки повітряних кульок ?(7)
  • А м’ячиків ?(13)

ІІІ. Основна частина заняття

2. Завдання на полі с. 21.

1. За даним алгоритмом визнач числа, які «сховались» за червоним кружечком, якщо замість зеленого встав подані у таблиці числа.

2.Визнач і познач 10 відмінностей між двома малюнками.

(1. Кульки (форма). 2. Кульки (кількість). 3. Ковпачок на хлопчику. 4. Ковпачок на дівчинці (малюнок на ковпачку і без малюнка). 5. Ковпачок на дівчинці (балабончик круглий і зірочкою). 6. Маска на личку дівчинки. 7. Аплікація на кофтинці дівчинки. 8. Печиво. 9. Кількість свічок на торті.

10. Цукерки на тарілці з тістечками зліва.).

3.Завдання на с. 26.

  1.     Обчисли вирази, за результатами обчислень запиши букви  відповідно до поданої числової послідовності та склади слово (подарунки).

 

  1.     Скільки купюр тримає лаксик?

  • Яку величину вартості банкноти тримає хлопчик ?(10грн)
  • Що може купити хлопчик за банкноту вартістю 10грн.?
  • Які два предмета можна  купити за 10 грн
  • Яка здача залишиться після покупки ?
  1.        Склад числа

    В записі ви бачите що 10грн складається з першого доданку 4грн, та другого невідомого доданку. Яке число треба підставити щоб рівність була правильна.

  • Які б ще числа можна було підставити у другу рівність ?(5 і 5)
  • Пригадайте, яке ще є число складу числа дев’яти ?

 

 

  1.     За коротким словесним записом/моделлю і малюнком склади й розв’яжи задачу.

   Які предмети ви бачите? (альбом та гуаш)

  • Що відомо про альбом ? (коштує 4 грн)
  • Що сказано про гуаш ? (вартість не відома)
  • Що ще відомо в цій задачі ? (всього заплатили 9грн)
  • То яке питання задачі ?

Купили альбом вартістю 4грн  та гуаш. Всього заплатили 9 грн. Яка вартість гуаші ?

  1.   Види предметів їх вартість.

  • Що купила свинка ?
  • Яка вартість кожного предмету ?
  • Якими монетами свинка заплатила за покупку ?

 

 

 

Фронтальна робота

Здоров’я –це, звичайно ж, заняття спортом. Що відносять до  занять спортом? Заняття спортом – це не тільки різноманітні види спорту, але й звичайна ранкова гімнастика. Ранкова гімнастика дозволяє нашому організму прокинутися, зміцнитися. (Слайд 1)

А під час занять спортом потрібно пити рідину. Лаксик вирішив допомогти подружці йразом з нею купував у магазині воду та сік.

Допоможіть Лаксику розв’язати задачі.

  1. У дівчинки було 10грн. Вона купила маленьку пляшку води за 6грн. Скільки грошей залишилося у дівчинки?(Слайд 2)

2)Подружка Лаксика купила маленьку пачку яблучного соку за 3грн і пачку апельсинового соку за 4грн. Скільки грошей заплатила подружка Лаксика?(Слайд 3)

3)У дівчинки було 8 грн. Після того, як вона купила пляшку води, у неї залишилося 3грн. Скільки коштує пляшка води?(Слайд 4)

Підсумок уроку

  • Про яку величину йшла мова на уроці ? (Вартість)
  • З допомогою чого можна купувати предмети ? (Банкноти)
  • Якої вартості банкноти ви знаєте ?

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бойко Богдана
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
15123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку