Вчимо українську мову у 9 класі під час карантину.Завдання підготувала Михалюк Н.Г.-вчитель української мови та літератури Поздимирського НВК.

Про матеріал
Знаю,що не всі сільські школи мають можливість організувати онлайн навчання учнів під час карантину,тому ділюся досвідом вивчення з учнями 9 класу Поздимирського НВК тем з української мови. Але учні отримують завдання через вайбер і успішно виконують та звертаються ,при потребі,за консультаціями.
Перегляд файлу

ДО УВАГИ ДЕВ`ЯТИКЛАСНИКІВ!

 

У зошиті з української мови записуємо:

 

Шістнадцяте березня

Карантинна робота

Повторення про складні речення з різними видами зв`язку

1.Перегляд відео в ютубі ,у групі «Поздимире мій,колиско моя»

2.З будь – якої вправи підручника з української мови виписати

 5 речень з різними видами зв`язку.

 

Вісімнадцяте березня

Карантинна робота

 

Бо, хочу, не,давно,ти, дуже,зустрічались, бачити,що, усміхаєшся.

 

 Завдання:

1.Із поданих слів скласти та записати речення, не змінюючи закінчень.

2.Визначіть його вид.

3.Виконайте синтаксичний розбір даного речення (користуйтеся схемою у підручнику).

4.Зверху над словом записуємо,до якої частини мови належить.(повторення частин мови,розділ «Морфологія»)

5.Випишіть із речення слова,у яких є більше звуків,ніж букв і навпаки – більше букв,ніж звуків.Вкажіть кількість (повторення розділу «Фонетика»).

6.Написати у моєму повідомленні на facebook речення,яке ви склали.

7.Можна всю роботу за 19.03.2020 р. виконати у формі документа, завантажити у повідомлення документ. Дальше продовжувати так виконувати усі завдання.

 

 

Дев`ятнадцяте березня

Карантинна робота

 

Завдання:

Визначіть вид кожного речення

(відповідь для мене має бути такою: наприклад

А- складне безсполучникове і т.д.

 

 

А.ХАЙ  НЕ  СТАРЯТЬ  ВАС  РОКИ , ДОРОГІ  МОЇ  БАТЬКИ.

Б. СОНЦЕ  І  ПОВІТРЯ  ЛОСКОТАЛИ ЩОКИ, КУЙОВДИЛИ  І ГРІЛИ 

     КУЧЕРІ  ЇЇ ВОЛОССЯ.

В. УСМІХАЮЧИСЬ, ПЕТРИК  БІГ  ВУЛИЦЕЮ, ВЗДОВЖ  ТРОТУАРУ.

Г. ГРІМ  ЗАТИХ – ВИГЛЯНУЛО  СОНЦЕ.

 

 

Двадцять третє березня

Карантинна робота

 

УМР(урок мовленнєвого розвитку) Тези прочитаних публіцистичної

 чи науково – пізнавальних статей

(опрацювати тему у підручнику,вибрати самостійно відповідну статтю і записати не менше 5-7 тез)

 

ПІДКАЗКА

Тези — це коротко, точно, послідовно сформульовані ідеї, думки, положення доповіді, повідомлення, статті тощо. Тези складають основу тексту.

Формулювання кожної тези починається з нового рядка, кожна теза має самостійну думку, висловлену в одному або кількох реченнях. Тези суттєво відрізняються від плану, оскільки виділяють кожну думку, підтверджуються фактами і прикладами. Вони використовуються для запам’ятовування певної інформації. Здебільшого мають форму речень на зразок: Реформи шкільної освіти. Ігрова форма уроку. Підручник як художній твір. Можливості вибору домашнього завдання.

 

Двадцять п`яте березня

Карантинна робота

 

Самостійна робота .Запишіть текст, виправивши помилки

Наш клас самий дружній у школі.  Хлопці добре відносяться до дівчат. Більша половина класу приймає участь в різних  міроприємствах,  а також  в олімпіадах  по всім предметам. Я не виключення. Мій любимий предмет – геометрія. Не дивлячись на те, що ми вивчаємо її перший рік, я вже в жовтні місяці побідив в шкільній олімпіаді. Розв’язавши найбільш складнішу задачу, вчитель похвалив мене.

 

Двадцять шосте березня

Карантинна робота. Виконайте тестові завдання

 

 

 

 

Повторіть види складнопідрядних речень.

 

 

 

 

 

Тридцяте березня

Карантинна робота

 

 

 

Перше квітня

Карантинна робота

 

 

 

Друге квітня   Повторити розділові знаки у складному реченні(записати приклад на кожне правило)

doc
До підручника
Українська мова 9 клас (Авраменко О.М.)
Додано
31 березня 2020
Переглядів
2112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку