Вчимося досліджувати природу

Про матеріал
У матеріалі дається покликання на авторське навчальне відео та додаються тренувальні завдання на формулювання мети дослідження, гіпотези, висновків. Матеріал розраховано для дистанційної форми роботи з учнями середніх класів. Можна використовувати як нову тему або для повторення етапів дослідження перед виконанням лабораторних та практичних робіт.
Перегляд файлу

Завдання до відео «Вчимося досліджувати природу»

 

Подивись уважно відео за покликанням  https://youtu.be/gHmuUwd9SqU  

Користуючись інформацією у відео та алгоритмом дослідження природи, виконай наступні завдання.

 

D:\! ЮТУБ\42 Дослідження природи\63.png

 

Завдання 1. Мета дослідження    це запланований результат, який має бути відображений у висновках. Сформулюй мету, користуючись запропонованими запитаннями. Починай розповідне речення словами  «дослідити», «з’ясувати», «описати», «порівняти»,  «визначити».

А.  Які атмосферні явища бувають восени? (0,5 б)

   Мета: _________________________________________________________________
Б. Як відрізнити природні тіла та рукотворні об’єкти? (0,5 б)

   Мета __________________________________________________________________

 

Завдання 2.  Гіпотеза    це наукове припущення, яке потрібно перевірити.

А. Сформулюй власну гіпотезу до запропонованої мети. (0,5 б)

Мета: з’ясувати, які речовини поглинаються, а які виділяються під час дихання.

Гіпотеза: ________________________________________________________________
________________________________________________________________________

Б. Наведи власний приклад мети та сформулюй гіпотезу до неї. (1 б.)

Мета: __________________________________________________________________

Гіпотеза: ________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

Завдання 3. Визнач методи дослідження. (по 0,5 б)

А. Температура кипіння води  +100 С. Цей факт встановлено за допомогою методу _____________________.

Б. Учні готувалися дослідити утворення крохмалю в листках пеларгонїї під впливом світла. Одна група наполягала на тому, що методом дослідження буде експеримент, інша група вважала, що потрібно використати і метод експерименту, і метод спостереження. Хто з дітей правий?

Відповідь:    а) перша група, б) друга група, в) усі праві, г) усі помилилися.

 

Завдання 4. Знайди опис або відео будь-якого дослідження в інтернеті. Опиши його за алгоритмом.

  1. Мета дослідження ( 1 б): _____________________________________________________________________

 

  1. Гіпотеза (0,5 б):

_____________________________________________________________________

 

  1. Перевірка гіпотези.

а) Методи дослідження (0,5 б):

_____________________________________________________________________

б) Хід роботи  (1 б):

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

в) Необхідне обладнання (1 б):

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

г) Що потрібно зробити у даному пункті? (0,5 б)
_____________________________________________________________________

 

  1. Фіксація результатів. Запропонуй способи фіксації результатів у даному дослідженні (1 б).

__________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

  1. Висновок (1 б).
    __________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 5.  Яку з порад дослідникам, наданих у відео, ти вважаєш найважливішою? Доведи свою позицією одним реченням. (2 б)

 

Найважливішою є__________________________________________________________  __________________________________________________________________________,тому що__________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Атаманчук Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Rukina Biology
Додано
3 вересня 2022
Переглядів
939
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку