Вчимося працюватив групі ЯДС [92; 55] 2 клас. Данильціва В. М.
Номер слайду 2
Погода сьогодні. Обговорення та запис в зошит стану погоди ст.55
Номер слайду 3
Фронтальна робота. Бесіда. Як ефективніше працювати: самому чи в команді?А вам подобається працювати в команді?Чому?А чи знаєте ви, як правильно в команді працювати?
Номер слайду 4
Робота з підручником на сторінці 92-93 Читання мовчки тексту на с. 92 до слів у рамці. Яка проблема виникла в дітей? Чому?Читання правил роботи в групі (у фігурних дужках)
Номер слайду 5
Читання слів у рамці. Що потрібно навчитися робити вже сьогодні, щоб досягти успіху?
Номер слайду 6
Групова робота в зошиті на сторінці 55 (або див. роздруківку) У групі має бути по 5 учнів, у кожного учня зошит або роздруківка; набір кольорових олівців (ускладнене завдання -- тільки по одному олівцю кожного кольору). Учитель не втручається, тільки дає сигнал про початок і спостерігає. За дві хвилини до закінчення повідомить про час. У контролера часу має бути телефон. Наголосити: малюнки мають бути однаковими. (варіанти розподілу обов’язків можуть бути різними, наприклад, кожен замальовує одним кольором, а зошити/аркуші передають по колу; або лідер оголошує: «Замальовуємо гриву лева оранжевим» тощо. Але однозначно, що без правильної організації роботи не обійтися).
Номер слайду 7
Презентація результатів роботи. Обраний доповідач демонструє результати і розповідає, як була організована робота. Якщо щось не вдалося, то чому. Діти – за бажанням – говорять про свій внесок у спільну роботу; про те, чи задоволені вони своєю участю.
Номер слайду 8
Домашнє завдання. С. 93 підручника – прочитати і відповісти на запитання.