КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА
«ЗАРІЧНЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ»
ЗАРІЧНЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОГОЇ РАДИ
ВАРАСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАРІЧНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1
ВЧИМОСЯ ВЧИТИ ДИСТАНЦІЙНО
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС ДИСТАНЦІЙНИХ УРОКІВ
«МИСТЕЦТВО» 8 КЛАС
З досвіду роботи
вчителя мистецтва
Дробко Ірини Володимирівни
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА
«ЗАРІЧНЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ»
ЗАРІЧНЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОГОЇ РАДИ
ВАРАСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАРІЧНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1
ВЧИМОСЯ ВЧИТИ ДИСТАНЦІЙНО
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС ДИСТАНЦІЙНИХ УРОКІВ
«МИСТЕЦТВО» 8 КЛАС
З досвіду роботи
вчителя мистецтва
Дробко Ірини Володимирівни
Дробко Ірина Володимирівна. Навчально-методичний посібник «ВЧИМОСЯ ВЧИТИ ДИСТАНЦІЙНО» - Зарічне, 2021. – 49 с.
АНОТАЦІЯ
Навчально-методичний посібник містить поради та рекомендації з досвіду роботи щодо організації дистанційного освітнього процесу з урахуванням запитів усіх його учасників.
Також посібник містить практичний доробок «Методичний кейс дистанційних уроків з мистецтва для 8-го класу (згідно плану роботи)», який вміщує теми уроків, відеопояснення за посиланням, відеоматеріали для допитливих, словникову роботу для перевірки набутих учнями знань та творче завдання.
Зміст посібника відповідає чинній програмі курсу «Мистецтво» для 8-го класу.
Призначений для вчителів закладів загальної середньої освіти.
ЗМІСТ
ВСТУП....................................................................7
1. ВЧИМОСЯ ВИБУДОВУВАТИ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ…………..7
1.1. Розклад………………………………………………………………………...7
1.2. Завдання……………………………………………………………………….8
1.3. Комунікації………..………………………………………...…………….…..9
1.4. ZOOM………..………………………………………………………………10
1.5. Види діяльності для дистанційного навчання……..……………………...15
1.6. Вправи для розвитку мислення вищого рівня………..…………………...16
2. МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС ДИСТАНЦІЙНИХ УРОКІВ «МИСТЕЦТВО»…17
2.1. Бароко. Архітектура……………………………………………………… 17
2.2. Бароко. Живопис…………………………………………………………... 19
2.3.Стихія музики бароко……………………………………………………….21
2.4. Перлини українського бароко……………………………………………...23
2.5. Галантний стиль рококо…………..……………………….………………..25
2.6. Класицизм:архітектура, скульптура, живопис…………………………....27
2.7. Класицизм. Музика………………………………………………............... 29
2.8.Романтичні образи в мистецтві………………………………….………….31
2.9. Музика романтиків……………………………………………………….....33
2.10. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві……………...………..35
2.11. Українська тема у творчості російських живописців і скульпторів. Діяльність художників передвижників……………………………………..….38
2.12. Реалістичний стиль у музичному мистецтві………………………….….41
2.13. Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка……………………………………………………………………….…..43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………...… .46
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….47
Пандемія стала викликом для всієї планети, спричинивши кризу в різних сферах життєдіяльності людей. Будь-яка криза — це випробування для людей та цілих систем. Не стала винятком і система освіти. Не кожен може легко справлятись з викликами, не кожному під силу адаптуватись до змін. Проте слід розглядати будь-яку кризу не тільки як випробування, а і як можливість. Для кожного закладу і для системи освіти в цілому цей виклик став випробуванням, але і дав можливість зрозуміти, що вкрай необхідними стали пошук нових форм організації освітнього процесу, методик, каналів комунікації, необхідність опанування нових знань. Той, хто намагатиметься зачепитися за стару систему, не адаптується до нових викликів, не опанує нові знання, буде не в змозі задовольнити очікування замовників освітніх послуг, не зможе підготувати здобувачів освіти до сучасної реальності, а значить — випаде із системи. Дуже важливою якістю, якою мають володіти люди вже сьогодні, з огляду на стрімкий розвиток світових процесів та систем, є професійна гнучкість. Цим важливим умінням мають володіти освітяни, адже вони власним прикладом готують здобувачів освіти до сучасного світу, який вимагає бути гнучким та мобільним.
Прогресивний навчальний заклад має бути готовим до нових викликів, намагаючись не просто адаптуватись до них, а розвинутись, йти в ногу з часом та відповідати очікуванням всіх учасників освітнього процесу та запитам суспільства.
У час, коли весь світ опинився перед викликом загальнопланетної пандемії, особливо гостро постало питання перед освітянами пошуку нових форм організації роботи, аби зберегти освітній процес, організувавши його дистанційно. Ситуація ускладнилася тим, що досвіду загальної дистанційної освіти заклади та вчителі не мали, тож довелося швидко змінювати підходи до організації освітнього процесу з урахуванням запитів усіх його учасників.
Ми, як вчителі, хочемо, щоб нам із першого разу вдалося все ідеально. Варто пам’ятати, що учні можуть нам допомогти. Так, можливо, вони не завжди найбільш умотивовані. Але просто почекаймо кілька днів і побачимо, що навіть ті, хто зовсім спочатку не хотіли долучатися, можуть захотіти щось робити.
Якщо ми будете очікувати вичерпних інструкцій, наказів чи інших формалізованих інструментів, то можемо втратити багато часу і так і не дочекатися інструкції, яка буде підходити саме нам. Тому інструментами, які я запропоную, просто треба почати користуватися.
Які б ресурси ми не обирали для викладання, потрібно чітко формулювати, які з них обов’язкові, а які – додаткові.
Розпочнемо з розкладу уроків. Чи можна звичайний розклад перенести в онлайн?
Ми можемо спробувати зробити те, що кинулося робити багато закладів освіти в Україні і по всьому світу, – перевести типовий розклад навчання в онлайн. Але глянувши на нього, ми зрозуміємо, що це утопічна ідея.Посадити дитину біля комп’ютера або телфона о 9-й ранку і транслювати відеоуроки до 16.00-ї години дня з невеликими перервами – не найкраща стратегія.
Дитина довго не витримає такого розкладу. У школі є можливість переключитися, поспілкуватись з однокласниками, побігати або вийти на свіже повітря. Учитель може регулювати навантаження на уроці. Дистанційно ж не видно, наскільки завантажені учні.
І перемикання між різними уроками не сприяє якісній освіті. Тому потрібно рухатись іншим шляхом.Зараз є дві крайності.
Перша – вчитель вказує лише, який параграф потрібно опрацювати, і дає домашнє завдання за ним. Цього замало, щоб говорити про дистанційне навчання.
Інша – дитина проходить 45 хвилин уроку через відеозвязок. Далі відбувається інтерактивна вправа і дається домашнє завдання – опрацювати параграф, переглянути презентації чи відео, виконати кілька вправ, розв’язати задачі, пройти тест. І ще, можливо, якісь додаткові ресурси. Це перевантаження всіх, хто залучений до цього процесу.Важливо знайти баланс і зрозуміти, що ані занадто мало, ані занадто багато вказівок для учнів не є доброю опцією.
Розраховуймо, що дитина над вашим уроком проводить не більше часу, ніж вона проводила б у школі. Тобто, є час уроку – 45 хвилин, і є час домашнього завдання – 15-20 хвилин. У межах цього ми можемо навантажувати дитину матеріалом. У жодному разі не більше. А краще зробити і менше – щоб дати простір на осмислення цієї інформації.
Альтернатива переносу звичного розкладу уроків може бути такою:
Учні долучаються до своїх учителів за звичним розкладом. Є час початку кожного з уроків. Скажімо, мистецтво є в четвер. Домовляємось в цей день провести 15-ти, максимум 20-хвилинну спільну зустріч. Решта відбувається в асинхронному онлайн-режимі – учні, одержавши вказівки, виконують завдання. У результаті, ми з одного боку, тримаємося більш-менш звичного для учнів розкладу, а з іншого – не перевантажуємо їх онлайн-присутністю.
Ми стикаємось з проблемою, що вчитель говорить опрацювати параграф. Але що мається на увазі під «опрацювати», учень може це сприймати по-своєму. Можливо, просто прочитати. Можливо – бути готовим переказати чи дати відповіді на запитання. А можливо, навпаки – сформулювати питання до параграфу. Або – скласти таблицю за матеріалами, скласти стрічку подій, які розглядались.
Варто формулювати завдання, яке ми ставимо перед учнем, зрозуміло. Коли ми задаємо завдання у класі, то можемо все проговорити прямо там. А коли ми працюємо онлайн – нам потрібно все докладно прописувати чи пояснювати тим способом комунікацій, який ми передбачили для класу.
Три тези, які допоможуть структуровано підходити до формулювання завдань:
«Чим менше – тим більше, чим менше – тим краще».
Не треба вивалювати на учнів усі можливі інтернет-ресурси. Нам буде достатньо двох-трьох, щоб закрити всі потреби дистанційного навчання. Достатньо сформулювати одне-два завдання, щоб переконатися, що відбувається опрацювання матеріалу в тому форматі, який вам потрібен. І найважливіше: чим більше ми будемо пропонувати різних сервісів і завдань – тим швидше ми здамося.
«Хто працює – той і вчиться».
Напевно, ви чули цю фразу в іншій інтерпретації – «Хто на уроці втомися – той на уроці і навчився». Якщо вчитель упродовж усього уроку використовуючи свою акторську майстерність та багаж знань «танцює» перед класом, намагається показувати фокуси і активно залучити учнів до співпраці – це прекрасно, але працює вчитель. Наше завдання – зробити так, щоб працювали учні. Потрібно так сформулювати завдання і очікування від учнів, щоб організувати їхню роботу. Не працювати замість них, а створити умови для їхньої активної роботи.
«Вчимося не просто з досвіду, а з рефлексії».
Ми не можемо навчитись із прочитання чи перегляду певного матеріалу. Ми навчимося тоді, коли з цим матеріалом щось зробимо. Активне навчання важливе і в дистанційному форматі. Тобто, не просто прочитати параграф – але й спробувати щось зробити з матеріалом цього параграфа. І чим більше буде творчої діяльності, тим активнішою буде робота учнів. При цьому, важливо пам’ятати, що ми вчимося не просто з досвіду, а з рефлексії цього досвіду. Тобто, не просто щось зробити, а подумати – що відбувалося, поки я це робив?
Перше, що нам потрібно для дистанційного навчання, – забезпечити комунікацію. Має бути місце, в якому учень отримує первинну організаційну інформацію. Вона потрібна не для того, щоб викладати навчальний матеріал, а щоб повідомити, які є опції, завдання і взагалі орієнтувати учня в процесі навчання.
Важливо в будь-якому сервісі забезпечити зворотний зв’язок. Тобто, можливість учневі поставити запитання і отримати відповідь. У чаті Viber іноді складно знайти, кому поставили якесь запитання, і відповідь на своє. Тому важливо мати інший спосіб – ваша електронна скриньки чи, наприклад, гугл-форма, в якій учень може вказати, як його звати, поставити запитання і як із ним можна зв’язатися.
Може бути комунікація через Classroom. Якщо у школи є розгорнута система – це прекрасно. Але, напевно, не помилюся, якщо скажу, що у 99% випадках це відбувається у групах Viber, сайтах навчального закладу, особистих благах вчителів-предметників. Але є і зручніші варіанти.
Наприклад - «Дошки оголошень». Створюється в програмі Padlet.Якщо ми викладаємо в різних класах, то відповідно, нам потрібно повідомляти інформацію для різних класів . Для цього можна створити дошку, на якій є інформація для кожного із класів – невеликий текст, посилання на відеоурок, записані відповідно для кожного із класів, додаткова інформація для виконання завдань. І так для кожного дня, коли в нас є урок у тому чи іншому класі, згідно розкладу.Окремо для всіх класів потрібно вказати засоби зв’язку з вчителем. Є картка, де можна поставити запитання, ще одна – з інформацією, як долучитися до відеоуроку.Таку дошку може створити кожен учитель. У Padlet доступно три безкоштовних дошки.Аналогічні програми: Linoit і Flinga.
Що робити, якщо в учня немає інтернету чи гаджета?
Як би ми не ставилися скептично до підручників, на сьогодні для багатьох учнів вони залишаться єдиним джерелом інформації. На жаль, ми не можемо вплинути на те, чи в дитини є гаджет, чи є на ньому інтернет, чи є можливість працювати тоді, коли всі інші члени родини теж працюють в онлайні.
Трансляція відеоуроків на телебаченні – гарна допомога. Проте вчитель може сказати, що ці уроки не збігаються з його календарним плануванням. І це ще один фактор, який ми не можемо змінити.
Я раджу відпустити те, чого ви не можете змінити. Якщо у вас є можливість – чудово. Якщо такої можливості немає – припиніть витрачати на це свій ресурс. Інакше ви не зможете продуктивно працювати далі.
Якщо в дитини немає доступу до електронних ресурсів, значить вона вчиться за підручником і надоложує після того, як навчання буде відновлено. На жаль, це поки єдина можлива опція.
Zoom може допомогти втримати учнів у навчальній спільноті. І як клас класного керівника, і як клас, що вивчає певний предмет у вчителя предметника.
Не варто розраховувати на 45 хвилин уроку, краще зробити менше. Наприклад, я запропонувала щоденні зустрічі в конкретній годині для тих, кому потрібна консультація. Решта учнів працюють у власному темпі. Звісно, це одна з опцій, як можна організовувати заняття в Zoom.
Учні початкових класів можуть працювати в Zoom. Але я була б особливо уважна з часом, який вони проводять біля екрану. І однозначно не проводити прямих 35-40 хвилин уроку. Коли вони сидять і нерухомо сприймають відео і текст, потрібно чергувати з фізичною активністю.
Як почати користуватись
У безкоштовному варіанті можуть працювати 100 людей протягом 40 хвилин. Після реєстрації вам потрібно лише запланувати конференцію на певний час. Створиться автоматичний ідентифікатор – дев’ять цифр, які потрібно повідомити учням. Також генерується посилання для переходу на конференцію, яке можна надіслати, наприклад, електронною поштою чи розмістити на дошці в Paglet.
Zoom для учня
Мова програми залежить від налаштування в учня на пристрої. З поширених в Україні є англійська і російська. Навіть англомовна версія інтуїтивно зрозуміла.
Після переходу за посиланням учень має вказати ім’я для входу, за яким буде працювати. Далі необхідно дозволити цій програмі працювати з мікрофоном і відеокамерою пристрою.
На цьому етапі учні можуть помилитися. Тому про це варто додатково говорити. Інакше, учень не зможе долучитися голосом до цього відеоуроку, але зможе його переглядати. Іноді цього може бути достатньо.
В учнів буде ось така така панель керування (низ зображення). Якщо мікрофон закреслений – значить вас не чути. Якщо не закреслений – значить вас чути. Це ж стосується відеокамери.
Ми можемо додати користувача або переглянути інших користувачів у цьому онлайн-уроці.
Можемо поділитися своїм екраном. Це класна функція: якщо учень працює в якійсь програмі і має труднощі з виконанням завдання, то може показати свій екран вчителю.
Можемо брати участь у текстовому чаті.
Ми можемо записувати відеоурок і давати реакції (наприклад, плескати в долоні чи показувати, що все гаразд).
Zoom для вчителя
Учитель під час демонстрації може налаштовувати багато опцій: дозволити чи заборонити коментарі для учасників, спільно використовувати звук свого комп’ютера, щоб щось демонструвати. Дуже важлива функція – дозволити чи заборонити учасникам вмикати чи вимикати свій звук при долучені до цього уроку.
Коли ми працюємо в режимі демонстрації, то можемо передати керування своїм екраном одному з учнів. Наприклад, ми на своєму екрані відкриваємо копію сторінки задачника, передаємо керування мишкою учню, і він розв’язує задачу безпосередньо на нашому екрані. І це бачать інші учні. Це, фактично, означає викликати когось до дошки. При цьому зберігається можливість коментування, підказок і так далі.
Для роботи в такому режимі використовується інструмент коментування, де ми можемо малювати, ставити мітки, додавати текст. Можемо очищувати все, що там було зроблено, чи видаляти окремі компоненти.
Zoom дозволяє не просто переглянути відеозображення одне одного, але й гнучко працювати зі спільним вмістом, який демонструється на екрані. Можна демонструвати програму чи, скажімо, підручник. Може бути так звана біла дошка – аналог шкільної дошки. І може бути демонстрація екрану свого гаджета, якщо учні зараз працюють не з комп’ютером.
Біла дошка (зображення вище). Раджу дивитись на неї, як на звичайну дошку в класі. Те, що ви робили там, – те саме можете зробити в онлайні. Наприклад, прикріпити аркуш паперу, обмалювати навколо нього, розв’язати приклад, написати речення, розібрати його на члени, позначити суфікси-префікси. Те, що ще можна зробити з цим інструментом, обмежується методичними цілями, які ви ставити перед заняттям
Опцій у програмі багато – треба знайти варіант, який пасує саме вам і вашому класу, і поставити галочку. У деяких випадках опція, яка пасує одному класу, зовсім не підхожа для іншого. Можливо навіть для різних тем ці налаштування будуть мати різні параметри.
Сесійні зали. Це дозволяє об’єднати учнів в окремі групи. Це аналог роботи в малих групах у класі. Ми можемо розподіляти учасників між групами автоматично чи вручну, виділяти окремі групи, які працюватимуть, надавати їм певний час для обговорення. Учитель може долучатися до кожної з цих кімнат і перевіряти, про що саме говорять учні.
Як ще можна використовувати відео
Крім використання Zoom, ми можемо записати коротеньке відео і розмістити його на YouTube. Якщо ви вважаєте, що ніхто інший не може пояснити цю тему краще, ніж ви, у вас є важливі прийоми, яких ви хочете навчити – знімайте своє відео. Це не складно і не страшно. Якщо ж ви знаєте, що хтось уже зняв це відео і воно доступне, просто дайте лінк учням.
Безкоштовні відеоредактори: OBS studio, VideoPad (є україномовний інтерфейс і безкоштовна версія). Це опція, якщо у вас базово немає MovieMacker в операційній системі Windows.
Ми не можемо викладати матеріал 45 хвилин лекційно. Очевидно, ми маємо передбачити якусь практику розв’язання завдань, яку можна реалізувати різними інструментами.
Ми можемо передати на онлайн-сервіси частину навантаження, яке беремо на себе у класі, коли виправляємо поточні помилки під час розв’язання завдань. Адже є такі, які показують правильність відповідей. Тож учням не потрібно мати безпосередній зворотний зв’язок від учителя під час опрацювання матеріалу.
Інструменти
Classtime. Сервіс, який став безкоштовним на час карантину. У ньому є бібліотека ресурсів, а можна створити і свої запитання. Наприклад, у мене є питання на встановлення відповідності – якому митцю належить той чи інший художній витвір. Можуть бути і простіші запитання – з вибором однієї правильної відповіді з кількох. Повідомити про необхідність тестування ми можемо через Padlet чи Viber.
Після того як учні дали відповіді на запитання, учитель одержує статистику відповідей із балами. Учень бачить, які відповіді правильні, а які – ні, може працювати з неправильними. Учитель же може скоригувати подальші дії, якщо побачить, що більшість класу не впоралась із певним аспектом теми.
Google-форма. Може збирати відповіді учнів і потім проводити автоматичне оцінювання тестування.
Learningapps. Дозволяє створювати вправи різних типів на різні теми. Також уже підготовлено багато вправ, якими можна скористатися. На жаль, не всі україномовні. Вправи бувають різних типів: наприклад, можна встановити відповідності, сортувати в різні стовпичики правдиві і неправдиві відповіді. Одразу можна побачити, чи правильними були наші відповіді.
Moodle. Підходить для створення багатоваріантних тестів. Він безкоштовной, але щоб його встановити – потрібен сервер. Є інструмент для безкоштовного розміщення Moodle – Gnomio. Там потрібно зареєструватися, обрати собі адресу, за якою розгортається Moodle.
Цей інструмент – потужніший, ніж попередні, і потребує більш систематичної роботи від учителя.
Попередні інструменти зорієнтовані на так зване мислення нижчого рівня – запам’ятовування матеріалу, розуміння та його застосування для розв’язання задач.
Але нашою метою має бути мислення вищого рівня. Це ті навички, на які рідко є час на уроці. Але можна використати час карантину, щоб запропоновувати учням інші типи завдань – які передбачають більш творчий підхід до опрацювання матеріалу (того ж самого підручника).
Можна:
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС ДИСТАНЦІЙНИХ УРОКІВ
«МИСТЕЦТВО» 8 КЛАС
Урок 17.
Тема. Величність бароко. Тлумачення «бароко». Архітектурні форми, інтер’єри стилю бароко.
https://www.youtube.com/watch?v=vq6DtJ5yRlM
Словникова робота №17 «Величність бароко. Архітектурні форми, скульптура та інтер’єр епохи бароко»
1 |
|
І |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
3 |
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
Ц |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
І |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 18.
Тема. Величність бароко. Живопис.
«Рембрандт»
https://www.youtube.com/watch?v=OZavGWLjMPA&feature=emb_logo
Словникова робота №18 «Величність бароко. Живопис»
1 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
3 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
І |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 19.
Тема. Стихія музики бароко
«Музика епохи бароко»
https://www.youtube.com/watch?v=ly4TTXIbq4Y&feature=emb_logo
Словникова робота №19 «Стихія музики бароко»
1 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
Ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 20.
Тема. Перлини українського бароко.
https://www.youtube.com/watch?v=gXwxdJ3UBqA
Словникова робота №20 «Українське бароко»
1 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
І |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
І |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 21.
Тема. Галантний стиль - рококо
https://www.youtube.com/watch?v=2ZqOwuIsmaA
https://www.youtube.com/watch?v=YeVmv8o5g5k
«Особливості живопису рококо»
https://www.youtube.com/watch?v=YeVmv8o5g5k
«Характерні риси архітектури рококо»
https://www.youtube.com/watch?v=fiz7-Nzkhtw
Дослідіть «родовід» клавесина. Його національні різновиди.
Словникова робота №21 «Галантний стиль - рококо»
1 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Ж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 22-23.
Тема. Класицизм: архітектура, скульптура, живопис.
https://www.youtube.com/watch?v=sRkfT29f4MI
https://www.youtube.com/watch?v=oOAnIRL1Z_o
Скульптура класицизму
https://www.youtube.com/watch?v=0DOrLnyuofU
Словникова робота №22-23
«Класицизм: архітектура, скульптура, живопис»
1
|
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
11 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
12 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 24.
Тема. Класицизм. Музика.
https://www.youtube.com/watch?v=4x3OO4ht7q4
https://www.youtube.com/watch?v=GGUx9qvEEKU
https://www.youtube.com/watch?v=T4OBkVUCb-I
Словникова робота №24 «Класицизм. Музика»
1 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 26-27.
Тема. Романтичні образи в мистецтві. Художники романтики.
https://www.youtube.com/watch?v=Xchlmvi8qu4&feature=emb_logo
«Романтизм як напрям» https://www.youtube.com/watch?v=1Yw0a6CQGXw
«Художники романтики» https://www.youtube.com/watch?v=1jBX814X8_k
https://www.youtube.com/watch?v=HAju4M0PHKk
Словникова робота №26-27
«Романтичні образи в мистецтві. Художники романтики»
1 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2 |
Ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
Ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
Ф |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Ж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Урок 28.
Тема. Музика романтиків
https://www.youtube.com/watch?v=1EIOdSvHVBo
Словникова робота №28 «Музика романтиків»
1 |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
3 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 29.
Тема. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві
https://www.youtube.com/watch?v=Z9PVJLM1xv8або
«Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві»
https://www.youtube.com/watch?v=Y0gNAAL9Ibo
Намалюйте сатиричну картину, карикатуру чи шарж на тему мистецтва або життя сучасного підлітка.
Дослідіть життєвий і творчий шлях одного з художників реалістів. Оформіть презентацією.
Словникова робота №29
«Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві»
1
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
І |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
11 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок 30.
Тема. Українська тема у творчості російських живописців і скульпторів. Діяльність художників передвижників
https://www.youtube.com/watch?v=4PGMbp4e4OY&feature=emb_logo
Намалюйте реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів.
Дослідіть хто з художників присвячував твори тематиці українського козацтва.
Словникова робота №30 «Українська тема у творчості російських живописців і скульпторів. Діяльність художників передвижників»
1 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
Ч |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
У |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
У |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
І |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
Я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
І |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Урок 31.
Тема. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.
https://www.youtube.com/watch?v=rJ3MdfK8GBE
Підготуйте презентацію фрагмента одного з українських народних обрядів.
Словникова робота №31 «Реалістичний стиль у музичному мистецтві»
1 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
Е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
Ч |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Урок 32.
Тема. Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка
https://www.youtube.com/watch?v=suFejhl8w9Y
«Микола Лисенко» https://www.youtube.com/watch?v=kkNI1_PtsM0
Створіть ескіз емблеми фольклорного фестивалю.
Створіть ескіз для оформлення диска «Шевченко і музика» або «Шевченко і Лисенко об’єднані музикою».
Словникова робота №32 «Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка»
1 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
3 |
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
З |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
З |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДОДАТОК 1
Найкращі віртуальні
екскурсії по Україні
Віртуальні 3-Д тури по найкращих містах України [Електронний ресурс]/Режим доступу: https://discover.ua/virtual-tours
Віртуальний тур українськими музеями просто неба [Електронний ресурс] Режим доступу: https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/
Віртуальна екскурсії Електронний ресурс]/Режим доступу: http://incognita.day.kyiv.ua/exposition
ДОДАТОК 2
Онлайн-подорож музеями Європи
Обирайте онлайн-формат і знайомтесь з музеями Європи віртуально [Електронний ресурс]/Режим доступу: https://osvitanova.com.ua/posts/3833-150-virtualnykh-ekskursii-muzeiamy-svitu-i-ukrainy
ДОДАТОК 3
5 захопливих
віртуальних екскурсій
відомими музеями світу
1. Версальський палац (Франція) – пам’ятка історії та культури світового рівня, значиться у списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО
https://artsandculture.google.com/streetview/versaille
Віртуальна подорож надасть можливість пройтись розкішними коридорами палацу французьких королів, заглянути у таємні закутки Версальського палацу!
2.Галерея Уффіці (Італія)
https://artsandculture.google.com/streetview
Галерея в італійському місті Флоренція – це один із найдавніших музеїв Європи. Її експозиція містить роботи митців, які творили у XIII – XVIII століттях. В музеї представлені роботи Мікеланджело, Рафаеля, Леонардо да Вінчі та багатьох інших геніїв світового мистецтва.
3. Національний музей Кореї
https://artsandculture.google.com/streetview/national-museum-of-korea
Національний музей Кореї – найбільший художній та історичний музей. Уявіть, що, не докладаючи зусиль та без матеріальних витрат, завітаєте до музею, який входить до десятки світових лідерів за показниками відвідуваності. В музеї є неперевершені зразки зброї, посуду та прикрас Країни Вранішньої Свіжості.
4. Національний музей антропології (Мехіко)
https://artsandculture.google.com/streetview/museo-nacional
Національний музей антропології у Мексиці має унікальну колекцію антропологічних та археологічних експонатів, які доведуть, що історія – цікава та жива, а мистецтво – вічне. Відвідувачі зможуть оцінити велич та багатство культури корінних народів Латинської Америки.
5. Музей музичних інструментів у Хамамацу (Японія)
https://artsandculture.google.com/streetview/hamamatsu-museum-of-musical
Розширюйте музичні вподобання! Відвідайте державний музей музичних інструментів у Японії, де ви зможете побачити понад 1300 надзвичайних експонатів зі всього світу. Виставка вражає насиченістю та розмаїттям експонатів.
1