Веб–квест «Безпечний Інтернет»

Про матеріал

Веб - квест "Безпечний Інтернет" розроблений для учнів 9 -11 класів. Метою квесту є :

  • Формування навичок безпечного використання Інтернету.
  • Розпізнавання та реагування на інтернет-загрози.
  • Підвищення рівня обізнаності дітей про найбільш актуальні інтернет -загрози.

Потрібно виконати 6 завдань, після проходження квесту підбиваємо підсумки і визначаємо переможців.

Перегляд файлу

Веб – квест «Безпечний Інтернет»

 

Мета:

  •            Систематизація знань в галузі використання Інтернету.
  •            Формування навичок безпечного використання Інтернету.
  •            Розпізнавання та реагування на інтернет-загрози.
  •            Підвищення рівня обізнаності дітей про найбільш актуальні інтернет -загрози.
  •            Формування навичок і усвідомлених підходів до протидії інтернет – загрозам.

 

Хід веб-квесту


І. Організаційний момент.

    Ознайомлення учнів  із завданнями квесту.

  Потрібно виконати 6 завдань, після  проходження квесту  підбиваємо підсумки і визначаємо переможців.
  Веб-квест "Безпечний Інтернет"  знаходиться за посиланням  http://kwestblogproekt1.blogspot.com

 

ІІ. Хід гри.

Вступ

  6 лютого 2018 року у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою» з метою залучити до дій кожного, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення кращого цифрового досвіду.

 

День безпечного Інтернету (SID) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпеки та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми та молоддю. День Безпечного Інтернету відзначається на другий день другого тижня другого місяця щорічно. День безпечного Інтернету націлений не тільки створити безпечний Інтернет, а й також кращий Інтернет, де кожний\кожна може використовувати технологію відповідально, у дусі поваги, критично та творчо.

 

Саме тому сьогодні у цьому веб-квесті, ви дізнаєтеся про те, як залишатися в безпеці при використанні соціальних мереж і не тільки, наше заняття ми присвятимо темі «Безпечний Інтернет». Спробуємо дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті.

 

Завдання 1.

Складіть пазл, зробіть скріншот і перешліть його на адресу вчителя.

Це завдання - на швидкість виконання. Але зверніть увагу: повнота відповіді при цьому не повинна постраждати!

Виграє найповніша і тоді вже найшвидша відповідь.

 

Завдання 2.

Перегляньте відео «Безпека в Інтернеті – просто!» (за посиланням  https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=z2tD0Ug6_w0),

виконайте завдання, зробіть скріншот результату і надішліть його на адресу вчителя

Завдання підготовлено з використанням  ресурсу LearningApps.

https://learningapps.org/watch?app=2819386

https://learningapps.org/watch?app=1984580

https://learningapps.org/watch?app=2681882

 

Завдання 3.

Перегляньте відео (за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zoYSCIbgxsk)  та презентацію і дайте відповіді на запитання тесту.


(Завдання підготовлено з використанням матеріалів курсу «Основи інформаційної безпеки» масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus»).

 

Завдання 4.

 

Необхідно пройти тест. Для ознайомлення з додатковим матеріалом наведіть на позначку на моніторі інтерактивного плакату і перейдіть за посиланням.

 

Завдання 5.

Складіть фразу із слів, що містяться в "хмаринці" і надішліть її на адресу вчителя.

 

Розкодуйте фразу  і надішліть її на адресу вчителя

Завдання 6.

Підготуйте презентацію (або реферат, або публікацію, бюлетень) на тему "Безпечний Інтернет" і розмістіть на інтерактивну дошку. https://padlet.com/ Бажаю успіхів  !

ІІІ. Критерії оцінювання

Завдання 1.

Пазл 1 - від 0 до 6 балів

Пазл 2 - від 0 до 6 балів

Всього 12 б

Завдання 2.

Кожне завдання від 0 до 6 балів

Всього 18 б

Завдання 3.

Тест - 12 балів

Завдання 4.

Тест - 11 балів

Завдання 5.

"Хмаринка" - 7 балів

 Код - 5 балів

Завдання 6.

Виконання роботи і розміщення на дошці - 25 балів

 

Максимальна кількість балів за квест - 90 балів.

Оцінка:

0 - 20 балів    - початковий рівень 1 - 3

21 - 45 балів  - середній рівень       4 - 6

46 - 75 балів -  достатній рівень     7 - 9

76 - 90 балів -  високий рівень       10 – 12

 

IІІ. Представлення результатів роботи.

Виступ учнів з кожної групи. Представлення звіту.

ІV. Підведення підсумків. Оцінювання учнів.

Обговорення кожного виступу. Самооцінка та взаємооцінка результатів роботи.

 

 

/

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кушнір Алла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бездетная Светулька
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Проскурня Валентина
    Дуже цікавий матеріал!!! Дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Пугач Тетяна Валеріївна
    Чудовий матеріал! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
17473
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку