Веб-квест на тему: «Робота з базами даних»

Про матеріал
Веб-квест на тему: «Робота з базами даних» з предмета «Технології обробки інформації» Професія - 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення»
Перегляд файлу

Вище професійне училище № 25 м.Хмельницького

 

 

 

 

 

Веб-квест

на тему:

«Робота з базами даних»

з предмета «Технології обробки інформації»

Професія - 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення»

 

Розробила:

Коржан Тетяна Василівна

 

 

 

 

 

 

 

 

2018 р.


Анотація

У роботі застосовано технологію веб-квесту як різновиду інтерактивного навчання; наводяться зразок веб-квесту з теми «Робота з базами даних. програма з предмета «Технології обробки інформації», професії - 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення»

Використання веб-квестів, сприяє підвищенню якості навчально-виховного процесу, зацікавленості учнів і вчителів.

Призначений для вчителів, учнів та інших фахів, які впроваджують інноваційні методики на своїх уроках.

Сьогодні у зв’язку з поширення розвитку ІКТ технологій,  із необхідністю підготовки учнів до самоосвіти, важливого значення набуває комплекс методів та засобів навчання, націлених на цілісний підхід до організації навчального процесу, який зорієнтований не тільки на засвоєння знань і набуття навичок, але і на тренінг здібностей самостійного й активного перетворення інформаційного середовища шляхом пошуку і практичного застосування інформаційних ресурсів, зокрема, освітніх інтернет-ресурсів. Одним із засобів організації ресурсно-орієнтованого навчання є технологія веб-квест.

Веб-квест - це сукупність методів та прийомів, застосовуваних у навчальному процесі. В ідеалі технологія навчання є послідовністю дій викладача й учнів, при виконанні якої, врахувавши індивідуальні й вікові особливості учнів та та професійно-методичний рівень викладача, запланований результат обов’язково має настати.


Поурочно-темачний план

предмету «Технології обробки інформації»,

тема «Робота з базами даних»



Головна сторінка

 

 

Завдання квесту


Критерії оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Джерела інформації


Вимоги до оформлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати роботи


Результати роботи

Група 1 база даних «Автовокзал»


Результати роботи

Група 2 база даних  «Персональні комп’ютери»


Результати роботи

Група 3 база даних  «Залізниця»


Фотозвіт



Висновки

 Застосування  комп'ютерних  технологій  навчання  дозволяє видозмінювати  весь  процес  викладання,  реалізовувати  модель  особистісно зорієнтованого  навчання, інтенсифікувати  заняття,  а  головне  -  удосконалювати  систему  самостійної  підготовки  учнів.  Методика використання  веб-технологій,  зокрема  веб-квестів  у  навчальному  процесі, розвиває  пізнавальну активність  учнів  та  навички  самостійного  одержання  знань;  активізує  навчальний  процес, сприяє підвищенню індивідуалізації навчання та його якості, тому  має ширше впроваджуватися, зокрема,  при викладанні предметів.

Робота над веб-квестом вимагає великих витрат часу, але це того варте!

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, а досягнувши вершини,  підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного учителя.

Найважливіша риса сучасного вчителя - уміння й бажання вчитись, не зупинятись на досягнутому,  завжди шукати новизну. Адже людина, яка цікавиться всім, що її оточує, не подаватиме «суху теорію», а зробить кожний урок цікавим і пізнавальним.  І це, мабуть, єдине, чим можна завоювати повагу та прихильність учнів та досягти головної мети своєї роботи – навчити.

Більш детальну інформацію можна переглянути на персональному сайті за посиланням http://tanyakorzhan.ucoz.ru/index/web_kvest/0-33 або на  сторінці квесту за посиланням https://kvestaccess.blogspot.com/

 

 

 

doc
Додано
22 жовтня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку