ВЕБ-квест з географії «Географічна характеристика Чорного моря»

Про матеріал

Я на своїх уроках, як різновид інтерактивного навчання, інколи застосовую освітню технологію «web-квест». Це одна з найбільш ефективних моделей використання Інтернету. Технологія web-квест – цілеспрямований пошук; ситуація з чіткими ролями всіх учасників; пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, ведуча до певних цілей; проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.

До вашої уваги розробка уроку у 8 класі «Географічна характеристика Чорного моря».

Перегляд файлу

http://iyazyki.ru/wp-content/uploads/2015/04/orehz1.jpgРозробка ВЕБ-квесту по географії

  1. Назва: Географічна характеристика Чорного моря
  2. Завдання:

Я чую море, навіть відчуваю,
Воно співає, мовби чарівне.
Що сталось, скажете... А я не знаю,
Та море кличе і запрошує мене.

Надія Красоткіна

Шановні учні! До України  прибуває група іноземців. Вони прагнуть вивчити особливості природи України. Час перебування їх в країні обмежений, але вони хотіли б отримати про неї повну характеристику. До вас звернулася адміністрація Дніпропетровської області з проханням скласти звіт про Чорне море, відвідавши яке, гості самі впевняться в його унікальності.

Чорне море – це справжня загадка. Про його походження ходять фантастичні легенди. А як же було насправді?

https://river738.files.wordpress.com/2015/02/2364667079_276791cbfa_z.jpg
План дій

  1. Сформуйте 7 команд від класу.
  2. Кожна команда вибирає об’єкт дослідження.
  3. Визначте, яку роль буде виконувати кожний член команди (збирачі інформації та фото-відеоматеріалів, дизайнери проекту).
  4. Виконайте завдання, яке відповідає вашій ролі.
  5. Представте результати своєї групи у вигляді готового проекту (мультимедійна презентація, ментальна карта або відео проект).
  6. Проведіть захист свого проекту.

 

  1. Ролі

https://sites.google.com/site/pogodaubijca/_/rsrc/1266688388034/home/roli/istoriki/jk.gif     Історики

  • Знайдіть інформацію на тему: «Чому Чорне море називається Чорним?»
  • Геологічне минуле Чорного моря.
  • Використовуйте різноманітну інформацію з указаних сайтів.
  • Доберіть відповідні карти, схеми, відео фрагменти.
  • Результат своєї роботи представте у вигляді презентації.

http://perfinsp.sourceforge.net/detective.jpg             Географи 

  • Знайдіть інформацію про географію моря та дайте характеристику за планом:
  •    Назва моря
  •    Площа
  •    Окраїнне чи внутрішнє
  •    Який берег України омиває
  •    Якими протоками із якими водними об’єктами з’єднується
  •    Найбільші затоки, острови та півострови
  •    Максимальна та середня глибини
  •    Рельєф дна
  •    Температура поверхневих вод
  •    Солоність моря
  •    Поверхневі течії

-  Використовуйте різноманітну інформацію з указаних сайтів.

 - Підберіть із сайтів фото та карти.

 - Результат своєї роботи представте у вигляді презентації.

http://www.gifmania.com.tr/Hareketli-Gifler-Insanlar/Gif-Resimleri-Meslekler/Animasyonlar-Bahc-Van/Bahc-Van-60852.gifБотаніки

  • Визначте особливості рослинного світу Чорного моря (водорості на узбережжі, на каміннях, в глибині моря).
  • Використовуйте різноманітну інформацію з указаних сайтів.
  • Доберіть відповідні фото, відео фрагменти.
  • Результат своєї роботи представте у вигляді фільму створеного в програмі Movie Makler

http://glossi-media-us-west.s3-us-west-1.amazonaws.com/media/3179081befbc4e05b00264290bec4ea1M_oaXT.jpgЗоологи

  • Знайдіть інформацію про тваринний світ Чорного моря.
  • Використовуйте різноманітну інформацію з указаних сайтів.
  • Доберіть відповідні відео фрагменти.
  • Назвіть мешканців Чорного моря, занесених в Червону Книгу.
  • Результат своєї роботи представте у вигляді фільму створеного в програмі Movie Makler

 

https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=dc3c55a24145f04f45dab5bb426d6aed&n=33&h=215&w=161Екологи

  • Знайдіть інформацію про екологічні проблеми Чорного моря, причини їх виникнення та можливі методи боротьби з ними:
  •    забруднення промисловими відходами та нафтопродуктами;
    •    сірководневий шар;
  •    зміна рослинного та тваринного світу;
  •    поява нових жителів і зникнення старих.
  • Зробіть повідомлення про Міжнародний день Чорного моря.
  • Використовуйте різноманітну інформацію з указаних сайтів.
  • Результат своєї роботи представте у вигляді презентації.

 

Економісти

  • http://it-dominanta.ru/ckeditor_assets/pictures/92/content_24b81ccd.jpgЗнайдіть інформацію про ресурси Чорного моря:
    •  біологічні ресурси та їх промислове значення;
    •  мінеральні ресурси та їх видобуток;
    •  рекреаційні ресурси чорноморського узбережжя.
  • Використовуйте різноманітну інформацію з указаних сайтів.
  • Результат своєї роботи представте у вигляді ментальної карти.

 

http://p7.storage.canalblog.com/78/78/255204/56271527.gifМистецтвознавці

  • Чорне море настільки багате знахідками, що для них можна створити великий музей. Доведіть це.
  • Образ моря у творах поетів та художників.
  • Використовуйте різноманітну інформацію з указаних сайтів.
  • Результат своєї роботи представте у вигляді презентації.

 


 

  1. Інформаційні  ресурси Інтернет.

 

Ресурси для  Істориків

 

           "Чёрное море-Понт Эвксинский" // "Black Sea Pont Euxine"

http://adonis-crimea.com.ua/crimea/chernoe-more.html

http://faqukr.ru/osvita/30462-geografichne-polozhennja-chornogo-morja-karta.html

http://novynynauky.com/news/chomu_chorne_more_nazivaetsja_chornim/2012-08-03-553

     http://ukrmap.su/uk-g8/890.html

           Географічне положення Чорного моря. 

           Глубинные тайны Черного моря

Дивовижні факти про Чорне море

  •         Происхождение Чёрного моря
    Source:

http://adonis-crimea.com.ua/crimea/chernoe-more.html

Ресурси для  Географів

           Сказки картинной галереи - Иван Айвазовский (2 серия) (Уроки тетушки Совы)

           Черное Море и Древний Шумер

  •         Чому Чорне море називається Чорним?

           Чорне море

Ресурси для  Біологів

 

  •         Бурые водоросли - лекарственные растения

https://www.youtube.com/watch?v=qyoeq02CL4U

           Водоросли Чёрного моря. Ульва (Ulva lactuca) - 05 // Algae Black Sea

https://www.youtube.com/watch?v=km2odvgm8tY

           Водоросли Чёрного моря. Взморник, или Зостера, или Морская трава ( Zostеra)- 2 https://www.youtube.com/watch?v=DON2FmWf_Oo

           Водоросли Черного моря. Red algae - 1 // Video Dr. Oleg Kovtun

https://www.youtube.com/watch?v=KEhBb2aK5gU

           "САМЫЕ ИНТЕРЕСНЫЕ ВОДОРОСЛИ ЧЁРНОГО МОРЯ" // BLACK SEA ALGAE HIGHLIGHTS

 https://www.youtube.com/watch?v=7N3OO7-v2ro

           Фауна и флора Черного моря. Водоросли и гидроиды //

https://www.youtube.com/watch?v=UiNS-z1A628

           Водоросли Чёрного моря. Bryopsis hypnoides //

https://www.youtube.com/watch?v=UM0I30OMwVU

           Водоросли Черного моря. Ulva lactuca - 3 // Green alga

https://www.youtube.com/watch?v=X7aUjvrEVeI

           Водоросли Черного моря.

https://www.youtube.com/watch?v=Ec-eREUwKdc

           Водоросли Чёрного моря. Цистозира бородатая (Cystoseira barbata) // Цистозейра

https://www.youtube.com/watch?v=VPSLpJ_2LGg

           Водоросли Черного моря.

https://www.youtube.com/watch?v=vz_tfnUzRMA

           Водоросли Чёрного моря. Зеленые (Ulva lactuca) - 1 // Green algae

https://www.youtube.com/watch?v=pA1jKAZVg7U

           Водоросли Черного моря. Бриопсис (Bryopsis plumosa) //

https://www.youtube.com/watch?v=fgp5BhgDLhA

           Водоросли Черного моря.

https://www.youtube.com/watch?v=vN_Hzp3fb70

 

Ресурси для  Зоологів

       Дивовижні факти про Чорне море

           https://www.youtube.com/watch?v=DiVaOOhulu0

        Фауна Черного моря. Травяной краб (Carcinus aestuarii) - 04 // Black Sea fauna

           https://www.youtube.com/watch?v=_71bfeKjpCE

        Фауна Черного моря. Травяная креветка (Palaemon adspersus) - 02 // Black Sea

        fauna. Shrimp

           https://www.youtube.com/watch?v=pM8kN5qVbEk

       Фауна Чёрного моря. Краб волосатый (Pilumnus hirtellus) //

           https://www.youtube.com/watch?v=C27zXhkyjCs

       Рыбы Чёрного моря. Бычок-цуцик (Pterorhinus marmoratus) //

           https://www.youtube.com/watch?v=VtFOgIIlDMg

        Рыбы Чёрного моря. Бычок кругляк (Neogobius melanostomus) - 1 // Round goby

           https://www.youtube.com/watch?v=OX7NycCIuqQ

        Самый редкий бычок Чёрного моря (Chromogobius quadrivittatus) // The rarest of

       the Black Sea goby

           https://www.youtube.com/watch?v=X7ehWNFnw8Q

       Фауна Чёрного моря. Каменный краб (Eriphia verrucosa) - 09 // Black Sea fauna,

       crabs

           https://www.youtube.com/watch?v=R5mzlBPwl1w

       Рыбы Черного моря. Морской конёк (Hippocampus hippocampus) - 03 // Long-

       snouted seahorse

           https://www.youtube.com/watch?v=goXWA9uz0AY

       Опасные рыбы Черного моря

           https://www.youtube.com/watch?v=dNWDK5mi6A8

       Черное море. Его обитатели. Водный мир.

           https://www.youtube.com/watch?v=9RnDhN0VH0c

       Рыбы Чёрного моря. Пелагический бычок бланкет (Aphia minuta) //

           https://www.youtube.com/watch?v=fi_9BBsvawk

       Фауна Чёрного моря. Рак-отшельник диоген (Diogenes pugilator) //

           https://www.youtube.com/watch?v=5e58sKnzDBM

       Дельфины афалины

           https://www.youtube.com/watch?v=0NnXwplnhm4

       Абхазия Гагра дельфины-Белобочка

           https://www.youtube.com/watch?v=nSPXDog-AHk

       Тюлень-монах, или белобрюхий тюлень ( Monachus monachus )

           https://www.youtube.com/watch?v=ItNKvYyuylE

       Морская игла длиннорылая. Syngnathus typhle. Broad nosed pipefish

           https://www.youtube.com/watch?v=t-F5XB9jH44

       Звездочет, морская корова. Uranoscopus scaber. Atlantic stargazer

           https://www.youtube.com/watch?v=J0vKueNOYjI

       Морской язык. Pegusa lascaris. Sand sole

           https://www.youtube.com/watch?v=gH272mZc_fI

      Пескарка бурая. Рыбы Черного моря. Callionymus pusillus Dragonet

           https://www.youtube.com/watch?v=oqRZ0XeM5Ig

       Морской дракон, змейка. Trachinus draco. Greater weever

           https://www.youtube.com/watch?v=7atLE3yQwEw

       Giant turbot fish in full HD (underwater footage). Гигантский палтус /камбала под  

       водой

           https://www.youtube.com/watch?v=mNQJsqzTNVU&list=PLpLOLif_L5cQCRPXPYT pBdH965LAnps1o&index=10

"Живые фильтры". Часть 2. Фильм про животных-фильтраторов Черного моря.

           https://www.youtube.com/watch?v=0WVmZuPZIUU&index=15&list=PLpLOLif_L5cQCRPXPYTpBdH965LAnps1o

"Мир морского конька". Фильм 3. (Про рыб Чёрного моря) // Film PhD Oleg

 Kovtun

           https://www.youtube.com/watch?v=kWEch7SMexI&index=22&list=PLpLOLif_L5cQCRPXPYTpBdH965LAnps1o

 'Пять самых красивых рыб Черного моря' // Five most beautiful Black Sea fish

 

Ресурси для  Екологів

      Сероводород Черного Моря, компания ВИМИС, Москва, mp4

      Экология Черного моря

           https://www.youtube.com/watch?v=2XjU9RtHGVg&list=PLpLOLif_L5cQCRPXPYTpBdH965LAnps1o

     "ВСЕЛЕНЦЫ". Научно-популярный фильм о черноморских новоселах

           https://www.youtube.com/watch?v=xWPWHvcXA3g&index=3&list=PLpLOLif_L5cQCRPXPYTpBdH965LAnps1o

     История влияния рапан на биоценозы Черного моря

      У ЧЕРНОГО МОРЯ НЕТ ТВЕРДОГО ДНА!

     Опасный СЕРОВОДОРОД ЧЕРНОГО МОРЯ!! Ядовитый газ 

     Как Горело Черное Море в 1927 году

           http://www.br.com.ua/referats/Ecologiya/60702-1.html

Забруднення Чорного Моря

           http://beyond.ua/mizhnarodnyy-den-chornogo-morya

Міжнародний день Чорного моря

           https://youtu.be/OPS4ojSiH70

В Черном море разлили нефть

 

Ресурси для  Економістів

      Мидии Черного моря

           http://faqukr.ru/novini-ta-suspilstvo/64468-morska-riba-morska-riba-nazvi-morska-promislova.html

     Морська промислова риба

           https://sites.google.com/site/gasandoilua/

     Стан і перспективи видобутку нафти і газу на українському шельфі Чорного і  Азовського морів

     Учені: запасів газу на шельфі Чорного моря вистачить Україні на 1,5 тис. років

Чорноморські курорти України

   Як використовуються водорості.

 

 

Ресурси для  Мистецтвознавців

Музей "Пираты Черного моря"

«РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ОБРАЗУ МОРЯ У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ 

 Погружение на дно Черного моря принесло сюрпризы

Айвазовский

 Иван Айвазовский. Девятый вал

Иван Айвазовский, Черное море

Сказки картинной галереи - Иван Айвазовский (2 серия) (Уроки тетушки Совы)

Oil Painting Ivan Aivazovsky

Фильмы, снятые на побережье Черного моря

 


 

  1. Критерії оцінювання Веб-квеста

 

 

КРИТЕРІЇ

ПОЯСНЕННЯ КРИТЕРІЇВ

ОЦІНКА

Зміст

Розуміння завдання

  •              Робота демонструє повне розуміння завдання
  •              Містить матеріали які відносяться до теми, і такі що не мають відношення до неї
  •              Включені матеріали, які  не мають безпосереднього відношення до теми

 

10

 

 

 

5

 

0

Повнота розкриття теми

  •      Повне розкриття
  •      Частково
  •      Не розкрита

10

5

0

Логічне розкриття теми

  •       Логічне викладення матеріалу
  •       Порушення логіки
  •       Відсутність логіки

 

10

5

0

Самостійна робота групи

Складена робота в групі

  •         Чітко спланована робота в групі
  •         Робота групи частково спланована
  •         Робота в групі не спланована

10

5

0

Розподілення роботи в групі

  •        Вся діяльність рівномірно розподілена між членами команди
  •        Робота над матеріалом рівномірно розподілена між більшості членів групи
  •        Декілька членів групи відповідає за роботу всієї команди

 

10

 

 

5

 

0

Авторська оригінальність

  •         Унікальна робота. Містить велику кількість оригінальних прикладів
  •         Робота має авторські знахідки
  •         Стандартна робота, не містить авторської індивідуальності

 

10

5

 

0

Ступінь самостійності роботи групи

  •          Повна самостійність при виконанні роботи
  •          Часткова самостійність роботи групи
  •          Несамостійна робота групи

 

10

 

5

0


Оформлення роботи

Граматика, відсутність помилок написання

 

 

  •        Грамотна робота з точки зору граматики, стилістики, орфографії
  •        Не грубі помилки з точки зору граматики, стилістики, орфографії
  •        Грубі помилки  з точки зору граматики, стилістики, орфографії

 

10

 

5

 

0

Захист роботи

Якість доповіді

  •         Аргументованість основних позицій, доповідь логічна та повна
  •         Порушена логіка виступу, неповне представлення результатів, неповна система аргументації
  •         Повне порушення логіки, не показані результати дослідження

 

10

 

 

5

 

0

Об’єм та глибина знань по темі

  •        Доповідачі демонструють ерудицію, відображають міжпредметні зв’язки
  •        Доповідачі грамотно викладають матеріал, але не показують глибоких знань
  •        Доповідачі показують повне не володіння матеріалом

 

 

10

 

 

5

 

0

Культура мовлення, манера триматися перед аудиторією

 

  •                Доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, дотримуються регламенту, утримують аудиторію
  •                Доповідачі припускаються мовних помилок під час виступу, порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії
  •                Доповідачі губляться перед аудиторією, порушують регламент, не можуть утримати увагу аудиторії

 

 

 

10

 

 

 

5

 

 

0

Відповіді на запитання

  •           Доповідачі впевнено та повно відповідають на запитання
  •           Доповідач не на всі запитання може дати відповіді
  •           Доповідач не може дати відповіді на запитання або при відповідях поводить себе  агресивно, некоректно

 

10

 

5

 

 

0

 

Бали

Оцінка

10-0

1

20-10

2

30-20

3

40-30

4

50-40

5

60-50

6

70-60

7

80-70

8

90-80

9

100-90

10

110-100

11

120-110

12

 

ВЕБ-квест по географії «Географічна характеристика Чорного моря»

 

Тема. Фізико – географічна характеристика природного комплексу Чорного моря.

           Проблеми використання і охорони його вод.                        

Мета:

 - сформувати в учнів знання про фізико – географічні особливості Чорного моря, стан  

   природних ресурсів, проблеми їх використання і охорони, визначити наявні

   екологічні проблеми, їхні причини та наслідки; 

  •    розвивати в учнів самостійність, пізнавальний інтерес, використовуючи ігрові ситуації,  уміння виділяти головне, працюючи з інтернет-ресурсами та логічно викладати свої думки;
  •    сприяти  формуванню в учнів екологічного мислення та естетичному вихованню,  виховувати інтерес до предмета.

 

Обладнання: проектор, презентації вчителя та учнів


Тип уроку: засвоєння нових знань, формування умінь і навичок

 

Форма уроку:  прес–конференція

 

Вид уроку: рольова гра.

О, моє чудове море!

Де ж мені красок узяти,

Щоб весь чар твій, всю принаду

На папері змалювати.

(Б.Лепкий)

І. Організаційний момент.

Ось дзвінок пролунав,

Дзвінко пісню заспівав.

Чули, діти?

Сьогодні урок відкритий для всіх,

Багато гостей! Тож вітаємо їх! 


 

ІІ. Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності учнів.

Вчитель

Олександр Грін згадував  в «Автобіографічній повісті», що навчився читати, дивлячись на географічну карту, і перше прочитане ним слово було «море».

«Море пахло кавуном», - читаємо в розповіді великого майстра епітетів та порівнянь Івана Буніна. А ось Антону Чехову найбільше сподобалось просте дитяче визначення: «Море було велике».

Насправді, чи можна точніше сказати про це творіння природи? Як щасливий момент у житті згадуємо ми день, коли вперше побачили Чорне море, ось і тягне нас до нього посеред зими, і рахуємо ми дні до відпустки та канікул. Але якщо не нам, тоді нашим дітям і онукам потрібно знати про море дещо інше, крім того що воно «велике»!

Кожен куточок нашої країни унікальний. Але сьогодні ми будемо говорити про Чорне море. Воно не схоже на інші моря, воно особливе, єдине і неповторне.

Отже, Чорне море стане предметом дослідження сьогоднішнього уроку, а епіграфом до нашого уроку будуть слова Богдана Лепкого.

Тож запишіть тему уроку:«Фізико – географічна характеристика Чорного моря». 

    Природні комплекси морів характеризують за певним планом. Який лежить у кожного із вас на партах. Протягом двох уроків за цим планом ми будемо характеризувати особливості Чорного і Азовського морів - стан їх природних ресурсів, визначимо екологічні проблеми, їхні причини та наслідки.

 

«Кожен може творити історію, проте лише визначна людина може її написати. Я ніколи не подорожую без свого записника». Так казав один дослідник - Оскар Уайльд.  А у вас на партах лежить щоденник дослідника  у який ви будете записувати під час уроку свої дослідження. Підпишіть, будь ласка свої щоденники і не забувайте заповнювати їх під час уроку.

Щоденник дослідника_____________

План характеристики  моря

 

Розміри

        тис. км

Глибина, м

                     максимальна

                     середня

 

Довжина берего­вої лінії (у межах України), м

 

Затоки

 

Протоки

 

Півострови

 

Острови

 

Лимани

 

Середня солоність

 

Кліматичні  особливості

 

Поверхневі течії

 

Органічний світ

 

Природні ресурси

 

Екологічні проблеми

 

 

– А зараз ми переносимось в студію, де буде проходити прес-конференція.

 

ІІІ. Сприйняття та засвоєння учнями нового навчального матеріалу

Вчитель

Доброго дня, шановні учасники прес–конференції. Мене звати Наталія Миколаївна і я рада вітати Вас в студії каналу «Планета». Ми зібрались для обговорення дуже важливої теми сьогодення «Фізико – географічна характеристика, проблеми і охорона вод Чорного моря». В нашій студії присутні спеціалісти різних галузей та засобів масової інформації.

Я гадаю, що ця тема не залишить осторонь всіх учасників конференції. Тож, будь-ласка, ставте свої запитання.

 

1 – й журналіст. Я журналіст журналу «Золотий глобус» П.І.__________

У мене запитання до Історика. Розкажіть про геологічне минуле Чорного моря. Дайте нарешті пояснення: «Чому Чорне море називається Чорним?»

 

https://sites.google.com/site/pogodaubijca/_/rsrc/1266688388034/home/roli/istoriki/jk.gifВиступ Історика

 

1 – й журналіст. 

У мене запитання ще до Географа.

Якими є географічне положення, геологічна будова та клімат Чорного моря? 

http://perfinsp.sourceforge.net/detective.jpg

Виступ Географа

         Вчитель

Отже, ми з вами дізнались про геологічне минуле, географічне положення, геологічну будову та клімат Чорного моря. На мою думку спеціалісти дали повні відповіді на Ваше запитання. За свою роботу вони отримають … балів. (Вчитель по ходу оцінює учнів)

  • Які ще будуть запитання?

 

                    2 – й журналіст. Я представник видавництва «Пізнай світ». П.І. __________

Моє запитання адресовано Біологу. З виступу попередніх спеціалістів я зрозуміла, що Чорне море є унікальним. Розкажіть, які ж рослини в ньому ростуть?

 

http://www.gifmania.com.tr/Hareketli-Gifler-Insanlar/Gif-Resimleri-Meslekler/Animasyonlar-Bahc-Van/Bahc-Van-60852.gifВиступ Біолога 

 

         Вчитель

Дякуємо за виступ. Задавайте наступні запитання.

 

3 – й журналіст. Я ведучій телеканалу «Animals planet» П.І. ________

Хочу звернутися до Зоолога. Розкажіть про тваринний світ Чорного моря.

 

http://glossi-media-us-west.s3-us-west-1.amazonaws.com/media/3179081befbc4e05b00264290bec4ea1M_oaXT.jpgВиступ Зоолога

 

         Вчитель

                   Дякуємо за виступ.

4 – й журналіст. Мене звати П.І. _________.

Я представляю організацію «Екологічна варта». Хочу поставити запитання до Еколога. Як змінилося море під впливом активної діяльності людини?

 

https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=dc3c55a24145f04f45dab5bb426d6aed&n=33&h=215&w=161Виступ Еколога

 

5 – й журналіст. Мене звати П.І. _________.

Я представник каналу «Планета». Хочу поставити питання Економісту.

Ефективне використання природних ресурсів одна із найважливіших умов сталого економічного розвитку держави. В останні роки світові держави активно використовують ресурси морів та океанів, особливо шельфові зони. Що ви можете розповісти про ресурси Чорного моря?

 

http://it-dominanta.ru/ckeditor_assets/pictures/92/content_24b81ccd.jpgВиступ економіста

 

          Вчитель

Чорне море стало джерелом натхнення для художників та поетів. Комфортність клімату зробило Чорне море справжнім раєм для кінематографістів.

         Чорне море настільки багате знахідками, що для них можна створити великий музей.

        Довести це взялися Мистецтвознавці.

 

http://p7.storage.canalblog.com/78/78/255204/56271527.gifВиступ Мистецтвознавця

 

 

           ІV. Узагальнення і систематизація знань

         Вчитель

  • На цьому ми завершуємо нашу прес–конференцію. Дякуємо всім за активну участь. А зараз ми узагальнемо те, що почули. З цією метою зіграємо в гру «Так чи ні». У кожного із вас на парті лежать сигнальні картки, за допомогою яких ви будете відповідати на запитання. Якщо відповідь так, то піднімаєте зелену картку, а якщо – ні, то червону.
  • 2 учні отримують запитання для гри «Конкурс ораторів». Їм за час, доки учні відповідають «так» чи «ні», треба придумати відповідь на запитання і за 30 секунд розповісти.
  1. Як ви гадаєте, чи можливо в місті Ялта відпочиваючим запропонувати екскурсію у морські глибини Чорного моря на батискафі, як це роблять для туристів в Червоному морі?
  2. Чому в Чорному морі не водяться більшість представників Атлантичного океану та сусіднього Середземного моря?

 

Гра «Так чи ні»

 

  1. Чорне море – це море басейну Індійського океану. (Ні)
  2. Омиває береги України, Грузії, Туреччини, Болгарії, Румунії, Росії. (Так)
  3. Море займає площу 420,3 тис. км2(Так)
  4. Найбільша глибина Чорного моря 2245 км. (Так)
  5. Середня глибина моря становить 1256 м. (Так)
  6. Клімат Чорного моря має риси екваторіального. (Ні)
  7. Температура глибинних вод протягом року змінюється. (Ні)
  8. Солоність поверхневих вод становить 17 – 18 проміле. (Так)
  9. Щорічно річки приносять у Чорне море близько 310 км3 прісної води. (Так)
  10. Довжина берегової лінії в межах нашої країни становить 1000 км. (Ні)
  11. Сірководневий шар – це шар в якому існує життя. (Ні)
  12. Основними причинами погіршення екологічного стану Чорного моря є: сильне забруднення стічних вод нітратами і фосфатами, вилив нафти, та траловий вилов риби. (Так)

     Слово вчителя. Ви добре справилися з цим завданням. Якщо у вас виникли ще запитання, ви можете знайти відповіді на них самостійно. Де можна знайти відповіді на ці питання? (в бібліотеці, музеї, переглянувши відеофільми). Якщо не зовсім чітко заповнили щоденник дослідника, тоді вдома попрацюйте з підручником, а на наступному уроці я їх перевірю.

 V. Підсумок уроку


       Результат вашої плідної роботи я включу в методичний збірник на сайті Galamеo, на Диск в моєму блозі , відео  буде закачано в  YouTube.

 

-  Що вас найбільше здивувало і запам’яталось під час дослідження?
 

      VІ. Повідомлення домашнього  завдання

  1. Опрацювати текст підручника §42
  2. За бажанням напишіть інформацію яку б ви помістили в шкільній газеті «Компілятор»  в розділі «Це цікаво знати».
  3. 2 учні – випереджальне завдання – легенда про походження назви Азовського моря.

Вчитель

Презентація Чорного моря підійшла до завершення. І наш урок мені хочеться завершити такими словами О. С. Пушкіна:

 

Прощай же, море, не забуду

Твою красу, твої дари.

І довго-довго чути буду

Твій шум в далекі вечори.

 


ЯК ЗРОБИТИ WEBквест?

WEBквест – це варіант організації навчань з використанням комп’ютерних технологій, які дозволяють учням працювати в групах самостійно. Учні використовують Інтернет для пошуку інформації на певну тему, задану WEBквестом. WEBквест заставляє учнів задіяти навички думати і вирішувати ту проблему, яку перед ними ставить вчитель.

 

ЗРОБІТЬ ТИТУЛЬНУ СТОРІНКУ

Изображение с названием Make a Webquest Step 1

 

http://files.aulascriativas.webnode.com.br/200000015-98737996d2/webquest2_1.jpgВи можете вибрати любий формат (вебсайт, презентацію, текстовий файл, розпечатки). Титульна сторінка задає тон усьому завданню. Вона має містити назву квесту та ваше ім’я. Вигадайте цікаву назву!!!

ЗРОБІТЬ СТОРІНКУ-ВВЕДЕННЯ

Изображение с названием Make a Webquest Step 2

 

Напишіть історію вашого вебквесту. Опишіть поняття з якими учні зіштовхнуться під час виконання завдання. Дайте короткий опис того, що учням доведеться засвоїти та виконати.

 

ЗРОБІТЬ СТОРІНКУ З ЗАВДАННЯМ

Изображение с названием Make a Webquest Step 3

На сторінці з завданням має бути чітко прописано, що учні повинні засвоїти до кінця роботи з завданням. Пам’ятайте: мета цього завдання, цієї навчальної мандрівки – це ті знання, які учні отримають в кінці.

Завдання мають бути цікавими. Добавте загадковості, щоб учні відчували, що рухаються до якоїсь важливої цілі.

ЗРОБІТЬ СТОРІНКУ З ПОКРОКОВИМИ ІНСТРУКЦІЯМИ

Изображение с названием Make a Webquest Step 5

 

На цій сторінці має бути детально описано, які завдання і в якій послідовності учням виконувати. Опишіть все детально і зрозуміло.

ЗРОБІТЬ СТОРІНКУ ЗІ СПИСКОМ ДЖЕРЕЛ

Изображение с названием Make a Webquest Step 6

На цій сторінці знаходяться адреси усіх сайтів, інформацію з яких буде використано. Це означає, що вам потрібно буде обмежити коло джерел інформації, яку учні мають засвоїти. Познайомте учнів з якісними сайтами і навчіть їх оцінювати інформацію в мережі Інтернет. Шукайте матеріал, який підходить вашим учням за віком, і беріть його із авторитетних джерел, підбирайте підходящі цитати та сучасну інформацію.

Добавляйте роздатковий матеріал, книги, журнали та інші джерела.

ОБ`ЄДНАЙТЕ УЧНІВ У ГРУПИ

Изображение с названием Make a Webquest Step 8

 

Таким чином ви навчите учнів працювати разом над однією задачею. А учні також можуть заставити один одного думати, обговорювати достовірність інформації, яку вони знаходять в Інтернеті.

 ЗРОБІТЬ СТОРІНКУ ОЦІНЮВАННЯ

Изображение с названием Make a Webquest Step 7

 

Ця сторінка повинна мати поділи на рубрики, щоб учні чітко уявляли, що ви від них хочете і що їм потрібно зробити, щоб отримати гарні оцінки.

http://www.web-kvest2015.mbdou7-nv86.edusite.ru/images/kartinkakvest.png 

ЗРОБІТЬ ЗАКЛЮЧНУ СТОРІНКУ

Изображение с названием Make a Webquest Step 4

 

Ця сторінка завершає вебквест, повторює основні моменти, які ваші учні мали засвоїти в ході завдання. Зробіть завершення цікавим. Можливо ви вкажете додаткові джерела, щоб ті учні, які зацікавилися даною темою, змогли продовжити її вивчення.

Ви можете пожвавити заключення додатковим відео з YouTube, яке цікаво подає вашу тему.

Веб-квест- проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовують ресурси Інтернету

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Подрушняк Любов
    Дякую за цікавий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
1767
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку