Квест з «Основ здоров'я», призначений для учнів 6-7 класів. Тема квеста «Стоп! Наркотик». Даний матеріал являє собою веб-сайт (створений за технологією Bloger), де учні опрацьовують теоретичний матеріал та виконують завдання. Розробка містить вправи та завдання, що підтримують інтерактивне навчання та створені за допомогою технології Web 2.0. Веб-квест можна використовувати як додатковий матеріал при вивченні теми «Наркоманія» та під час проведення позакласної роботи.
Опис освітнього веб-квеста
1 |
Прізвище, ім’я по батькові |
Панасюк Ірина Володимирівна |
2 |
Місце роботи, посада автора |
Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с.Сорока, Гусятинського району Тернопільської області, вчитель основ здоров’я |
3 |
Навчальний предмет |
Основи здоров’я |
4 |
Навчальна тема веб-квеста |
Наркоманія |
5 |
Вікова категорія, клас |
6-7 клас |
6 |
Назва веб-квеста |
«Стоп! Наркотик» |
7 |
Характеристика основної ідеї, яка лежить в основі квесту |
Учні об’єднуються у групи і опрацьовують матеріал використовуючи Інтернет ресурси. Свою роботу представляють у вигляді презентації чи інформаційного буклета. На основі отриманих знань виконують представлені завдання, за що отримують відповідні бали. |
8 |
Коротка анотація квеста |
Квест з «Основ здоров’я», призначений для учнів 6-7 класів. Тема квеста «Стоп! Наркотик». Даний матеріал являє собою веб-сайт (створений за технологією Bloger), де учні опрацьовують теоретичний матеріал та виконують завдання. Розробка містить вправи та завдання, що підтримують інтерактивне навчання та створені за допомогою технології Web 2.0. Веб-квест можна використовувати як додатковий матеріал при вивченні теми «Наркоманія» та під час проведення позакласної роботи. |
9 |
Мета і завдання веб-квеста |
Виконуючи інтерактивні завдання, учні розширюють знання про наркотики, їх види, причини та наслідки вживання наркотиків. Також ознайомлюються як надати першу допомогу при передозуванні наркотиками та вчуться рішуче відмовлятися від пропозиції вжити наркотик. Завдання:
|
10 |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
1. Формувати позитивну мотивацію до навчання; 2. Формувати адекватну самооцінку учнів; 3. Вчити аналізувати і узагальнювати отримані знання. 4. Розвивати навички роботи в групі; 5. Вчити висловлювати свої думки; 6. Формувати вміння адекватно оцінювати свою роботу; 7. Розпізнавати міфи і факти про наркотики; 8. Наводити приклади наслідків вживання наркотиків; 9.Називати статті Кримінального кодексу України про відповідальність за злочини пов’язані з наркотиками; 10. Відмовлятися від пропозиції вжити наркотик.
|
11 |
Адреса сайта веб-квеста |
|
12 |
Інтернет ресурси і сервіси, які використовуються у веб-квесті |
Jigsawplanet.com WordCloud.pro Google Форми Bubble.us Rebus1.com |
13 |
У чому перевага використання форми веб-квесту перед стандартним уроком при вивченні обраної теми? |
Веб-квест має особливу цінність, тому що допомагає створити дослідницьку, творчу атмосферу, де кожен учень залучений в активну пізнавальну діяльність на основі співробітництва і надає можливість пошуку додаткової інформації по темі. |