Хімічні елементи
Цілі заходу:
- впровадження нових форм роботи;
- розвиток в учнів творчих здібностей, самореалізації,
- розширення знань про хімічні елементи;
- виховання в учнів ініціативності, толерантності, дружби, самостійносі.
Форма роботи: гра-квест
Місце проведення: ЗОШ 1-2 ст.
Етапи підготовки навчального квесту:
1. Підготовка сюжету.
2. Визначення ролей учасників(створення команд)
3. Формулювання завдань(ознайомлення учасників з правилами гри.
4. Пошук джерел інформації.
5. Заключний етап:оцінювання
1. Поняття квесту та історія виникнення квестів.
Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче
відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а
підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного вчителя.
Quest – довготривалий цілеспрямований пошук, який може бути
пов'язаний з пригодами та грою; також служить для означення одного з
різновидів комп’ютерної гри, яка вимагає від учасника рішень розумових задач.
Квест – пригодницька гра – один з основних жанрів комп’ютерних ігор,
що вимагають від гравця рішення розумових завдань для просування по
сюжету. Сюжет гри може бути визначеним або ж давати безліч результатів,
вибір яких залежить від дій гравця.
План гри
1. Час на проходження 45-60 хв.
2. Команди стартують з визначеного місця, де вони отримують підказки.
3. Маршрут складається з Контрольних пунктів(КП). Для проходження маршруту комада зобов'язана відвідати всі КП.
4. Отримавши першу загадку, команди мають визначити, де знаходиться їхня перша точка.
5. Відгадавши завдання, команда направляється до КП. І так до фінішу.
6. Команда переможець отримує винагороду.
Правила гри.
- Команда визначає назву команди;
- на кожному пункті ведеться фотозйомка;
- дотримання дисципліни;
- заборонено порушувати правила(знімаються бали)
Хід гри.
Шановні учасники веб-квесту! Ми з вами сьогодні шукачі скарбів або пірати, ми знаходимося на острові. Нашим завдання є сьогодні знайти скарб. Цей скарб буде ваш, але вам потрібно його знайти! Нехай вам допоможуть ваші знання, ваша ерудиція та кмітливість!
Завдання 1.
Вправа «Хмара слів»
(Скануйте QR-код та перейдіть за посиланням https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=33ef5a15d55f )
До хмари слів увійшли найважливіші поняття.
Завдання:
(тіло → речовина → молекула → атом → будова атома)
Завдання 2. Відгадайте ребус
Відгадка(елемент)
Відгадка(атом)
(Завдання видає вчитель фізкультури, після його виконання учні отримують наступне місце виконання завдань "Якщо хочеш розумним стати,потрібно багато книг читати, щоб знайти всі книги ці, ми йдемо в …(Бібліотеку)
Завдання 3. Інтерактивні вправи.
1. https://learningapps.org/1475381
2. https://learningapps.org/2217401
3. https://learningapps.org/1504521
(Бібліотекар скидає учням на телефон ссилки з завданнями, а після їх виконання загадує загадку: Тут пісня, музика звучить, Тече, немов вода у крані. Урок минає, наче мить, Тут голос – пан, а нота – пані (Кабінет музики)
Завдання 4
Походження назв хімічних елементів.
Пропоную перегляд фрагменту відео «Історія виникнення назв хімічних елементів» (2хв. 36сек), (https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=fzvwhycxMks )
Після перегляду дайте відповідь на питання:
(Відповіді: хімічні елементи названі на честь країн і частин світу; за назвою сполук, утворених елементами; за назвою небесних тіл Сонячної системи; за назвою мінералів, у яких відкриті елементи; за ім’ям відомих учених; за кольором простих речовин, утворених елементами; за іменами богів і героїв легенд; за властивостями простих речовин, утворених елементами).
Знайдіть відповідність між символами хімічних елементів та їх назвами за сучасною номенклатурою (виконуємо за посиланням https://learningapps.org/watch?v=puk6bh3nt19 або через мобільні пристрої, сканував QR-код)
https://web-kwest-ikt.blogspot.com/ - “Подорож у країну Вебквест”
http://rebus1.com/ua/ - створення ребусів
https://learningapps.org/ - Інтерактивні вправи
https://qr9.me/free-qr-code-generator.php - генератор QR-кодів
https://wordart.com/ - хмара слів