Веб-квест з хімії для 7-го класу

Про матеріал
Для учнів 7 класу. Використано різноманітні цікаві завдання по темі "Хімічні елементи" та "Найпростіші хімічні поняття". Для проходження потрібні цифрові технології, бо використовувалисть такі посилання, як http://rebus1.com/ua/ - створення ребусів https://learningapps.org/ - Інтерактивні вправи https://qr9.me/free-qr-code-generator.php - генератор QR-кодів https://wordart.com/ - хмара слів
Перегляд файлу

Хімічні елементи

 

Цілі заходу: 

- впровадження нових форм роботи;

- розвиток в учнів творчих здібностей, самореалізації, 

- розширення знань про хімічні елементи;

- виховання в учнів ініціативності, толерантності, дружби, самостійносі.

Форма роботи: гра-квест

Місце проведення: ЗОШ 1-2 ст.

Етапи підготовки навчального квесту:

1. Підготовка сюжету.

2. Визначення ролей учасників(створення команд)

3. Формулювання завдань(ознайомлення учасників з правилами гри.

4. Пошук джерел інформації.

5. Заключний етап:оцінювання 

 

https://1.bp.blogspot.com/-eiCCTgiFgQ0/X5sADHVGYUI/AAAAAAAAAP4/fO3_8R36JjoH2ku2UfrFNKVOoiinljHxwCLcBGAsYHQ/s320/Himiya-3.jpg

1. Поняття квесту та історія виникнення квестів.

 

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче

відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а

підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного вчителя.

 

Quest – довготривалий цілеспрямований пошук, який може бути

пов'язаний з пригодами та грою; також служить для означення одного з

різновидів комп’ютерної гри, яка вимагає від учасника рішень розумових задач.

 

Квест – пригодницька гра – один з основних жанрів комп’ютерних ігор,

що вимагають від гравця рішення розумових завдань для просування по

сюжету. Сюжет гри може бути визначеним або ж давати безліч результатів,

вибір яких залежить від дій гравця.

 План гри

1. Час на проходження 45-60 хв.

2. Команди стартують з визначеного місця, де вони отримують підказки.

3. Маршрут складається з Контрольних пунктів(КП). Для проходження маршруту комада зобов'язана відвідати всі КП.

4. Отримавши першу загадку, команди мають визначити, де знаходиться їхня перша точка.

5. Відгадавши завдання, команда направляється до КП. І так до фінішу.

6. Команда переможець отримує винагороду.

Правила гри.

- Команда визначає назву команди;

- на кожному пункті ведеться фотозйомка;

- дотримання дисципліни;

- заборонено порушувати правила(знімаються бали)

Хід гри. 

Шановні учасники веб-квесту!  Ми з вами сьогодні шукачі скарбів або пірати, ми знаходимося на острові. Нашим завдання є  сьогодні знайти скарб. Цей скарб буде ваш, але вам потрібно його знайти!  Нехай вам допоможуть ваші знання, ваша ерудиція та кмітливість! 

 

  Завдання 1.

  Вправа «Хмара слів»  

(Скануйте QR-код  та перейдіть за посиланням https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=33ef5a15d55f )

http://medialiteracy.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/1-44.png

До хмари слів увійшли найважливіші поняття.

http://medialiteracy.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/2-42.png

Завдання:

  1. Скласти спочатку картинку – пазл. 
  2. Визначте поняття та розташуйте їх у ланцюжок послідовності.

(тіло → речовина  → молекула → атом → будова атома)

  1. Дайте визначення кожному поняттю.  
  2. (Виконується у класі, після завешення учитель дає наступну локацію у вигляді загадки " Є галявина у нашій школі, а на ній козли і коні. Перекидаємось ми тут рівно 45 хвилин. Що це за галявина у школі? Спортзал)

Завдання 2.   Відгадайте ребус 

 https://lh3.googleusercontent.com/-YTsrk-gkfv4/X5rqp7HqnHI/AAAAAAAAAPE/ErhLlANqZ5QmuMjH1JCAQ4t0ZPoikc_nQCLcBGAsYHQ/image.png Відгадка(хімія)

https://lh3.googleusercontent.com/-KTA2Cdx_dH0/X5wutfGfisI/AAAAAAAAAQE/XHaTYlaH5ykjPkLSWnx6kuAA9VmOwj2AwCLcBGAsYHQ/image.png

Відгадка(елемент)

https://lh3.googleusercontent.com/-m_PFQAdaHoo/X5wvW5R63KI/AAAAAAAAAQM/gg6k70JGNvs0Vjayn47K2VnY12htVa34gCLcBGAsYHQ/image.png


Відгадка(атом)

 

(Завдання видає  вчитель фізкультури, після його виконання учні отримують наступне місце виконання завдань "Якщо хочеш розумним стати,потрібно багато книг читати, щоб знайти всі книги ці, ми йдемо в …(Бібліотеку)

Завдання 3. Інтерактивні вправи. 

 1. https://learningapps.org/1475381 

 2. https://learningapps.org/2217401

 3. https://learningapps.org/1504521

 

(Бібліотекар скидає учням на телефон ссилки з завданнями, а після їх виконання загадує загадку: Тут пісня, музика звучить, Тече, немов вода у крані. Урок минає, наче мить, Тут голос – пан, а нота – пані (Кабінет музики)

  Завдання 4   

         

Походження назв хімічних елементів.  

 

                                                                                                           

 Пропоную перегляд фрагменту відео «Історія виникнення назв хімічних елементів» (2хв. 36сек),  (https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=fzvwhycxMks )

Після перегляду дайте відповідь на питання:

  1. З ким або з чим пов’язане походження назв хімічних елементів?

(Відповіді: хімічні елементи названі  на честь країн і частин світу; за назвою сполук, утворених елементами; за назвою небесних тіл Сонячної системи; за назвою мінералів, у яких відкриті елементи; за ім’ям відомих учених; за кольором простих речовин, утворених елементами; за іменами богів і героїв легенд; за властивостями простих речовин, утворених елементами).

  1. Вчитель музики пропонує переглянути відео, відповіді надіслати вчителю і лише після завершеня загадує  загадку: Живуть тут голки, нитки та тканини, Ще ножиці, папір усякий, клей. Тут вироби святкують у родини. Їх мама – руки, тато – банк ідей. (Кабінет трудового навчання) 
  2. Завдання 5 Вправа «Знайди відповідність»

Знайдіть відповідність між символами хімічних елементів та їх назвами за сучасною номенклатурою (виконуємо за посиланням  https://learningapps.org/watch?v=puk6bh3nt19   або через мобільні пристрої, сканував QR-код)

http://medialiteracy.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/3-37.png

  1. завдання їм задає вчитель трудового навчання, після його проходження загадує загадку, яка веде до скарбу і відповідно у клас, де розпочинався квест.
  2. Всі завдання учні виконують на мобільних пристроях, і відсилають вчителю хімії, який і оцінює роботу команд і кожного учня зокрема. Скарбом є гарні оцінки учасникам, а також солодкий приз.  

 

  1. Корисні посилання:

 

https://web-kwest-ikt.blogspot.com/  - “Подорож у країну Вебквест”

 

http://rebus1.com/ua/ - створення ребусів

 

https://learningapps.org/ - Інтерактивні вправи

 

https://qr9.me/free-qr-code-generator.php - генератор QR-кодів

 

https://wordart.com/ - хмара слів

 

 

docx
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
2329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку