Квест до курсу «Основи здоров'я» призначений для учнів 3-4 класів. Тема квеста "Народні традиції здорового способу життя. Великдень". Виконуючи інтерактивні завдання, учні розширюють знання про народне свято Великдень, знайомляться традиціями свята, демонструють свої навички у справі декорування, кондитерства, театрального мистецтва та фотографування.
Адреса: https://sites.google.com/view/skarb/
Опис освітнього веб-квеста
Загальні відомості
1 |
Прізвище, ім'я, по батькові автора |
Глушко Оксана Володимирівна |
2 |
Місце роботи, посада автора |
Кобижчанська ЗОШ І-ІІІ ст., вчитель початкових класів |
5 |
Навчальний предмет (предмети) |
Основи здоров'я + Літературне читання + Я у світі + Трудове навчання + Основи театраль-ного мистецтва |
6 |
Навчальна тема веб-квеста |
Традиції Великодня.
|
7 |
Вікова категорія учнів, клас (чи можливе використання іншими учнями при наявності доповнень). |
8-10 років |
8 |
Назва веб-квеста |
"Скринька скарбів" |
9 |
Характеристика основної ідеї, яка лежить в основі квесту |
Виконуючи завдання в творчих групах, отримувати ключики до скриньки скарбів українського народу – звичаїв та традицій Великодня. |
10 |
Коротка анотація квеста |
Квест до курсу «Основи здоров’я» призначений для учнів 3-4 класів. Тема квеста "Народні традиції здорового способу життя. Великдень". Виконуючи інтерактивні завдання, учні розширюють знання про народне свято Великдень, знайомляться традиціями свята, демонструють свої навички у справі декорування, кондитерства, театрального мистецтва та фотографування.
|
11 |
Мета і задачі веб-квеста |
Виконуючи завдання, вивчити традиції українського народу, створити лепбук по темі. Завдання: Вивчити інформацію по темі. Вибрати необхідний матеріал. Оформити матеріал вибраної рубрики лепбука. Оцінити свою роботу. Коментувати роботи своїх товаришів. |
12 |
Очікувані результати (відповідно державного стандарту): • особистісні, • міжпредметні, • предметні |
• особистісні результати: формувати позитивну мотивацію до навчання; формувати адекватну самооцінку учнів. • міжпредметні: Пізнавальні - вчити аналізувати і узагальнювати отримані знання; інформаційні - формування вміння отримувати інформацію з ілюстрацій, таблиць; демонстраційні - інформацію можна надати у вигляді презентації лепбука; комунікативні - розвивати навички працювати в групах; вчити висловлювати свої думки в усній формі і доводити свою точку зору; регулятивні - формування вміння адекватно оцінювати свою роботу; ознайомлювати з вміннями здійснювати пізнавальну та особистісну рефлексію, виправляти помилки; навчати контролювати свою промову при вираженні своїх думок по заданій тематиці. • предметні: розповідати про народне свято Великдень, розпізнавати корисні і шкідливі традиції святкування, виокремлює науково-пізнавальний мате-ріал, знає і шанує традиції українського народу, має загальні уявлення про декорування виробів, знає, що таке орнамент, характеризує писанку як один із символів України, інсценізує прочитаний твір. |
13 |
Адреса сайта веб-квеста |
|
14 |
Інтернет-ресурси і сервіси, які використовуються в веб-квесті |
Сервіс Thinglink Google форми MindMeiste Canva |
15 |
У чому перевага використання форми веб-квесту перед стандартним уроком при вивченні обраної теми? |
Веб-квест має особливу цінність, тому що допомагає створити дослідницьку творчу атмосферу, де кожен учень залучений в активну пізнавальну діяльність на основі співробітництва і надає можливість пошуку додаткової інформації по темі. |