Метод Веб квест є універсальним методом, який можна використовувати на будь-якому предметі. Це-діяльність, спрямована на дослідження, при цьому частина або всі джерела інформації , з якими працюють учні є Інтернет ресурсами . Метод Веб Квест-це формат уроку, який має в основі проблему, подібну до тієї , яку вирішують дорослі в реальному житті. При цьому розвиваються навички мислення високого рівня, більшість матеріалів, з якими працюють учні взяті з Інтернет, (включаючи можливості відео конференції). Ці матеріали підібрані заздалегідь вчителем та є автентичними.
Як же цей процес виглядає на прикладі. Предмет—англ.. мова. Тема: Охорона навколишнього середовища. Глобальне потепління. Урок—один з кінцевих по темі.. Вчитель розробляє проблемне завдання та завдання для етапів , інструкції та систему оцінювання. Наприклад: Уявіть, що ви спічрайтер президента України та вам треба підготувати промову для Президента на засіданні ООН щодо позиції України щодо проблем глобального потепління. Вам треба вивчити запропоновані джерела та
1) зробити нотатки , які оцінюються 2) зробити порівняльну таблицю поглядів на цю проблему 3) прийняти участь в обговоренні ( питання додаються) і 4) написати промову для президента . Під час спаренного уроку учні знайомлятьс яз завданням та інструкціями та потім передивляються підібрані вчителем веб сторінки та виконують запропоновані завдання.
Метод Веб квест дозволяє реально використовувати можливості інтернетa в навчальному процесі. Цей метод дозволяє реально розвивати цілий ряд компетенцій в ситуації максимально наближеній до реального життя.
Study the following links and pdf documents ( page Global awareness fact sheet) from the folder “Water Web Quest” and then complete the following tasks:
1) Answer the questions below ( class work);
2) Make an instruction list on what people/ governments should do to solve the problem ( home task) Start each suggestion with a fact.
Links :
http://www.deq.louisiana.gov/portal/Default.aspx?tabid=1973
http://www.deq.louisiana.gov/portal/Default.aspx?tabid=1967
http://www.who.int/docstore/water_sanitation_health/vector/water_resources.htm
http://water.org/learn-about-the-water-crisis/facts/
If the links don’t work, you can open the web pages which are saved in the folder “Water web quest”
You can use a short vocabulary, also saved in the folder “Water web quest” , you can also use dictionaries, or ask your teacher for the translation of words you don’t know.
Questions:
Vocabulary
Precipitation опади
Evaporates випаровується
Unevenly нерівно, нерівномірно
Humid вологий
Arid неродючий, сухий
Per capita availability доступність на душу населення
Contaminate забруднювати, псувати
Livestock рогата худоба
Harmful шкідливий