5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Вебквест "Вода". Тема "Природа і погода навколишнє середовище.Охорона довкілля"

Про матеріал

Метод Веб квест є універсальним методом, який можна використовувати на будь-якому предметі. Це-діяльність, спрямована на дослідження, при цьому частина або всі джерела інформації , з якими працюють учні є Інтернет ресурсами . Метод Веб Квест-це формат уроку, який має в основі проблему, подібну до тієї , яку вирішують дорослі в реальному житті. При цьому розвиваються навички мислення високого рівня, більшість матеріалів, з якими працюють учні взяті з Інтернет, (включаючи можливості відео конференції). Ці матеріали підібрані заздалегідь вчителем та є автентичними.

Як же цей процес виглядає на прикладі. Предмет—англ.. мова. Тема: Охорона навколишнього середовища. Глобальне потепління. Урок—один з кінцевих по темі.. Вчитель розробляє проблемне завдання та завдання для етапів , інструкції та систему оцінювання. Наприклад: Уявіть, що ви спічрайтер президента України та вам треба підготувати промову для Президента на засіданні ООН щодо позиції України щодо проблем глобального потепління. Вам треба вивчити запропоновані джерела та

1) зробити нотатки , які оцінюються 2) зробити порівняльну таблицю поглядів на цю проблему 3) прийняти участь в обговоренні ( питання додаються) і 4) написати промову для президента . Під час спаренного уроку учні знайомлятьс яз завданням та інструкціями та потім передивляються підібрані вчителем веб сторінки та виконують запропоновані завдання.

Метод Веб квест дозволяє реально використовувати можливості інтернетa в навчальному процесі. Цей метод дозволяє реально розвивати цілий ряд компетенцій в ситуації максимально наближеній до реального життя.

Перегляд файлу

Study the following links and pdf documents ( page Global awareness fact sheet) from the folder “Water Web Quest” and then complete the following tasks:
1)  Answer the questions  below ( class work);
2) Make an instruction list on what people/ governments should do to solve the problem ( home task) Start each suggestion with a fact.
Links :

 

http://www.deq.louisiana.gov/portal/Default.aspx?tabid=1973

http://www.deq.louisiana.gov/portal/Default.aspx?tabid=1967

http://www.who.int/docstore/water_sanitation_health/vector/water_resources.htm

http://water.org/learn-about-the-water-crisis/facts/

http://water.org/projects

 

If the links don’t work, you can open the web pages which are saved in the folder “Water web quest”

You can use a short vocabulary,  also saved in the folder “Water web quest” , you can also use dictionaries, or ask your teacher for the translation of words you don’t know.

 

 

Questions:

  1. How much of the world’s freshwater is ready  for people to drink?
  2. Why is it difficult for many  people to find clean drinking water?
  3. Where the fresh water is used most of all?
  4. List  3 the most striking facts about water you have learnt.
  5. List  3 facts about the global water crisis.
  6. List a few water conservation/saving ideas

 

Vocabulary

 

Precipitation         опади     

Evaporates                випаровується

Unevenly             нерівно, нерівномірно

Humid               вологий

Arid                 неродючий, сухий

Per capita availability    доступність на душу населення

Contaminate  забруднювати, псувати

Livestock  рогата худоба

Harmful   шкідливий

doc
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 9 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В)
Додано
27 липня 2018
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку