Мета: ознайомити учнів із основними рисами стилю бароко, знаменитими майстрами цього стилю. Завдання уроку:-Виявити особливості основних напрямів мистецтва епохи бароко;-систематизувати знання учнів на тему, доповнивши їх новими відомостями;-формувати у школярів навички оцінки художніх творів, аналізу та узагальнення;-самостійної побудови висновків;-Сприяти розвитку творчих навичок;-Стимулювати розвиток здібностей до самоосвіти .
Бароко (від італ. barocco - химерний, дивний), стиль, що панував в архітектурі та мистецтві європейських країн кінця XVI - середини XVIII в. Батьківщина бароко - Італія, де затвердження нового стилю означало кінець Ренесансу з його гармонійним світосприйняттям, вірою у безмежні можливості людського розуму та впорядкованість всесвітнього буття.
Це комплекс із чотирьох будівель, розташований у центрі Дрездена, архітектором якого був. Маттеус Пеппельманн. Світ розкішно декорованої архітектури та скульптури зливається з музикою фонтанів та гротів. У палацовому комплексі Цвінгер знаходиться знаменита Дрезденська картинна галерея.
Ночной дозор. Ця картина сповнена загадок, та її дослідження не припиняється. Багато суперечок виникає з приводу рукавичок капітана Франса Баннінга Кока – у правій, одягненій у рукавичку руці він тримає другу праву рукавичку. Багато мистецтвознавців вважають, що таким чином Рембрандт додав комічності всій картині. Інші ж вважають, що рукавичка все ж таки ліва, просто тримає її капітан за безіменний палець, а великий відстовбурчений у бік глядача.
СПАСИБІЗАРОБОТУ Презентація підготовленадля уроку «Мистецтво» у 8 класівчителем Бердянського. НВК №1 «Мрія»Картамишевим Ігорем Павловичем Підручник з Мистецтва. 8 клас. Гайдамака https://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/§ 17-18. ВЕЛИЧНІСТЬ БАРОКОhttps://uahistory.co/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/10.php