Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

Про матеріал
Мета уроку: 1. Мовно-літературна компетентність: • Навчити учнів розпізнавати велику букву С у текстах, читати слова і речення з цією буквою. Розвивати навички правильного, виразного читання. 2. Когнітивна компетентність: • Формувати вміння аналізувати тексти, знаходити в них букву С та пов’язані слова. Розширювати словниковий запас, стимулювати мислення через обговорення прочитаного. 3. Соціальна компетентність: • Розвивати навички співпраці в парах та групах під час виконання завдань, підтримувати товариське спілкування. 4. Інформаційно-комунікаційна компетентність: • Формувати вміння працювати з друкованими текстами та дитячими книжками, орієнтуватися в їх структурі (заголовок, текст, ілюстрації). 5. Емоційна компетентність: • Сприяти розвитку позитивного ставлення до читання через ознайомлення з цікавими текстами та ілюстраціями. Виховувати естетичний смак та допитливість.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з  літературного читання в 2 класі

на тему: «Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою»

 

 

 

 

Виконала:

Вчитель початкових класів
Волкова І.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку з літературного читання

Тема: Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою.

Тип уроку: Комбінований

Мета уроку:

 1. Мовно-літературна компетентність:

 • Навчити учнів розпізнавати велику букву С у текстах, читати слова і речення з цією буквою. Розвивати навички правильного, виразного читання.

 2. Когнітивна компетентність:

 • Формувати вміння аналізувати тексти, знаходити в них букву С та пов’язані слова. Розширювати словниковий запас, стимулювати мислення через обговорення прочитаного.

 3. Соціальна компетентність:

 • Розвивати навички співпраці в парах та групах під час виконання завдань, підтримувати товариське спілкування.

 4. Інформаційно-комунікаційна компетентність:

 • Формувати вміння працювати з друкованими текстами та дитячими книжками, орієнтуватися в їх структурі (заголовок, текст, ілюстрації).

 5. Емоційна компетентність:

 • Сприяти розвитку позитивного ставлення до читання через ознайомлення з цікавими текстами та ілюстраціями. Виховувати естетичний смак та допитливість.

Очікувані результати:

 • Учні впізнають і читають велику букву С у текстах.

 • Читають слова й речення з вивченими літерами, розуміють їх зміст.

 • Збагачують словниковий запас.

Обладнання:

 • Ілюстровані картки зі словами, які містять букву С.

 • Дитяча книжка з текстами та ілюстраціями (наприклад, казка чи оповідання).

 • Роздаткові матеріали (схеми слів, склади).

 • Магнітна дошка, набір літер.

 • Маркери, фліпчарт, набір для творчих завдань.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент (3 хвилини)

 1. Привітання:

 • Учитель: “Доброго ранку, мої любі читачі! Сьогодні ми вирушаємо в нову подорож – в країну букв. Давайте перевіримо, чи всі готові?”

 • Діти відповідають: “Так!”

 2. Емоційний настрій:

 • Учитель пропонує дітям обрати свій настрій за допомогою смайликів (радісний, нейтральний, сумний).

 3. Налаштування на урок:

 • Учитель: “Сьогодні ми відкриємо нову букву, навчимося її читати і дізнаємося, які слова вона любить!”

 

ІІ. Актуалізація опорних знань (7 хвилин)

 1. Гра “Відгадай букву”:

 • Учитель демонструє дітям схожі літери (О, С, Є) і запитує:

 • “Що це за буква? На що вона схожа?”

 2. Вправа “Мовний ланцюжок”:

 • Діти називають слова з буквою С. Наприклад: сонце, сад, сир, слон.

 • Учитель записує слова на дошці.

 3. Повторення вивчених букв:

 • Діти складають слова з літер, які вже знають. Наприклад: осінь, коса, сова.

 

ІІІ. Мотивація до навчання (3 хвилини)

 • Учитель: “Уявіть, що буква С – це маленьке сонечко, яке допомагає нам читати й писати. Сьогодні ми дізнаємося, як це сонечко допомагає будувати слова й речення.”

 

IV. Вивчення нового матеріалу (20 хвилин)

 1. Презентація великої букви С:

 • Учитель показує друковану та рукописну велику букву С.

 • Учитель: “Ця буква завжди велика, коли ми пишемо імена, прізвища, назви міст і країн. Наприклад: Світлана, Суми, Сонце.”

 2. Практична вправа:

 • Учні спільно читають слова на картках: Соня, Слон, Сад.

 • Діти вигадують речення з цими словами, наприклад: “Соня гуляє в саду.”

 3. Робота з текстом:

 • Учитель обирає уривок із дитячої книжки, який містить велику букву С (наприклад, казка про Соню).

 • Учитель читає текст уголос, а учні стежать за словами в книжці.

 4. Обговорення:

 • Учитель:

 • “Які слова з буквою С ви запам’ятали?”

 • “Чому ця буква велика?”

 

V. Закріплення знань (15 хвилин)

 1. Читання слів і речень:

 • Діти в парах читають картки зі словами та реченнями:

 • “Соня любить сонце.”

 • “Слон стоїть у саду.”

 2. Гра “Знайди слово”:

 • Учитель демонструє текст на дошці, і діти шукають у ньому слова з великою буквою С.

 3. Творче завдання:

 • Діти малюють героїв книжки або предмети, назви яких починаються на букву С.

 • Наприклад: “Соня, сонце, слон.”

 

VI. Рефлексія (5 хвилин)

 1. Обговорення:

 • Учитель:

 • “Що нового ви сьогодні дізналися?”

 • “Які слова вам найбільше сподобалися?”

 2. Метод “Світлофор”:

 • Зелене – все зрозуміло, жовте – були труднощі, червоне – не зрозуміло.

 

VII. Домашнє завдання (2 хвилини)

 1. Практичне завдання:

 • Написати два речення зі словами, які містять букву С.

 • Придумати і намалювати предмет, назва якого починається з букви С.

 2. Рекомендація:

 • Принести свою улюблену книжку, щоб знайти у ній слова з буквою С на наступному уроці.

Очікуваний результат уроку:

 • Учні впізнають і правильно читають велику букву С.

 • Мають базові навички читання слів і речень із цією буквою.

 • Проявляють інтерес до дитячих книжок і творчих завдань.

docx
Додано
16 грудня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку