Вербові котики (Образотворче мистецтво,3 клас)

Про матеріал

Тема: Вербові котики бразотворче мистецтво,3 клас)

Мета: вчити бачити красоту форми у природі та мистецтві; формувати вміння зображувати натюрморт із гілочок верби; вдосконалювати навички малювати фарбами; розвивати увагу, спостережливість, вміння правильно розміщувати малюнок на папері; виховувати охайність під час виконання роботи.

Обладнання: листівки із зображенням верби, букет котиків, фарби, пензлик, стаканчик, палітра, простий олівець.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Підготовка робочих місць до уроку.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

ІІІ. Робота над темою уроку.

Загадка про вербу:

Проливала дрібні сльози

Молода дівиця.

Полоскала довгі коси

У чистій водиці.

Розшифруйте!

БАРВЕ (верба)

КИТИКИ (котики)

БНАРВЕ ДІНЕЛЯ( вербна неділя)

Погляньте на гілочку уважно.

- Чи прутик скрізь однакової довжини?

- До якої геометричної фігури подібний цвіт верби?

- Що нагадують вам чорні лусочки?

ІV. Практичне поетапне виконання роботи під керівництвом учителя

Перший етап – вибір кольорового листка для роботи.

Другий етап – розміщення гілочок на листку.

Третій етап – робота з фарбами.

( повторити правила користування художнім приладдям).

Четвертий етап – оформлення.

V. Аналіз дитячих робіт.

Усі роботи виставляються і діти вибирають найкращі малюнки, визначають помилки в окремих роботах.

VI. Підсумок уроку.

- Діти чого ви навчилися на сьогоднішньому уроці?

- Що вам сподобалося, що викликало труднощі?

Перегляд файлу

Тема: Вербові котики  бразотворче мистецтво,3 клас)

Мета: вчити бачити красоту форми у природі та мистецтві; формувати вміння зображувати натюрморт із гілочок верби; вдосконалювати навички малювати фарбами; розвивати увагу, спостережливість, вміння правильно розміщувати малюнок на папері; виховувати охайність під час виконання роботи.

Обладнання: листівки із зображенням  верби, букет котиків, фарби, пензлик, стаканчик, палітра, простий олівець.

                   Хід уроку

І. Організаційний момент

Підготовка робочих місць до уроку.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

ІІІ. Робота над темою уроку.

Загадка про вербу:

Проливала дрібні сльози

Молода дівиця.

Полоскала довгі коси

У чистій водиці.

Розшифруйте!

БАРВЕ (верба)

КИТИКИ (котики)

БНАРВЕ ДІНЕЛЯ( вербна неділя)

Погляньте  на гілочку уважно.

- Чи прутик скрізь однакової довжини?

- До якої геометричної фігури подібний цвіт верби?

- Що нагадують вам чорні лусочки?

ІV. Практичне  поетапне виконання роботи під керівництвом учителя

Перший етап – вибір кольорового листка для роботи.

Другий етап – розміщення гілочок на листку.

Третій етап – робота з фарбами.

( повторити правила користування художнім приладдям).

Четвертий етап – оформлення.

 

https://1.bp.blogspot.com/-xeLqkf_0b6U/WRA407AAe5I/AAAAAAAABU0/qOisWQuAg6M3yJxSC7hGy0Z_ZR_Pyh-vwCLcB/s400/%25D0%25B2%25D0%25B5%25D1%2580%25D0%25B1%25D0%25B03.png

https://3.bp.blogspot.com/-kyb_u4cb_eM/WRA45LH5p-I/AAAAAAAABU4/CoTdSehF_IAMxHEI-ZsgG_ovAqZBOX4VACLcB/s400/%25D0%25B2%25D0%25B5%25D1%2580%25D0%25B1%25D0%25B04.png

https://2.bp.blogspot.com/-Hnekj6Koq8Y/WRA482cCf1I/AAAAAAAABU8/7gTY2MTA4Ng8wSpglWhsynUPqwYZB4zsQCLcB/s400/%25D0%25B2%25D0%25B5%25D1%2580%25D0%25B1%25D0%25B05.jpg

 

V.  Аналіз  дитячих робіт.

Усі роботи виставляються і діти вибирають найкращі малюнки, визначають помилки в окремих роботах.

VI. Підсумок уроку.

- Діти чого ви навчилися на сьогоднішньому уроці?

- Що вам сподобалося, що викликало труднощі?

 

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
7064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку