Образотворче мистецтво. 3 клас.
Тема. Закріплення знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). Виконання композиції кольорами веселки «Дзвінкоголосий півник» (акварельні фарби).
Мета: продовжувати закріплювати поняття про основні та змішані (похідні) кольори, ознайомлювати учнів зі спорідненими кольорами та їх розташуванням на спектральному колі, поняттями «відтінки», «споріднені кольори», «анімалістичний жанр»; вчити зображувати півника передавати за допомогою фарб відтінки кольорів; розвивати зорову пам'ять , уміння змішувати фарби для отримання потрібного кольору; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу.
Тип уроку: формування практичних умінь та навичок.
Обладнання, матеріали та інструменти: електронна презентація , зразок для демонстрації та матеріали для показу послідовності та техніки виконання роботи. Акварельні фарби, альбом, пензлі, ємність для води, серветки для витирання рук і пензлів, палітра.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
II. Актуалізація опорних знань та вмінь.
Слово учителя з елементами бесіди.
-Уявіть , що ми прокидаємося вранці, а сонечко не зійшло. У світі зникли світло, кольори – тільки суцільна темрява. Уявили? Спробуйте описати, яким став світ без кольорів.
Справді, світ без кольорів – сумний. Адже нам складно уявити життя без барв веселки. Давайте пригадаємо, які кольори називаються основними? Для того, щоб намалювати будь-який малюнок вистачить лише цих трьох кольорів.
Який колір можна отримати, якщо змішати червону й жовту фарби?
Жовту й синю? Синю і червону? Як назвемо ці кольори? (Показ на аркушах паперу прийому змішування фарб).
III. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь учителя.
-Майстерні художників часто схожі на їхні роботи. Сьогодні ми вирушимо до майстерні художника-живописця. Тут панують фарби.(Презентація.)
Які ви знаєте фарби?
Акварельні фарби ще називають водяними фарбами, тому що вони розводяться водою, «Аква» в перекладі з латини означає «вода». Акварель – прозора фарба. Чим більше ми додамо до фарби води, тим світліше вийде колір.
2. Пояснення до творчого завдання.
(Учитель пропонує учням роздивитися зображення веселки на малюнках, перегляд слайдів).
-Сонячні промінчики проходять крізь дощові краплі, і з'являється веселка. А чи побачимо ми її в похмурий день? Які кольори є у веселки? Скільки їх?
А якби існувала країна Веселка, які б на вигляд були її мешканці? (Думки дітей).
3.Повідомлення завдання уроку.
-Обов'язковим мешканцем цієї країни був би дзвінкоголосий півник. А як ви думаєте, чому? Що у нього схоже на веселку?
Отже, вам потрібно намалювати півника акварельними фарбами використовуючи кольори веселки. Зображення тварин у образотворчому мистецтві відноситься до анімалістичного жанру. Анімалізм – жанр образотворчого мистецтва, що передбачає малювання тварин. Перш ніж малювати, потрібно уважно роздивитися зображення та визначити, з яких простих і знайомих вам форм складається тіло тварини. (Показ зразка).
4.Пояснення послідовності виконання роботи. (Пояснення супроводжується поетапним малюванням на дошці).
Фізкультхвилинка
(Імітація рухів різних тварин).
IV. Практична діяльність учнів.
V. Підбиття підсумків уроку. Виставка робіт, обговорення.
Образотворче мистецтво. 3 клас.
Тема. Закріплення знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). Виконання композиції кольорами веселки «Дзвінкоголосий півник» (акварельні фарби).
Мета: продовжувати закріплювати поняття про основні та змішані (похідні) кольори, ознайомлювати учнів зі спорідненими кольорами та їх розташуванням на спектральному колі, поняттями «відтінки», «споріднені кольори», «анімалістичний жанр»; вчити зображувати півника передавати за допомогою фарб відтінки кольорів; розвивати зорову пам'ять , уміння змішувати фарби для отримання потрібного кольору; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу.
Тип уроку: формування практичних умінь та навичок.
Обладнання, матеріали та інструменти: електронна презентація , зразок для демонстрації та матеріали для показу послідовності та техніки виконання роботи. Акварельні фарби, альбом, пензлі, ємність для води, серветки для витирання рук і пензлів, палітра.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
II. Актуалізація опорних знань та вмінь.
Слово учителя з елементами бесіди.
-Уявіть , що ми прокидаємося вранці, а сонечко не зійшло. У світі зникли світло, кольори – тільки суцільна темрява. Уявили? Спробуйте описати, яким став світ без кольорів.
Справді, світ без кольорів – сумний. Адже нам складно уявити життя без барв веселки. Давайте пригадаємо, які кольори називаються основними? Для того, щоб намалювати будь-який малюнок вистачить лише цих трьох кольорів.
Який колір можна отримати, якщо змішати червону й жовту фарби?
Жовту й синю? Синю і червону? Як назвемо ці кольори? (Показ на аркушах паперу прийому змішування фарб).
III. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь учителя.
-Майстерні художників часто схожі на їхні роботи. Сьогодні ми вирушимо до майстерні художника-живописця. Тут панують фарби.(Презентація.)
Які ви знаєте фарби?
Акварельні фарби ще називають водяними фарбами, тому що вони розводяться водою, «Аква» в перекладі з латини означає «вода». Акварель – прозора фарба. Чим більше ми додамо до фарби води, тим світліше вийде колір.
2. Пояснення до творчого завдання.
(Учитель пропонує учням роздивитися зображення веселки на малюнках, перегляд слайдів).
-Сонячні промінчики проходять крізь дощові краплі, і з’являється веселка. А чи побачимо ми її в похмурий день? Які кольори є у веселки? Скільки їх?
А якби існувала країна Веселка, які б на вигляд були її мешканці? (Думки дітей).
3.Повідомлення завдання уроку.
-Обов'язковим мешканцем цієї країни був би дзвінкоголосий півник. А як ви думаєте, чому? Що у нього схоже на веселку?
Отже, вам потрібно намалювати півника акварельними фарбами використовуючи кольори веселки. Зображення тварин у образотворчому мистецтві відноситься до анімалістичного жанру. Анімалізм – жанр образотворчого мистецтва, що передбачає малювання тварин. Перш ніж малювати, потрібно уважно роздивитися зображення та визначити, з яких простих і знайомих вам форм складається тіло тварини. (Показ зразка).
4.Пояснення послідовності виконання роботи. (Пояснення супроводжується поетапним малюванням на дошці).
Фізкультхвилинка
(Імітація рухів різних тварин).
IV. Практична діяльність учнів.
V. Підбиття підсумків уроку. Виставка робіт, обговорення.